Loading...
دینک ٹربیون» News »فورٹس کے خلاف ایف آئی آر کے نردیش

مالدیو میں آپاتکال اودھی بڑھنیے سے بھارت چنتت !    ہیریٹیج باغیچے کا ادگھاٹن !    ٹوٹّر پر کانگریس نیتاؤں کو فولو کر رہے بگ بی !    گلینڈرس روگ دہلی ہائیکورٹ نے کہا,اگلے آدیش تک کوئی گھڑدوڑ نہیں !    پی ایم ایل این پرمکھ کے روپ میں شریف ایوگیہ قرار !    جیند نپ اپادھیکش پر فائرنگ,گمبھیر !    جیبیٹی شکشکوں کی25کو آکروش ریلی !    پارٹیوں نے کیے روڈ شو !    آدھار کارڈ میں دیری پر بھڑکے,کی نعرےبازی !    پاک کے4پورو سینیہ ادھیکاریوں پر چلیگا بھرشٹاچار کا کیس !    

فورٹس کے خلاف ایف آئی آر کے نردیش

Posted On December - 7 - 2017

چنڈیگڑھ, 7دسمبر(ٹرنیو)
ڈینگو سے7ورشیہ بچی کی موت اور اپچار کے نام پر اسکے پرجنوں سے16لاکھ روپے کے بل کی وصولی کے معاملے میں گرگرام کے فورٹس اسپتال کو ترنت پربھاؤ سے راجیہ سرکار کے پینل سے ہٹا دیا گیا ہے۔ سواستھیہ وبھاگ کی جانچ ٹیم کی رپورٹ کے آدھار پر اسپتال کے خلاف ایف آئی آر درج کرنے اور بلڈ بینک کا لائسینس ردّ کرنے کے نردیش بھی دیئے ہیں۔ منوہر سرکار پرائیویٹ اسپتالوں کی من مانی پر نکیل ڈالنے کے لئے‘کلینیکل ایسٹیبلشمینٹ ایکٹ’لاگو کریگی اور اسکے لئے جلد ہی ادھیادیش لایا جائیگا۔
سواستھیہ منتری انل وج نے برہسپت وار کو کہا که کئی پرائیویٹ اسپتال علاج کے نام پر مریضوں سے زیادہ پیسہ وصول رہے ہیں۔ کلینک ستھاپنا ادھنیم اس پر لگام لگانے میں مہتوپورن بھومکا نبھائیگا اور اس سے لوگوں کو راحت ملے گی۔ انہوں نے کہا که اس ادھنیم کے لاگو ہونے پر نجی اسپتالوں کو مولبھوت سودھائیں اپلبدھ کروانی ہوگی,وہیں اپچار کی وبھن پرکریاؤں کے دام بھی دکھانے ہو نگے۔ وج نے کہا که جن اسپتالوں نے سرکاری بھومی سستی در پر لیکر اسپتال بنائے ہیں,انکی جانچ کی جائیگی۔ اسکے لئے نیموں کو ان دیکھا کرنے والے اسپتالوں کی لیج ردّ کرنے کی سنبھاونائیں تلاشنے کے لئے ہریانہ شہری وکاس پرادھیکرن(ہوڈا)کو کہا جائیگا۔

anil veej.اینئیچئیم کرمیوں کی مانگ کیندر سے سمبندھت
سواستھیہ منتری انل وج نے کہا که راشٹریہ سواستھیہ مشن کرمچاریوں کی3مانگوں میں شامل دو مانگیں پہلے ہی پوری کر دی گئی ہیں۔ ان میں انکے ویتن میں3پرتیشت کی بڑھوتری اور سیوا نیم بنانا شامل ہے۔ اینئیچئیم کرمچاریوں کی تیسری اور پکا کرنے کی مانگ کیندر سرکار سے سمبندھت ہے,جس پر کیندر سرکار کو فیصلہ لینا ہے۔

پینل سے ہٹایا
لیج ردّ کرنے کی سنبھاوناؤں کی تلاش
انل وج نے کہا که فورٹس اسپتال کو ترنت پربھاؤ سے راجیہ سرکار کے پینل سے ہٹانے کے نردیش دیئے ہیں۔ اسپتال کے خلاف ایف آئی آر درج کرنے اور بلڈ بینک کا لائسینس ردّ کرنے کے نردیش دیئے گئے ہیں۔ اسکے علاوہ ہوڈا کو اسپتال کی بھومی کی لیج ردّ کرنے سمبندھی سنبھاونائیں تلاشنے کے آدیش بھی دیئے ہیں۔


Comments Off onفورٹس کے خلاف ایف آئی آر کے نردیش
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation