Loading...
دینک ٹربیون» News »نوٹسوں پر ہوگی کارروائی تیز

گجرات میں پرچار کا آج انتم دن,پی ایم کر رہے ہیں سی پلین سے پرچار,راہل پہنچے مندر !    برفیلا ہماچل:جن جاتیہ شیتروں میں بیپٹری زندگی,پریٹن میں آئیگی گرماہٹ !    پنجاب نے دوگنی کی ودھائکوں کی میڈکل گرانٹ !    ہنیپریت,انیہ آروپی عدالت میں پیش !    پراپرٹی ڈیلر کی گولی مارکر ہتیا !    فریدآباد کی سینک کالونی میں اویدھ نرمان توڑے !    ابھی راجنیتی میں آنے کا ارادہ نہیں:خلیع !    بی بی سی آئی کی وشیش عام بیٹھک میں ہوئے فیصلے !    شکایت کرتا کی موت,بینک بچوں کو دیگا1.27کروڑ !    گوشالاؤں کے آرتھک سنکٹ پر کیا وچار !    

نوٹسوں پر ہوگی کارروائی تیز

Posted On December - 7 - 2017

homeرام کرشن اپادھیائے/ٹرنیو
چنڈیگڑھ, 6دسمبر
ہاؤسنگ بورڈ کا اینپھوسمینٹ وبھاگ جلد ان بھون نیموں کے النگھن کے نوٹسوں کو نپٹانے کی پرکریا شروع کریگا,جن پر سالوں سے کوئی کارروائی نہیں کی گئی۔ سوتروں کے انوسار ہاؤسنگ بورڈ کے چیئرمین منندر سنگھ بینس نے حال ہی میں آدیش جاری کیے که بھون نیموں کے النگھن کے سبھی معاملوں کو بنا دیری کیے نپٹایا جائے۔
بتایا جاتا ہے که انہوں نے یہ آدیش تب جاری کیے جب انہیں پتہ لگا که بورڈ دوارہ نوٹس جاری کرنے کے باوجود بہت سے معاملوں میں کوئی کارروائی نہیں کی گئی۔ آدیشوں میں کہا گیا ہے که اویدھ نرمان ڈھہانے یا اسے ردّ کرنے کے کئی معاملوں میں کوئی کارروائی نہیں ہوئی۔
سوتروں کے انوسار بورڈ کے اینپھورسمینٹ وبھاگ نے ایسے معاملوں کو اکٹھا کرنا شروع کر دیا ہے,جن پر سالوں سے کایئی کارروائی نہیں ہوئی۔ بورڈ دوارہ حال ہی میں کیے گئے سروے میں سامنے آیا تھا که بہت سے گھروں میں90پرتیشت تک نرمان کاریوں کا النگھن کیا گیا ہے۔ اس سمبندھ میں بورڈ کی بیٹھک میں رپورٹ بھی پیش کی گئی تھی جسمیں کہا گیا تھا که زیادہ تر گھروں میں نرمان کو لیکر نیموں کا النگھن کیا گیا ہے۔ حال ہی میں بورڈ نے یہ بھی فیصلہ لیا که النگھن کے حساب سے جرمانہ لگایا جائے۔ جرمانہ لگانے کا فیصلہ اسلئے کیا گیا تاکہ نرمان گرانے سے کچھ وقت تک راحت مل سکے۔ اسکا یہ ادیشیہ بھی تھا که لوگ اویدھ نرمان کرنے سے بچیں۔ یدی بھون مالک جرمانہ ادا کرنے کو سہمت ہو جاتے ہیں تو انکے نرمان کو نہ تو گرایا جائیگا اور نہ ہی ردّ کیا جائیگا۔


Comments Off onنوٹسوں پر ہوگی کارروائی تیز
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation