Loading...
دینک ٹربیون» News »اویدھ پرواسیوں پر قابو کے لئے سرکشا گرڈ کی یوجنا

مالدیو میں آپاتکال اودھی بڑھنیے سے بھارت چنتت !    ہیریٹیج باغیچے کا ادگھاٹن !    ٹوٹّر پر کانگریس نیتاؤں کو فولو کر رہے بگ بی !    گلینڈرس روگ دہلی ہائیکورٹ نے کہا,اگلے آدیش تک کوئی گھڑدوڑ نہیں !    پی ایم ایل این پرمکھ کے روپ میں شریف ایوگیہ قرار !    جیند نپ اپادھیکش پر فائرنگ,گمبھیر !    جیبیٹی شکشکوں کی25کو آکروش ریلی !    پارٹیوں نے کیے روڈ شو !    آدھار کارڈ میں دیری پر بھڑکے,کی نعرےبازی !    پاک کے4پورو سینیہ ادھیکاریوں پر چلیگا بھرشٹاچار کا کیس !    

اویدھ پرواسیوں پر قابو کے لئے سرکشا گرڈ کی یوجنا

Posted On December - 7 - 2017

کولکاتہ, 7دسمبر(ایجینسی)

کولکاتہ میں برہسپت وار کو پشچم بنگال و انیہ راجیوں کے مکھیہ منتریوں کے ساتھ بیٹھک کرتے کیندریہ گرہ منتری راجناتھ سنگھ۔ -ایجینسی

کولکاتہ میں برہسپت وار کو پشچم بنگال و انیہ راجیوں کے مکھیہ منتریوں کے ساتھ بیٹھک کرتے کیندریہ گرہ منتری راجناتھ سنگھ۔ -ایجینسی

اگرواد پربھاوت راجیوں میں ستھاپت ایکیکرت کمان کی طرظ پر بانگلادیش کی سیما سے لگے5پوروی راجیوں میں جلدی ہی ایک سیما سرکشا گرڈ بنایا جائیگا تاکہ روہنگیا سہت اویدھ پرواسیوں پر قابو پایا جا سکے۔
پچھم بنگال,آسام,میزورم,میگھالیہ اور تریپورہ کے مکھیہ منتریوں اور گرہ منتریوں کی بیٹھک میں کیندریہ گرہ منتری راجناتھ سنگھ نے اسکی جانکاری دی۔ انہوں نے کہا که یہ گرڈ4036کلومیٹر لمبی بھارتبانگلادیش سیما کی سرکشا کے لئے بہہ ایامی اور پورنتیا سرکشت تنتر ہے۔ راجناتھ نے کہا که گرڈ میں وبھن تتو شامل ہو نگے۔ ان میں بھوتک اورودھک,غیر بھوتک اورودھک,نگرانی,خفیہ ایجنسیاں,راجیہ پولیس,بی ایس ایف اور راجیہ تتھا کیندر کی انیہ ایجنسیاں شامل ہونگی۔ بانگلادیش کی کل سیما میں سے2217کلومیٹر پچھم بنگال میں ہے جبکہ آسام میں262کلومیٹر,میگھالیہ میں443کلومیٹر,تریپورہ میں856کلومیٹر اور میزورم میں180کلومیٹر ہے۔ انترراشٹریہ سیما سے لگے راجیوں کے مکھیہ منتریوں کی یہ چوتھی بیٹھک ہے۔ ایکیکرت کمان ڈھانچے میں سینا,اردھ سینک بل اور راجیہ پولیس شامل ہوتے ہیں,یہ جموں کشمیر,آسام اور نگالینڈ جیسے راجیوں میں ہے تاکہ آتنکوادیوں سے پربھاوی طریقے سے نپٹا جا سکے۔


Comments Off onاویدھ پرواسیوں پر قابو کے لئے سرکشا گرڈ کی یوجنا
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation