Loading...
دینک ٹربیون» News »پیسہ دیکر سوال کیس میں11پورو سانسدایں پر چلیگا معاملہ

گجرات میں پرچار کا آج انتم دن,پی ایم کر رہے ہیں سی پلین سے پرچار,راہل پہنچے مندر !    برفیلا ہماچل:جن جاتیہ شیتروں میں بیپٹری زندگی,پریٹن میں آئیگی گرماہٹ !    پنجاب نے دوگنی کی ودھائکوں کی میڈکل گرانٹ !    ہنیپریت,انیہ آروپی عدالت میں پیش !    پراپرٹی ڈیلر کی گولی مارکر ہتیا !    فریدآباد کی سینک کالونی میں اویدھ نرمان توڑے !    ابھی راجنیتی میں آنے کا ارادہ نہیں:خلیع !    بی بی سی آئی کی وشیش عام بیٹھک میں ہوئے فیصلے !    شکایت کرتا کی موت,بینک بچوں کو دیگا1.27کروڑ !    گوشالاؤں کے آرتھک سنکٹ پر کیا وچار !    

پیسہ دیکر سوال کیس میں11پورو سانسدایں پر چلیگا معاملہ

Posted On December - 7 - 2017

نئی دہلی, 7دسمبر(ایجینسی)
دہلی کی ایک عدالت نے2005کے سوال کے بدلے نقد گھوٹالا معاملے میں11پورو سانسدوں پر برہسپت وار کو بھرشٹاچار اور آپرادھک شڈینتر کے آروپ تے کئے۔ وشیش نیایادھیش کرن بنسل نے11پورو سانسدوں اور ایک انیہ ویکتی پر مقدمہ چلانے کے آدیش دیئے۔ یہ مقدمہ12جنوری سے شروع ہوگا۔
اس معاملے میں تتکالین سانسد وائیجی مہاجن(بھاجپا),چھترپال سنگھ لوڑھا(بھاجپا),عنہ صاحب ایم کے پاٹل(بھاجپا),منوج کمار(راجد),چندر پرتاپ سنگھ(بھاجپا),رام سیوک سنگھ(کانگریس),نریندر کمار کشواہا(بسپا),پردیپ گاندھی(بھاجپا),سریش چندیل(بھاجپا),لال چندر کول(بسپا)اور راجا رام پال(بسپا)کو آروپی بنایا گیا ہے۔ دو پترکاروں نے تتکالین سانسدوں کے خلاف سٹنگ آپریشن کیا تھا جو12دسمبر2005کو ایک نجی سماچار چینل پر پرسارت ہوا تھا۔
یہ سٹنگ جسمیں سنسد میں سوال پوچھنے کے بدلے میں نقد لینے کی بات سامنے آئی,اسے سوال کے بدلے نقد گھوٹالا کے نام سے جانا جاتا ہے۔ ابھیوجن پکش نے اپنی دلیلوں کے سمرتھن میں سی ڈی اور ڈی وی ڈی پیش کی جسمیں آروپیوں اور انیہ کے بیچ ہوئی بات چیت درج ہے۔ ایک انیہ آروپی وجے پھوگاٹ کے خلاف کارروائی نہیں ہوئی کیونکہ اسکی موت ہو چکی ہے۔ دو پترکاروں کا بھی نام آروپ پتر میں تھا جن پر بھرشٹاچار نرودھی قانون کے تحت اپرادھ کو بڑھاوا دینے کے آروپ تھے۔


Comments Off onپیسہ دیکر سوال کیس میں11پورو سانسدایں پر چلیگا معاملہ
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation