Loading...
دینک ٹربیون-دینک ٹربیون آن لائن ہندی خبریںDainik Tribune Hindi News

پرنام/رجحان کے بعد مودی کی پہلی پرتکریا:بھارت ایک بار پھر جیتا !    روڈ ویز کے10ڈرائیور,کنڈکٹر سمانت !    ایک ساتھ ہوگی ڈاک متپتر اور ای وی ایم کی گننا !    آخر میں ہی گنی جائینگی ویویپیٹ پرچیاں !    ہریانہ کے6ضلعوں میں ہنگامے کی آشنکا,سرکشا کڑی !    راجبھر کے3ودھایک جا ئینگے بھاجپا میں! !    ماؤنٹ ایوریسٹ پر ٹریفک جام,پہنچے200سے زیادہ پروتاروہی !    رافیل کا کام دیکھ رہے دفتر میں گھس پیٹھ کی کوشش !    انجانے میں ساروجنک ہوئی جانکاری,نجی سوچنائیں لیک نہیں:چیٹرباکس !    یدھ کی منشا نہیں,ایران کے خطرے کو روکنا چاہتے ہیں:امریکہ !    

تازہ خبر

ای وی ایم وواد انتم چرن کے متدان کے ترنت بعد اچانک ای وی ایم پر ء‍وشواس درشانے کی وپکشی دلوں کی جو ہوڑ شروع ہوئی,اسکے نہتارتھ سمجھنا کٹھن نہیں ہے۔ ورودھابھاس یہ ہے که ایک طرف ایکجٹ پول کے نتیجوں کو سرے سے خارج کیا جا رہا ہے,وہیں ای وی ایم مشینوں کی وشوسنیتا پر بھی سوال اٹھائے جا رہے ہیں۔
ہریانہ کے6ضلعوں میں ہنگامے کی آشنکا,سرکشا کڑی ہریانہ میں برہسپت وار کو متگننا کے دوران6ضلعوں میں ہنگامے کی آشنکا ہے۔ راجیہ کے پولیس مہاندیشک(ڈی جی پی)منوج یادو نے کہا که روہتک,سونی پت,جھجر,بھوانی,سرسہ اور حصار ضلعوں میں شانتی و قانون ویوستھا سنشچت کرنے کے لئے کیندر سے اردھ سینک بلوں کی10اترکت کمپنیاں ملی ہیں۔
آخر میں ہی گنی جائینگی ویویپیٹ پرچیاں چناؤ آیوگ نے صاف کر دیا ہے که متگننا پہلے جاری دشا نردیشوں کے تحت ہی ہوگی۔ آیوگ نے22وپکشی دلوں کی مانگ خارج کرتے ہوئے کہا که ویویپیٹ کی پرچیوں کے ای وی ایم سے ملان کا کام متگننا پوری ہونے کے بعد ہی ہوگا۔ چناوی نتیجہ تبھی گھوشت کیا جائیگا,جب ملان صحیح پایا جائیگا۔
سپریم کورٹ کے لئے جسٹس سوریکانت سمیت4نئے جج سپریم کورٹ میں بدھوار کو چار نئے نیایادھیشوں کی نیوکتی کی گئی جس سے شیرش عدالت میں کل نیایادھیشوں کی سنکھیا بڑھکر ادھکتم31ہو گئی۔ فی الحال,شیرش عدالت میں27نیایادھیش کاریرت ہیں جبکہ سپریم کورٹ میں نیایادھیشوں کے کل منظور پد پردھان نیایادھیش سہت31ہیں۔
دیوگوڑا سے ملے چندر بابو نائڈو آندھر پردیش کے مکھیہ منتری ایوں تیدیپا پرمکھ چندر بابو نائڈو نے ای وی ایم کے ساتھ کتھت چھیڑ چھاڑ کے مدعے پر وپکشی پارٹیوں کو ایکجٹ کرنے کے مقصد سے پورو پردھان منتری ایوں جیڈیئیس ادھیکش ایچ ڈی دیوگوڑا سے ملاقات کی۔ انہوں نے دیوگوڑا سے قریب ایک گھنٹے بات کی۔ نائڈو نے کہا که23پارٹیاں اس مدعے کو اٹھا رہی ہیں اور پاردرشتا ایوں جوابدہی کی مانگ کر رہی ہیں۔
بھارت اور سنگاپور کی نوسیناؤں کا ابھیاس سمپن بھارتیہ اور سنگاپور کی نوسیناؤں نے بدھوار کو سامرک مہتو والے دکشن چین ساگر میں اپنا دوپکشیہ نوسینک ابھیاس سمپن کیا۔ اس ساگر میں چین اپنی سینیہ طاقت پردرشت کر رہا ہے۔ بھارتیہ نوسینا اور سنگاپور کی نوسینا کے بیچ16سے22مئی تک‘سنگاپور انڈیا میری ٹائم بائلیٹرل ایکسرسائز' (سمبیکس2019)کا آیوجن ہوا تھا۔
یدھ کی منشا نہیں,ایران کے خطرے کو روکنا چاہتے ہیں:امریکہ امریکہ کے رکشا پرمکھ نے کہا ہے که ڈونالڈ ٹرمپ پرشاسن امریکی ہتوں پر ایران کے کتھت خطرے کو روکنے کی کوشش کر رہا ہے اور اسکی منشا یدھ شروع کرنے کی قطعی نہیں ہے۔ انہوں نے یہ بات کانگریس کے سدسیوں کو جانکاری دینے کے دوران کہی۔
انجانے میں ساروجنک ہوئی جانکاری,نجی سوچنائیں لیک نہیں:چیٹرباکس ڈیٹا لیک کے آروپوں میں گھری کمپنی چیٹرباکس نے کہا که کچھ پربھاوشالی اپیوگکرتاؤں کی جانکاریاں(ڈیٹا)انجانے میں ساروجنک ہوئی ہیں لیکن اس میں کسی طرح کی سنویدنشیل ویکتیگت جانکاری شامل نہیں ہیں۔ ممبئی کی کمپنی نے کہا که نجی سوچنائیں لیک ہونے کی خبریں'غلط'ہیں۔
رافیل کا کام دیکھ رہے دفتر میں گھس پیٹھ کی کوشش فرانس کی راجدھانی پیرس ستھت بھارتیہ وایوسینا کے اس دفتر میں بیتے رویوار کو کچھ لوگوں نے گھس پیٹھ کی کوشش کی جو بھارت کے لئے36رافیل لڑاکو ومانوں کے اتپادن کی نگرانی کر رہا ہے۔ سینیہ سوتروں کے مطابق,یہ جاسوسی کا معاملہ ہو سکتا ہے۔ انہوں نے بتایا که کچھ اگیات لوگ پیرس کے اپنگریہ علاقے میں بھارتیہ وایوسینا کی رافیل پریوجنا پربندھن ٹیم کے دفتر میں اویدھ روپ سے داخل ہو گئے۔
بھارتونشی وگیانک بنائیگا امریکی سینا کے لئے روبوٹ بھارتیہ مول کے ایک وگیانک اور اسکی ٹیم کو امریکی سینا وبھاگ کی ایک ایجینسی سے دو کروڑ ڈالر کا ایسا قرار حاصل کرنے میں سپھلتا حاصل کی ہے جسکے تحت بم نرودھک روبوٹ کام کر سکیں گے۔ امریکہ کے انوسندھان ایوں وکاس سنگٹھن بیٹلے میں کاریرت ایک ورشٹھ شودھ وگیانک گورو شرما کے نیترتو میں یہ دل,ان چھہ دلوں میں سے ایک ہے جو دماغ اور مشین کے رشتے کو وکست کریگا۔
نئے سانسد اب فائیو سٹار ہوٹلوں میں نہیں ٹھہرینگے سنسد میں جیت کر آنے والے کسی بھی نئے سانسد کو ہوٹل میں نہیں ٹھہرایا جائیگا۔ انکے ٹھہرنے کے لئے ویسٹرن کورٹ سہت راجدھانی میں موجود الگ الگ راجیوں کے بھون میں ویوستھا کی گئی ہے۔ لوک سبھا مہاسچو سنیہ لتا شریواستو نے بدھوار کو یہ جانکاری دی۔
بچولیے کے خلاف پورک آروپ پتر پرورتن ندیشالیہ نے اگستا ویسٹلینڈ وی وی آئی پی ہیلی کاپٹر گھوٹالے میں گرفتار کئے گئے کتھت رکشا ایجینٹ سشین موہن گپتا کے خلاف دھنشودھن معاملے میں دہلی کی ایک عدالت میں بدھوار کو ایک پورک آروپ پتر داخل کیا۔ جانچ ایجینسی نے وشیش نیایدھیش اروند کمار کے سمکش گپتا کے خلاف یہ پورک آروپ پتر داخل کیا۔
بیانوں سے سرخیوں میں چھایے رہے کئی نیتا لوک سبھا چناؤ2019کے پرچار کے دوران کچھ ایسے امیدوار بھی سرخیوں میں بنے رہے جنہوں نے چناوی ریلیوں میں یا سوشل میڈیا پوسٹوں یا میڈیا کے سوالوں کے جواب میں وواداسپد ٹپنیاں کیں۔ پورو سے پچھم تک اور اتر سے دکشن تک کئی امیدوار وبھن مدعوں پر اپنی ٹپنیوں سے وواداسپد بنے رہے۔
Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation