Loading...
دینک ٹربیون» News »اٹلی کا پجا بھی بنا یونیسکو کی امورت وراثت

مالدیو میں آپاتکال اودھی بڑھنیے سے بھارت چنتت !    ہیریٹیج باغیچے کا ادگھاٹن !    ٹوٹّر پر کانگریس نیتاؤں کو فولو کر رہے بگ بی !    گلینڈرس روگ دہلی ہائیکورٹ نے کہا,اگلے آدیش تک کوئی گھڑدوڑ نہیں !    پی ایم ایل این پرمکھ کے روپ میں شریف ایوگیہ قرار !    جیند نپ اپادھیکش پر فائرنگ,گمبھیر !    جیبیٹی شکشکوں کی25کو آکروش ریلی !    پارٹیوں نے کیے روڈ شو !    آدھار کارڈ میں دیری پر بھڑکے,کی نعرےبازی !    پاک کے4پورو سینیہ ادھیکاریوں پر چلیگا بھرشٹاچار کا کیس !    

اٹلی کا پجا بھی بنا یونیسکو کی امورت وراثت

Posted On December - 7 - 2017

سول, 7دسمبر(ایجینسی)
اٹلی کے نیپلس پجا کو یونیسکو نے آج اپنی امورت وراثت کی سوچی میں شامل کیا ہے,اٹلی کے دکشنی شہر نیپلس میں پجولو کی کلا پیڑھی در پیڑھی چلتی آ رہی ہے۔ سنیکت راشٹر کی سانسکرتک سنستھا وشو وراثت سمتی نے دکشن کوریائی دیپ جی جو میں ہوئی بیٹھک میں اٹلی کے پجا کو امورت وراثت کی سوچی میں شامل کرنے کو منظوری دی۔ ایسوسی ایشن آف نیپالٹن پجولو کے پرمکھ سرجیو مکو کے انوسار,قریب20لاکھ لوگوں نے نیپلس کے آویدن کا سمرتھن کیا۔ پجولو کلا میں پجا کے آٹے کو پھلانے کے لئے اسے ہوا میں اچھالنا دیکھنے لائق ہوتا ہے۔
غور ہو که یونیسکو کی سوچی میں پہلے ہی350سے زیادہ پرمپرائیں,کلا روپ اور سپین کے پھلیمینکو نرتیہ سے لیکر انڈونیشیا کے باٹک کپڑے تک شامل ہیں۔ سعودی عرب کی دیوار پر پینٹنگ کرنے کی کلا کو بھی امورت وراثت کی سوچی میں شامل کیا گیا ہے۔


Comments Off onاٹلی کا پجا بھی بنا یونیسکو کی امورت وراثت
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation