Loading...
دینک ٹربیون» News »آدھار لنک یوجنا کے لئے مارچ تک بڑھےگی سمیہ سیما

مالدیو میں آپاتکال اودھی بڑھنیے سے بھارت چنتت !    ہیریٹیج باغیچے کا ادگھاٹن !    ٹوٹّر پر کانگریس نیتاؤں کو فولو کر رہے بگ بی !    گلینڈرس روگ دہلی ہائیکورٹ نے کہا,اگلے آدیش تک کوئی گھڑدوڑ نہیں !    پی ایم ایل این پرمکھ کے روپ میں شریف ایوگیہ قرار !    جیند نپ اپادھیکش پر فائرنگ,گمبھیر !    جیبیٹی شکشکوں کی25کو آکروش ریلی !    پارٹیوں نے کیے روڈ شو !    آدھار کارڈ میں دیری پر بھڑکے,کی نعرےبازی !    پاک کے4پورو سینیہ ادھیکاریوں پر چلیگا بھرشٹاچار کا کیس !    

آدھار لنک یوجنا کے لئے مارچ تک بڑھےگی سمیہ سیما

Posted On December - 7 - 2017

Aadhar-card-logo copyنئی دہلی, 7دسمبر(ایجینسی)
کیندر سرکار نے سپریم کورٹ کو سوچت کیا که وبھن سیواؤں اور یوجناؤں کا لابھ اٹھانے کے لئے انہیں‘آدھار’سے جوڑ نے کے لئے سمیہ سیما31دسمبر کی جگہ اگلے سال31مارچ تک بڑھائی جائیگی۔ اٹارنی جنرل کے کے وینگوپال نے چیف جسٹس دیپک مشرع کے نیترتو والی پیٹھ کو یہ جانکاری دی۔ حالانکہ انہویننے سپشٹ کیا که موبائل سیوا کو آدھار سے جوڑ نے کی سمیسیما اگلے سال6فروری ہی رہیگی۔ اٹارنی جنرل نے آدھار یوجنا کا ورودھ کرنے والے لوگوں کی اور سے پیش ہوئے ورشٹھ ادھوکتا شیام دیوان کے اس آگرہ کا پرجور ورودھ کیا که آدھار کے پنجیکرن کی پرکریا پر روک لگائی جائے۔
وکیلوں کی اونچی آواز سے چیف جسٹس ناراض
چیف جسٹس نے وکیلوں کی اونچی آواز میں بولنے کی عادت پر ناراضگی جتایی۔ ایک معاملے کی سنوائی کے دوران چیف جسٹس دیپک مشرع نے کہا, ‘کچھ وکیل سوچتے ہے که اونچی آواز میں بحث کر سکتے ہیں,جبکہ ایسے لوگ ورشٹھ ادھوکتا ہونے کے لائق نہیں ہے۔’


Comments Off onآدھار لنک یوجنا کے لئے مارچ تک بڑھےگی سمیہ سیما
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation