Loading...
دینک ٹربیون» News »ٹرمپ کا یروشلم دانو

گجرات میں پرچار کا آج انتم دن,پی ایم کر رہے ہیں سی پلین سے پرچار,راہل پہنچے مندر !    برفیلا ہماچل:جن جاتیہ شیتروں میں بیپٹری زندگی,پریٹن میں آئیگی گرماہٹ !    پنجاب نے دوگنی کی ودھائکوں کی میڈکل گرانٹ !    ہنیپریت,انیہ آروپی عدالت میں پیش !    پراپرٹی ڈیلر کی گولی مارکر ہتیا !    فریدآباد کی سینک کالونی میں اویدھ نرمان توڑے !    ابھی راجنیتی میں آنے کا ارادہ نہیں:خلیع !    بی بی سی آئی کی وشیش عام بیٹھک میں ہوئے فیصلے !    شکایت کرتا کی موت,بینک بچوں کو دیگا1.27کروڑ !    گوشالاؤں کے آرتھک سنکٹ پر کیا وچار !    

ٹرمپ کا یروشلم دانو

Posted On December - 7 - 2017

مدھیپورو میں نئے طوفان کے سنکیت

یروشلم کو اسرائیل کی راجدھانی کے روپ میں مانیتا دینے کے امریکی راشٹرپتی ٹرمپ کے فیصلے سے بھومدھیہ ساگر سے لیکر عرب کی کھاڑی تک طوفانی بادلوں کی گرجنا جوروں پر ہے۔ انتراشٹریہ راجنیتی کے مہاسمدر کی اس سنامی سے نپٹنا امریکہ کے لئے آسان نہیں ہوگا,امریکی فیصلے کے خلاف سبھی پرمکھ عرب دیشوں نے جھنڈا اٹھایا ہے۔ امریکہ اپنے ناگرکوں کو نقصان سے بچانے کے لئے مشقت میں ہلاکان ہے۔ اسرائیل کے پورو پردھان منتری ایریل شیرون کی ماؤنٹ ٹیمپل کی یاترا سے بھڑکی چنگاری نے کرسمس کے محض ایک پکھواڑے پورو عرب دیشوں کے ماحول کو اچانک گرما دیا ہے۔ یہ علاقہ یہودی اور مسلمان دونوں کے لئے پوتر شیتر ہے۔ پوروی یروشلم,جسے پھلستینی بھوشیہ کی راجدھانی مانے بیٹھے ہیں,مدھیپورو کے مہابھارت کا کروکشیتر ماتر نہیں ہے;اسکی مہتہ یہودی,اسلام اور عیسائی دھرم کے پرمکھ دھارمک ستھل کے روپ میں بھی ہے۔
دراصل,ٹرمپ کا یہ نرنیہ انکے چناوی ابھیان کے وعدوں کا حصہ ہے,جسے پورا کرنے کے لئے یہ قدم اٹھایا ہے۔ دراصل, 1995میں امریکی کانگریس نے ایک ادھنیم پارت کیا تھا جسمیں امریکی دوتاواس کو یروشلم میں ستھان انترت کرنے کی آوشیکتا جتائی تھی۔ لیکن1967میں جب سے اسرائیل نے جارڈن سے پوروی یروشلم کو چھینا,تبھی سے امریکی راشٹرپتیوں نے امریکہ کی تٹستھتا کو درشانے کے لئے یرشالم کو اسرائیل کی راجدھانی ماننے کے مدعے کو لٹکائے رکھا۔ ورش1993میں اسرائیلپھلستینی شانتی سمجھوتے کے دوران اور اسکے بعد کی شانتی وارتاؤں کے چرنوں میں بھی یرشالم پر یتھاستھتی ہی برقرار رہی۔ ٹرمپ کی نئی چال نے مدھیہ پورو کے علاقے کو لپٹوں میں گھیر دیا ہے۔ پچھم کے بابت مسلمانوں کی دھارنا کو کٹو سے کٹتر بنانے کی مہم میں لگے الگاووادی تتووں کو ٹرمپ کے اس فیصلے سے نیا جیون ملیگا۔ اسرائیلپھلستین وواد میں امریکہ بھی ایک نشپکش مدھیستھ کی بھومکا رکھتا رہا ہے۔ امریکی راشٹرپتی کے اس قدم سے ویشوک تناؤ میں وردھی لازمی ہے۔ اسکے اتر کوریا کے ساتھ سمبندھ تناؤپورن ہیں;کئی مدھیہ پورو دیش گرہیدھ کے کگار پر ہیں اور اوپر سے شانت دکھتا افغانستان ابھی تک سلگ رہا ہے۔ بھلے ہی امریکہ کو یرشالم میں دوتاواس بنانے کے لئے کئی سال لگینگے,لیکن اس قدم سے اٹھے خطرناک طوفان کے نشپربھاوی کرنے کے لئے امریکی راشٹرپتی کو پھونک پھونک کر ساودھان قدم رکھنے ہو نگے۔


Comments Off onٹرمپ کا یروشلم دانو
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation