Loading...
دینک ٹربیون» News »پردوشن پر سختی:پٹاخوں پر پھر بین,اینجیٹی میں پریاورن سچو طلب

مالدیو میں آپاتکال اودھی بڑھنیے سے بھارت چنتت !    ہیریٹیج باغیچے کا ادگھاٹن !    ٹوٹّر پر کانگریس نیتاؤں کو فولو کر رہے بگ بی !    گلینڈرس روگ دہلی ہائیکورٹ نے کہا,اگلے آدیش تک کوئی گھڑدوڑ نہیں !    پی ایم ایل این پرمکھ کے روپ میں شریف ایوگیہ قرار !    جیند نپ اپادھیکش پر فائرنگ,گمبھیر !    جیبیٹی شکشکوں کی25کو آکروش ریلی !    پارٹیوں نے کیے روڈ شو !    آدھار کارڈ میں دیری پر بھڑکے,کی نعرےبازی !    پاک کے4پورو سینیہ ادھیکاریوں پر چلیگا بھرشٹاچار کا کیس !    

پردوشن پر سختی:پٹاخوں پر پھر بین,اینجیٹی میں پریاورن سچو طلب

Posted On December - 7 - 2017

چنڈیگڑھ/نئی دہلی, 7دسمبر(ٹرنیو)
ngt -2دہلی این سی آر میں بڑھتے وایو پردوشن پر ہائیکورٹ اور اینجیٹی نے سخت رخ اختیار کر لیا ہے۔ برہسپت وار کو پنجاب ایوں ہریانہ ہائیکورٹ نے پنجاب,ہریانہ اور چنڈیگڑھ میں شادی و انیہ سماروہ میں پٹاخے چلانے پر پابندی لگا دی ہے۔ کورٹ کا یہ آدیش11جنوری2018تک لاگو رہیگا۔ اسی دن معاملے کی اگلی سنوائی ہوگی۔ ہائیکورٹ نے ایمکس کیوری انوپم گپتا کی اس رپورٹ کے بعد یہ آدیش دیئے,جسمیں انہوں نے کہا تھا که شادیوں میں اب بھی دھڑلے سے پٹاخے چھوڑے جا رہے ہیں۔
ادھر,اینجیٹی نے وایو پردوشن سے نپٹنے کے لئے سامانیہ کارییوجنائیں دائر کرنے کے لئے پنجاب اور ہریانہ سرکاروں کی کھنچائی کی اور کہا که وہ اسکے پہلے کے فیصلے پر دھیان دیں۔ پرادھیکرن نے دہلی,پنجاب,ہریانہ,اتر پردیش اور راجستھان کے پریاورن سچووں کو طلب کیا ہے۔ انہیں پردوشن کی سمسیا سے نپٹنے کے لئے ویوہارک سمادھان دینے کے لئے کہا ہے۔ اینجیٹی نے کہا که پنجاب اور ہریانہ سرکاریں سپریم کورٹ دوارہ نیکت پریاورن پردوشن نینترن پرادھیکرن کی ویاپک کاریہ یوجنا کا پالن کر رہے ہیں اور اپنا دماغ نہیں لگا رہے۔
سنوایی کے دوران دونوں راجیوں نے ہرت ادھکرن کو بتایا که جب بھی پردوشن لگاتار48گھنٹے تک انومییہ سیما سے ادھک ہوگا تب کئی قدم اٹھایینگے,جسمیں نرمان کاریوں ایوں کچرا جلانے پر روک لگانا,سکول بند کرانا اور اتسرجن کرنے والے ادیوگوں پر نگرانی شامل ہے۔ پیٹھ نے کہا که48گھنٹے تک انتظار کرنے کے پیچھے ترک کیا ہے؟ آپنے جو کاریہ یوجنا تیار کی ہے اسکے بارے میں کچھ بھی اچھا نہیں ہے۔ یہ مولبھوت قدم ہیں جو آپ کو ہمیشہ اٹھانے ہوتے ہیں۔
کلو منالی میں1700ہوٹلوں کی سوموار سے شروع ہوگی جانچ
اینجیٹی نے ہماچل کے کلو و منالی شہروں میں1700سے ادھک ہوٹلوں,لوج اور ٹھہرنے کے ستھانوں کی جانچ کے لئے ایک سمتی بنائی ہے۔ پرادھیکرن نے راجیہ پریٹن وبھاگ ایوں ہماچل راجیہ پردوشن نینترن بورڈ سے ورشٹھ ادھیکاریوں,شملہ ستھت انسٹی ٹیوٹ آف ہمالین سٹڈیج سے وگیانکوں,کلو ایوں منالی کے ایس ڈی ایم اور آبکاری وبھاگ سے ایک پرتیندھی کو سمتی میں شامل کیا ہے۔ سمتی اگلے سپتاہ سوموار سے جانچ شروع کریگی۔ یہ ایسے ہوٹلوں کے خلاف کارروائی کریگی جن کے پاس کسی بھی شرینی میں25سے ادھک کمرے ہیں۔ اینجیٹی نے جل ثروت,ٹھوس اپششٹ پدارتھوں کے پربندھن,مل جل شودھن سنینتر,بجلی کے ثروت کے سمبندھ میں بھی وسترت رپورٹ دینے کا کہا ہے۔
یمنا تٹ کے نقصان کے لئے آرٹ آف لونگ ذمیدار
yamuna river.jpgاینجیٹی نے پچھلے سال مارچ میں وشو سانسکرتک مہوتسو سے یمنا ڈوب شیتر کو ہوئے نقصان کے لئے شریشری روی شنکر کے سنگٹھن آرٹ آف لونگ فاؤنڈیشن(ایؤئیل)کو ذمیدار ٹھہرایا ہے۔ حالانکہ پرادھیکرن کے ادھیکش جسٹس سوتنتر کمار کی پیٹھ نے ایؤئیل پر پریاورن معاوضہ بڑھانے سے انکار کرتے ہوئے کہا که اسکے دوارہ جمع کرائے5کروڑ رپیوں کا استعمال ڈوب شیتر میں پہلے جیسی ستھتی بحال کرنے کے لئے کیا جائیگا۔ ادھر,ایؤئیل نے کہا ہے که انکی سنستھا فیصلے کے خلاف کورٹ کا رخ کریگی۔


Comments Off onپردوشن پر سختی:پٹاخوں پر پھر بین,اینجیٹی میں پریاورن سچو طلب
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation