Loading...
دینک ٹربیون» News »وراٹ کارنامہ ننھے پانووں نے ناپ ڈالا پہاڑ

مالدیو میں آپاتکال اودھی بڑھنیے سے بھارت چنتت !    ہیریٹیج باغیچے کا ادگھاٹن !    ٹوٹّر پر کانگریس نیتاؤں کو فولو کر رہے بگ بی !    گلینڈرس روگ دہلی ہائیکورٹ نے کہا,اگلے آدیش تک کوئی گھڑدوڑ نہیں !    پی ایم ایل این پرمکھ کے روپ میں شریف ایوگیہ قرار !    جیند نپ اپادھیکش پر فائرنگ,گمبھیر !    جیبیٹی شکشکوں کی25کو آکروش ریلی !    پارٹیوں نے کیے روڈ شو !    آدھار کارڈ میں دیری پر بھڑکے,کی نعرےبازی !    پاک کے4پورو سینیہ ادھیکاریوں پر چلیگا بھرشٹاچار کا کیس !    

وراٹ کارنامہ ننھے پانووں نے ناپ ڈالا پہاڑ

Posted On December - 7 - 2017

دلیر سنگھ/ہپر
جیند, 7دسمبر

ماؤنٹ ایوریسٹ کے بیس کیمپ پر وراٹ کا فاعل فوٹو۔-ہپر

ماؤنٹ ایوریسٹ کے بیس کیمپ پر وراٹ کا فاعل فوٹو۔-ہپر

‘پوت کے پائوں پالنے میں ہی دکھائی دے جاتے ہیں’کہاوت اربن ایسٹیٹ نواسی وکاس کے سوا4سال کے بیٹے وراٹ پر سٹیک بیٹھتی ہے۔ الپ آیو میں ہی اسنے ماؤنٹ ایوریسٹ کے بیس کیمپ پر جھنڈا پھہراکر اپنے نام وشو ریکارڈ کر لیا ہے۔ اس سے پہلے یہ وشو ریکارڈ پٹنہ نواسی ہرشتا سمترا کے نام تھا,جس نے18اکتوبر2015کو5ورش11ماہ کی آیو میں یہ ریکارڈ اپنے نام کیا تھا۔ وراٹ نے اپنے نام کے سمان اییسا وراٹ کارنامہ کر دکھایا جسکی کلپنا کرنا بھی آسان نہیں ہیں,اسکے ننھے پانووں نے پہاڑ کو ناپ ڈالا۔
وراٹ کے دادا رٹائرڈ پولیس کرمی سوبیر سنگھ شیوکند نے بتایا که وراٹ جب گھٹنوں کے بل چلنا سیکھ رہا تھا تو وہ اکثر سیڑھیوں پر چڑھتے چڑھتے چھت پر چڑھ جاتا تھا۔ جب وراٹ کی عمر4ورش ہوئی تو پتا وکاس کے من میں وچار آیا که کیوں نہ وراٹ کو ایوریسٹ پر چڑھایا جائے۔ تین ماہ میں ضروری پرکریائیں پوری ہونے کے بعد وراٹ نے2800میٹر اونچے لکلا(نیپال)سے20مارچ کو ایوریسٹ بیس کیمپ(5380میٹر اونچائی)کے لئے اپنے پتا وکاس شیوکند کے ساتھ چڑھائی شروع کی تھی اور17اپریل2017کو بیس کیمپ پہنچ کر وشو ریکارڈ اپنے نام کیا تھا۔ سوبیر سنگھ شیوکند نے بتایا که انکے پوتر کی اس اپلبدھی پر جلا پرشاسن نے سوتنترتا دوس پر پرشستی پتر دیکر سمانت تو کیا,لیکن وشو ریکارڈ کی اس اپلبدھی پر کیندر اور پردیش سرکار نے ابھی تک دھیان نہیں دیا۔ بات چیت میں وراٹ نے کہا که اسے پہاڑ پر چڑھنا اچھا لگتا ہے۔ پہاڑ پر چڑھ کر چاکلیٹ اور ٹافی کھانے میں بڑا مزہ آتا ہے۔ وہ پھر سے پہاڑوں پر چڑھےگا۔
راشٹرپتی ایوارڈ کے لئے لکھا پتر: انیلو سانسد دشینت چوٹالا نے بدھوار کو جیند میں ایک کاریہ کرم میں وراٹ کو وشیش روپ سے سمانت کیا تھا۔ اس اوسر پر سانسد نے کہا که وراٹ نے جو ریکارڈ قائم کیا ہے,اسکے لئے انہیں راشٹرپتی اوارڈ ملنا چاہئیے۔ راشٹرپتی ایوارڈ کے لئے پتر لکھا ہے۔
یہ بولے ڈی سی امت کھتری
ماؤنٹ ایوریسٹ کی چوٹی فتح کرنے پر پرسکار دینے کی نیتی بنائی ہوئی ہے,لیکن ماؤنٹ ایوریسٹ کے بیس کیمپ پر چڑھنے کو لیکر ابھی کوئی پالسی نہیں ہے۔ ہمارے سنگیان میں ہے که وراٹ نے سوا4ورش کی آیو میں ہی بیس کیمپ پر جھنڈا پھہراکر وشو ریکارڈ بنایا ہے۔ جلا پرشاسن نے غط سوتنترتا دوس پر انہیں سمانت بھی کیا تھا۔
-امت کھتری,ڈی سی

آنکھوں,منھ میں ہو گئی تھی سوجن
سب سے چھوٹی آیو میں ایوریسٹ بیس کیمپ کی چڑھائی کے دوران وراٹ کی آنکھوں اور منھ پر سوجن ہو گئی اور وہ اسہج محسوس کرنے لگا تھا۔ چڑھائی پوری ہونے کے بعد نیپال ٹورزم بورڈ نے وراٹ کے لئے وشیش ومان بھیجا اور وراٹ کو لکلا سے کاٹھمنڈو لیکر آیا۔

ماؤنٹ ایوریسٹ فتح کرنا اگلا لکشیہ
سوبیر شیوکند نے بتایا که وراٹ کا اگلا لکشیہ13ورش کی آیو سے پہلے8848ماؤنٹ ایوریسٹ کی چڑھائی کر وشو ریکارڈ بنانا ہے۔ فی الحال یہ ریکارڈ امریکہ کے جارج کے نام ہے,جنہوں نے13سال کی عمر میں ایوریسٹ فتح کی تھی۔ یہ ریکارڈ وراٹ کے نام کرنے کے لکشیہ کو لیکر ہی اسکے خان پان,رہن صحن اور کھیل گتیودھیوں کا خاص دھیان رکھا جا رہا ہے۔


Comments Off onوراٹ کارنامہ ننھے پانووں نے ناپ ڈالا پہاڑ
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation