Loading...
دینک ٹربیون» News »کسول میں44ہوٹلوں پر تالا جڑنے کے آدیش

مالدیو میں آپاتکال اودھی بڑھنیے سے بھارت چنتت !    ہیریٹیج باغیچے کا ادگھاٹن !    ٹوٹّر پر کانگریس نیتاؤں کو فولو کر رہے بگ بی !    گلینڈرس روگ دہلی ہائیکورٹ نے کہا,اگلے آدیش تک کوئی گھڑدوڑ نہیں !    پی ایم ایل این پرمکھ کے روپ میں شریف ایوگیہ قرار !    جیند نپ اپادھیکش پر فائرنگ,گمبھیر !    جیبیٹی شکشکوں کی25کو آکروش ریلی !    پارٹیوں نے کیے روڈ شو !    آدھار کارڈ میں دیری پر بھڑکے,کی نعرےبازی !    پاک کے4پورو سینیہ ادھیکاریوں پر چلیگا بھرشٹاچار کا کیس !    

کسول میں44ہوٹلوں پر تالا جڑنے کے آدیش

Posted On December - 7 - 2017

شملہ, 7دسمبر(نس)
ہائیکورٹ نے راجیہ میں خاص کر کلو گھاٹی کے کسول میں نشاکھوری کی سمسیا پر اپنا رخ اور کڑا کر لیا ہے۔ ہائیکورٹ نے آج ایک جن ہت یاچکا پر سنوائی کرتے ہوئے کسول میں اویدھ روپ سے بنے44ہوٹلوں کی بجلی,پانی ترنت کاٹنے,انھیں بند کرنے اور پھر انھیں توڑ ڈالنے کے آدیش دیئے ہیں۔ یہ آدیش کلو کے ڈی سی کو دیئے ہیں اور انہیں اویدھ نرمان ہٹانے کے لئے سمبندھت وبھاگ کے نوڈل آفیسر کے روپ میں کام کرنے کو بھی کہا ہے۔ عدالت نے اپنے آدیشوں میں جلادھیش کو کہا ہے که وہ یہ سنشچت کرینگے که ابھی تک چہنت سبھی اویدھ نرمانوں کو ہٹایا اتھوا گرایا جائے۔

4سپتاہ میں سٹیٹس رپورٹ دائر کرنے کے نردیش
ہائیکورٹ نے کہا ہے که کلو کے جلادھیش یہ بھی سنشچت کرینگے کی کسول شیتر میں کیول وہی ہوٹل یا انیہ سنستھانوں کو چلنے کی انومتی دی جائے جو قانون کے تحت بنے ہیں۔ ہائیکورٹ نے پردیش پولیس مہاندیشک اور اینسیبی چنڈیگڑھ کے جونل ڈایریکٹر کو اس طرح کے ابھیانوں کو لگاتار چلائے رکھنے اور اگلے چار سپتاہ کے بھیتر عدالت میں سٹیٹس رپورٹ دائر کرنے کو بھی کہا ہے۔ اس معاملے پر سنوائی آج ہائیکورٹ میں ہوئی۔ عدالت نے یہ بھی کہا ہے که یدی ضروری ہو تو ایس پی پریاپت پولیس بل بھی تعینات کرینگے۔


Comments Off onکسول میں44ہوٹلوں پر تالا جڑنے کے آدیش
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation