Loading...
دینک ٹربیون» News »پولیس میں شکایت کے بعد بہو کو ملا شوچالیہ

گجرات میں پرچار کا آج انتم دن,پی ایم کر رہے ہیں سی پلین سے پرچار,راہل پہنچے مندر !    برفیلا ہماچل:جن جاتیہ شیتروں میں بیپٹری زندگی,پریٹن میں آئیگی گرماہٹ !    پنجاب نے دوگنی کی ودھائکوں کی میڈکل گرانٹ !    ہنیپریت,انیہ آروپی عدالت میں پیش !    پراپرٹی ڈیلر کی گولی مارکر ہتیا !    فریدآباد کی سینک کالونی میں اویدھ نرمان توڑے !    ابھی راجنیتی میں آنے کا ارادہ نہیں:خلیع !    بی بی سی آئی کی وشیش عام بیٹھک میں ہوئے فیصلے !    شکایت کرتا کی موت,بینک بچوں کو دیگا1.27کروڑ !    گوشالاؤں کے آرتھک سنکٹ پر کیا وچار !    

پولیس میں شکایت کے بعد بہو کو ملا شوچالیہ

Posted On December - 7 - 2017

ہردا(مپر), 7دسمبر(ایجینسی)
مدھیہ پردیش کے ہردا میں ایک بہو نے گھر میں شوچالیہ بنوانے کی مانگ کو لیکر پولیس میں شکایت کی۔ پولیس کے سمجھانے کے بعد ساس سسر نے گھر میں بہو کو نیا شوچالیہ بنواکر دیا۔ پولیس ادھیکاریوں نے بتایا که جلا اسپتال کے پیچھے رہنے والے17سدسیہ پریوار کے لڑکے سے دو سال پہلے نکاح کر آئی بہو انجم کو شوچالیہ کی سمسیا سے پریشان ہونا پڑا۔
بڑے پریوار میں کیول ایک شوچالیہ کے کارن آئے دن وواد ہونے لگے۔ انہوں نے بتایا که وواد بڑھنے پر انجم نے گھر میں ایک اور نیا شوچالیہ بنانے کی مانگ کی۔ گھر کے بڑے ناراض ہو گئے اور جھگڑا بڑھ گیا۔ ناراض بہو نے تھانے میں شکایت درج کرا دی۔ پولیس جانچ میں شوچالیہ کے وواد کی بات سامنے آئی تو سہمتی بنانے کے پریاس کئے گئے۔


Comments Off onپولیس میں شکایت کے بعد بہو کو ملا شوچالیہ
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation