Loading...
دینک ٹربیون» News »جبڑہٹی کے نکٹ دکھے تینوں خونخوار قیدی

گجرات میں پرچار کا آج انتم دن,پی ایم کر رہے ہیں سی پلین سے پرچار,راہل پہنچے مندر !    برفیلا ہماچل:جن جاتیہ شیتروں میں بیپٹری زندگی,پریٹن میں آئیگی گرماہٹ !    پنجاب نے دوگنی کی ودھائکوں کی میڈکل گرانٹ !    ہنیپریت,انیہ آروپی عدالت میں پیش !    پراپرٹی ڈیلر کی گولی مارکر ہتیا !    فریدآباد کی سینک کالونی میں اویدھ نرمان توڑے !    ابھی راجنیتی میں آنے کا ارادہ نہیں:خلیع !    بی بی سی آئی کی وشیش عام بیٹھک میں ہوئے فیصلے !    شکایت کرتا کی موت,بینک بچوں کو دیگا1.27کروڑ !    گوشالاؤں کے آرتھک سنکٹ پر کیا وچار !    

جبڑہٹی کے نکٹ دکھے تینوں خونخوار قیدی

Posted On December - 7 - 2017

گیان ٹھاکر/نس
شملہ, 7دسمبر

شملہ کی کنڈا جیل سے فرار ہوئے آروپی(اوپر سے)لیلادھر,پرتاپ سنگھ اور پریم بہادر۔

شملہ کی کنڈا جیل سے فرار ہوئے آروپی(اوپر سے)لیلادھر,پرتاپ سنگھ اور پریم بہادر۔

آدرش کیندریہ کنڈا جیل سے بیتے روز بھاگے3خونخوار قیدیوں کے معاملے میں آج لگاتار دوسرے دن پردیش پولیس کے ہاتھ خالی رہے۔ بھاگے3قیدیوں میں لیلادھر کھڑک,پرتاپ سنگھ اور پریم بہادر شامل ہیں۔ لیلادھر کھڑک پر آئی پی سی کی دھارا302, 201اور34,پرتاپ سنگھ پر آئی پی سی کی دھارا376, 277کے تحت جبکہ پریم بہادر پر آئی پی سی کی دھارا363, 366اور376کے تحت مقدمے درج ہیں۔ اس بیچ پتہ چلا که کنڈا جیل سے بھاگے یہ قیدی ابھی پردیش سے باہر نہیں گئے ہیں۔ جانکاری کے مطابق ان تینوں قیدیوں کو آج جبڑہٹی کے نکٹ ستھت کوٹ گاؤں کے پاس دیکھا گیا۔ ستھانیہ لوگوں نے انکے دیکھے جانے کی جانکاری ترنت ہی پولیس کو دی لیکن پولیس کے موقعے پر پہنچنے سے پہلے ہی یہ لوگ وہاں سے بھاگنے میں سپھل رہے۔ اس سوچنا کے بعد پولیس نے اپنی سگھن کھوج کا دائرہ جبڑہٹی کے آس پاس کے علاقوں تک سیمت کر دیا تاکہ انھیں اور دور بھاگنے کا موقع نہ مل سکے۔
پردیش پولیس نے ان بھگوڑے قیدیوں کو پکڑنے کے لئے ایڑی چوٹی کا زور لگا دیا ہے اور خاص کر اتراکھنڈ تتھا ہریانہ کی اور ستھت پردیش کے پرویش دواروں کو پوری طرح سے سیل کر دیا گیا ہے تاکہ یہ بھاگے قیدی نیپال نہ پہنچ سکے۔ یہ تینوں نیپال کے ہیں۔ راجیہ سے باہر جانے والے تمام واہنوں کی گہن تلاشی لی جا رہی ہے۔ اسکے علاوہ راجیہ کے بھیتر بھی جگہ جگہ ناکے لگاکر انھیں پکڑنے کا پریاس کیا جا رہا ہے۔

اب لگینگے سی سی ٹی وی کیمرے
کنڈا جیل سے قیدیوں کے بھاگنے کی گھٹنا کے بعد پردیش پولیس کی نیند ٹوٹی ہے۔ وبھاگ نے راجیہ کے سبھی جیلوں میں سی سی ٹی وی کیمرہ لگانے کی پرکریا تیز کرنے کا نرنیہ لیا ہے۔ وبھاگ نے اس کاریہ کے لئے پہلے سے ہی2.50کروڑ رپئے کا بجٹ منظور کر رکھا ہے اور راجیہ الیکٹرانک وکاس نگم کو سی سی ٹی وی کیمرے لگانے کا ٹھیکہ بھی دے دیا ہے۔ پولیس مہاندیشک سومیش گوئل کے مطابق کیتھو جیل میں سی سی ٹی وی کیمرے لگانے کا کام شروع بھی ہو گیا ہے۔ جیلوں کا انتم بار سیکورٹی آڈٹ ورش2015میں ہوا تھا۔ اس دوران سرکشا میں کئی کمیاں پائی گئی تھی۔ اسی کے بعد جیلوں میں میٹل ڈٹیکٹر اور جینریٹر لگائے گئے تتھا جیل سرکشا میں لگے جوانوں کو وا کی ٹاکی بھی اپلبدھ کروائے گئے۔

پھگواڑا اپ جیل سے2وچارادھین قیدی فرار
پھگواڑا(بھاشا) :پھگواڑا اپ جیل میں کرمچاریوں پر چائے اور آنکھ میں کالی مرچ پھینک کر2وچارادھین قیدی فرار ہو گئے,جبکہ تیسرے قیدی کو جیل کرمیوں نے پکڑ لیا۔ اپ جیل کے اپادھیکشک گرپریت سنگھ نے دونوں کی پہچان بھابیانا گاؤں کے امنپریت کمار اور سمرائی کے راجوندر سنگھ کے طور پر کی ہے۔ انہوں نے بتایا که امنپریت کو دھارا326کے تحت24نومبر کو گرفتار کیا گیا تھا اور راجوندر سنگھ کو شستر ادھنیم کے پراودھانوں کے تحت29نومبر کو گرفتار کیا گیا تھا۔ بہرحال,ایک انیہ وچارادھین قیدی پون کمار کو پہریدار اور انیہ کرمیوں نے پکڑ لیا۔ ڈی ایس پی نے بتایا که پہریدار ہرپال سنگھ کو معمولی چوٹے آئی ہیں۔ سہایک اپنریکشک کابل سنگھ کو صبح قریب سات بجے جیل آنا تھا اسلئے انکے لئے گیٹ کھلا تھا اور اسکا فائدہ اٹھاکر وچارادھین قیدی وہاں سے بھاگ نکلے۔ جیلوں کے ایڈیجیپی دوارہ معاملے کی جانچ کے لئے نیکت کئے گئے ادھیکشک(جیل)ایس پی کھنہ نے بتایا که لاپرواہی کا دوشی پائے جانے والے ویکتی کے خلاف کڑی کارروائی کی جائیگی۔


Comments Off onجبڑہٹی کے نکٹ دکھے تینوں خونخوار قیدی
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation