Loading...
دینک ٹربیون» News »فائنل کی راہ میں ارجینٹینا کا کانٹا

گجرات میں پرچار کا آج انتم دن,پی ایم کر رہے ہیں سی پلین سے پرچار,راہل پہنچے مندر !    برفیلا ہماچل:جن جاتیہ شیتروں میں بیپٹری زندگی,پریٹن میں آئیگی گرماہٹ !    پنجاب نے دوگنی کی ودھائکوں کی میڈکل گرانٹ !    ہنیپریت,انیہ آروپی عدالت میں پیش !    پراپرٹی ڈیلر کی گولی مارکر ہتیا !    فریدآباد کی سینک کالونی میں اویدھ نرمان توڑے !    ابھی راجنیتی میں آنے کا ارادہ نہیں:خلیع !    بی بی سی آئی کی وشیش عام بیٹھک میں ہوئے فیصلے !    شکایت کرتا کی موت,بینک بچوں کو دیگا1.27کروڑ !    گوشالاؤں کے آرتھک سنکٹ پر کیا وچار !    

فائنل کی راہ میں ارجینٹینا کا کانٹا

Posted On December - 7 - 2017

بھوونیشور, 7دسمبر(ایجنسیاں)

بھوونیشور میں کوچ مارن شورڈ کے ساتھ بھارتیہ ہاکی کے سدسیوں کے ابھیاس ستر کا فاعل فوٹو۔

بھوونیشور میں کوچ مارن شورڈ کے ساتھ بھارتیہ ہاکی کے سدسیوں کے ابھیاس ستر کا فاعل فوٹو۔

ہاکی وشو لیگ فائنلس میں خطاب کی پربل دعویدار معنی جا رہی بیلجیئم کو سڈن ڈیتھ میں ہرانے کے بعد بھارتیہ ہاکی آتموشواس سے لبریج ہے۔ ٹیم شکروار کو ٹورنامینٹ کے سیمی فائنل متابلے میں ارجینٹینا کے خلاف اتریگی۔ پچھلی چمتکارک جیت کے بعد اسے آتممگدھتا سے بچتے ہوئے فائنل کی ڈگر تے کرنی ہے,جو اسکے لئے بڑی چنوتی ہوگی۔ دنیا کی نمبر ایک ٹیم ارجینٹینا نے انگالینڈ کو3-2سے ہراکر سیمی فائنل میں جگہ بنائی۔ بھارت کو ابھیاس میچ میں اس پر ملی جیت کے کارن منوویگیانک بڑھت حاصل ہوگی,لیکن اس ٹورنامینٹ میں خراب پھارم کے باوجود الٹ پھیر میں ماہر ارجینٹینا کو حلقے میں لینے کی غلطی میزبان نہیں کر سکتا۔
کلنگا سٹیڈیم پر10,000سے زیادہ درشکوں کے سامنے بھارت نے بدھوار کو جو مقابلہ جیتا,وہ ورشوں تک ہاکیپریمیوں کے ذہن میں رہیگا۔ سٹیک پینلٹی کارنر,تیز طرار آکرمن,اڈگ ڈیفینس اور سب سے اہم جیت کے طیور سبھی کچھ ٹیم کے پاس تھا۔ سونے پہ سہاگہ رہا درشکوں کا سمرتھن جو شکروار کو پھر انڈیا انڈیا,چک دے انڈیا کا شور مچاتے ہوئے اور جا کا سنچار کرینگے۔
Hockey World league in Bhubaneswarپچھلی چیمپیئن آسٹریلیا سے ڈرا کھیل کر عمدہ شروعات کرنے والی بھارتیہ ٹیم انگالینڈ اور جرمنی کے خلاف اس لے کو قائم نہیں رکھ سکی۔ ایسا لگ رہا تھا که پچھلی بار کی طرح کان سے کا تمغہ بھی نہیں جیت سکیں گے,لیکن کوارٹر فائنل میں دنیا کی تیسرے نمبر کی ٹیم کے خلاف منپریت سنگھ اینڈ کمپنی نے سارے کیاسوں کو دھتا بتاتے ہوئے الٹ پھیر کیا۔

بچنا ہوگا پچھلے مقابلے کی غلطیوں سے
بیلجیئم کے ساتھ پچھلے میچ میں مقابلہ شوٹ آؤٹ تک گیا,جسمیں گول کیپر آکاش چکتے نے شاندار پردرشن کرکے اسے سڈن ڈیتھ تک کھنچا اور پھر ہرمنپریت نے وجئی گول داگکر بھارت کو انتم 4میں پہنچایا۔ ناکاؤٹ مقابلوں سے پہلے بھارت کا پینلٹی کارنر بہتر ہوا اور عام طور پر دباوٴ میں گھٹنے ٹیکنے والا ڈیفینس اڈگ نظر آیا۔ حالانکہ2گول سے بڑھت بنانے کے بعد حالانکہ بیلجیئم کو واپسی کا موقع دینے کی غلطی بھارت کو مہنگی پڑ سکتی تھی۔ سیمی فائنل میں اس طرح کی چوک سے بچنا ہوگا اور کوچ اسکے لئے کھلاڑیوں کو خاص تاکید کرینگے۔ لیگ چرن کی غلطیوں سے سبق لیکر ہی ٹیم انتم 8میں اتری تھی اور پردرشن میں فرق صاف نظر آیا۔

1071213cd _sunil_1434905642_800ویڈیو دیکھ کر ملی جیت کی پریرنا:سنیل
بھوونیشور۔ کبھی بڑی ٹیموں کے سامنے گھٹنے ٹیک دینے والی بھارتیہ ہاکی ٹیم اب بیلجیئم اور آسٹریلیا جیسے دگجوں پر بھاری پڑ رہی ہے اور انوبھوی سٹرائکر ایس وی سنیل اس مانسک درڈھتا کا شرییہ کوچ شورڈ مارن کی کھلاڑیوں کو پریرک ویڈیو دکھانے کی رننیتی کو دیتے ہیں۔ بھارتیہ ہاکی ٹیم کے مکھیہ کوچ شورڈ مارن نیدرلینڈ میں مانسک انوکولن کے وشیشگیہ رہ چکے ہیں۔ انکی اس خوبی کا پورا فائدہ منپریت سنگھ اینڈ کمپنی کو مل رہا ہے,جس نے دنیا کی تیسرے نمبر کی ٹیم اور خطاب کی پربل دعویدار معنی جا رہی بیلجیئم کو سڈن ڈیتھ میں ہراکر ہاکی وشو لیگ فائنل کے انتم چار میں جگہ بنائی۔
سنیل نے میں کہا,بڑی ٹیموں کو ہرانے میں ہم پہلے ہی سکشم تھے,لیکن خود کو ثابت نہیں کر سکے تھے۔ کل ہم نے اسے ثابت کیا که ٹیم شریرک اور مانسک دونوں روپ سے کتنی مضبوط ہے۔ اس مانسک مضبوطی کا راج پوچھنے پر انہوں نے کہا,کوچ نے ہمیں نیشنل سا کر لیگ کے پریرک ویڈیو دکھائے۔ انہوں نے اینئیسئیل کھلاڑی این کی جانسن کی سپیچ دکھائی,جنہوں نے پھریکچر کے کارن کریر میں بادھا آنے کے بعد واپسی کی۔ اس سے بھیتر سے بہتر کرنے کی پریرنا ملتی ہے۔ بھارتیہ ہاکی کے لئے اس ٹورنامینٹ کو بیحد مہتوپورن بتاتے ہوئے انہوں نے کہا که اپنی سرجمیں پر ایک بڑا خطاب جیتنا بہت ضروری ہے۔

”میچ در میچ کھیل میں نکھار آیا ہے اور بھارتیہ ہاکی کا سطر بہتر ہوتا جا رہا ہے۔ یہ یووا ٹیم ہے جس نے غلطیاں بھی کی ہیں لیکن دباوٴ کے میچ میں اچھا پردرشن کرکے امید جگائی ہے۔ سٹرائکروں نے تو اچھا پردرشن کیا ہی لیکن ڈیفینس کی بھی تعریف کرنی ہوگی,جس نے بیلجیئم کو زیادہ موقعے نہیں دئیے۔ اب حالانکہ اس جیت کو بھلاکر اگلے میچ پر فوکس کرنا ہے۔”            -مارن شورڈ,بھارتیہ ٹیم کے کوچ


Comments Off onفائنل کی راہ میں ارجینٹینا کا کانٹا
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation