Loading...
دینک ٹربیون» News »پنجاب منتری منڈل وستار18کے بعد:کیپٹن امریندر

گجرات میں پرچار کا آج انتم دن,پی ایم کر رہے ہیں سی پلین سے پرچار,راہل پہنچے مندر !    برفیلا ہماچل:جن جاتیہ شیتروں میں بیپٹری زندگی,پریٹن میں آئیگی گرماہٹ !    پنجاب نے دوگنی کی ودھائکوں کی میڈکل گرانٹ !    ہنیپریت,انیہ آروپی عدالت میں پیش !    پراپرٹی ڈیلر کی گولی مارکر ہتیا !    فریدآباد کی سینک کالونی میں اویدھ نرمان توڑے !    ابھی راجنیتی میں آنے کا ارادہ نہیں:خلیع !    بی بی سی آئی کی وشیش عام بیٹھک میں ہوئے فیصلے !    شکایت کرتا کی موت,بینک بچوں کو دیگا1.27کروڑ !    گوشالاؤں کے آرتھک سنکٹ پر کیا وچار !    

پنجاب منتری منڈل وستار18کے بعد:کیپٹن امریندر

Posted On December - 7 - 2017

امرتسر, 7دسمبر(وارتا)

امرتسر میں برہسپت وار کو سی ایم کیپٹن امریندر سنگھ,کانگریس پردھان سنیل جاکھڑ اور کیبنیٹ منتری نوجوت سنگھ سدھو کی اپستھتی میں شہری وکاس کو لیکر پارٹی کا وزن ڈاکیومینٹ جاری کرتے ہوئے۔-وشال کمار/ٹرنیو

امرتسر میں برہسپت وار کو سی ایم کیپٹن امریندر سنگھ,کانگریس پردھان سنیل جاکھڑ اور کیبنیٹ منتری نوجوت سنگھ سدھو کی اپستھتی میں شہری وکاس کو لیکر پارٹی کا وزن ڈاکیومینٹ جاری کرتے ہوئے۔-وشال کمار/ٹرنیو

پنجاب کے مکھیہ منتری کیپٹن امریندر سنگھ نے کہا که گجرات میں متدان کے پشچات18دسمبر کے بعد پنجاب کے منتری منڈل میں وستار کیا جائیگا۔ انہوں نے سپشٹ کیا که کانگریس میں اپ مکھیہ منتری کی روایت نہیں ہے۔امرتسر میں پنجاب کے شہری وکاس کے لئے پارٹی کی یوجنابندی سمبندھت دستاویز جاری کرتے ہوئے شری سنگھ نے کہا که کانگریس لوگوں کے ساتھ کئے وایدوں کو بھولی نہیں ہے۔ کانگریس پردھان سنیل جاکھڑ,کیبنیٹ منتری نوجوت سنگھ سدھو,سنسد سدسیہ گرجیت سنگھ اوجلا اور ضلعے کے کانگریسی ودھائکوں کی اپستھتی میں شہری وکاس کو لیکر پارٹی کے وزن کو جاری کرنے کے اوسر پر مکھیہ منتری نے کہا که8مہینوں میں سبھی وعدے پورے کرنے سمبھو نہیں ہے۔ انہوں نے کہا که اکالی بھاجپا سرکار کے کارن پنجاب پوری طرح وتیہ سنکٹ میں ہے۔
پنجاب میں کٹرپنتھیوں کی کارروائیوں بارے پوچھنے پر امریندر سنگھ نے کہا که پنجاب سرکار کیندریہ جانچ ایجینسی کے ساتھ ملکر اس معاملے کی جانچ کر رہی ہے۔ انہوں نے کہا که پاکستان کی خفیہ ایجینسی آئی ایس آئی کنیڈا,امریکہ,برٹین اور جرمنی کے راستے پنجاب میں گڑبڑ کرنے کی کوشش کر رہی ہے۔ جیلوں میں گینگسٹروں کے موبائل فون کے استعمال پر انہوں نے کہا که اس کام کے لئے جیلوں میں وشیش جیمر لگائے جا رہے ہیں۔ نکائے چناووں میں پکشپات کے آروپوں کو نکارتے ہوئے شری سنگھ کہا که چناؤ جیتنے میں سمرتھ امیدواروں کو سمتی کی رپورٹ کے آدھار اور ٹکٹیں دی گئی ہیں۔ گجرات متدان کی بات کرتے ہوئے انہوں نے کہا که ورشٹھ نیتاؤں سے ملی جانکاری انوسار وہاں کانگریس پارٹی برابری کی ٹکر میں ہے اور سنبھاونا ہے که ووٹر ستا پرورتن لے آئینگے۔ انہوں نے کہا که کانگریس اپادھیکش راہل گاندھی کی بطور کانگریس ادھیکش نیوکتی سے پارٹی میں بڑا اتساہ آئیگا۔

نکائے چناؤ کے بعد کسانوں کا قرض معافی,نوجوانوں کو سمارٹ فون
امریندر سنگھ نے کہا که کسانوں کی قرض معافی اور نوجوانوں کو مفت سمارٹ فون دینے کا کام نکائے متدان کے بعد شروع کر دیا جائیگا۔ انہوں نے کہا که پنجاب کے ادیوگ وتیہ سادھن جٹانے میں سہایتا دے رہے ہیں اور مارچ مہینے میں پنجاب سرکار نے5000کروڑ سے ادھک کے ادیوگک سمجھوتے کئے ہیں۔

جیئیسٹی لاگو کرنے میں سمسیا
جیئیسٹی کے مدعے پر بولتے ہوئے انہوں نے کہا که اسے لاگو کرنے میں بڑی سمسیا آ رہی ہے۔ انہوں نے کہا که راجیہ کی اتپاد شلک نیتی میں بدلاؤ کے لئے کیرل,تامل ناڈو اور راجستھان کی نیتیوں کی جانچ پڑتال کی جا رہی ہیں۔


Comments Off onپنجاب منتری منڈل وستار18کے بعد:کیپٹن امریندر
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation