Loading...
دینک ٹربیون» News »سدسیتا ختم کرنے کے خلاف کورٹ جائیں گے شرد

مالدیو میں آپاتکال اودھی بڑھنیے سے بھارت چنتت !    ہیریٹیج باغیچے کا ادگھاٹن !    ٹوٹّر پر کانگریس نیتاؤں کو فولو کر رہے بگ بی !    گلینڈرس روگ دہلی ہائیکورٹ نے کہا,اگلے آدیش تک کوئی گھڑدوڑ نہیں !    پی ایم ایل این پرمکھ کے روپ میں شریف ایوگیہ قرار !    جیند نپ اپادھیکش پر فائرنگ,گمبھیر !    جیبیٹی شکشکوں کی25کو آکروش ریلی !    پارٹیوں نے کیے روڈ شو !    آدھار کارڈ میں دیری پر بھڑکے,کی نعرےبازی !    پاک کے4پورو سینیہ ادھیکاریوں پر چلیگا بھرشٹاچار کا کیس !    

سدسیتا ختم کرنے کے خلاف کورٹ جائیں گے شرد

Posted On December - 7 - 2017

Sharad-Yadavنئی دہلی, 7دسمبر(ایجینسی)
جنتا دل(یو)کے باغی نیتا شرد یادو راجیہ سبھا سے اپنی سدسیتا سماپت کئے جانے کے خلاف کورٹ کا دروازہ کھٹکھٹایینگے۔ یادو نے برہسپت وار کو یہاں سنوادداتا سمیلن میں کہا که راجیہ سبھا کی انکی سدسیتا سماپت کیا جانا صحیح نہیں ہے۔ اس میں سنسدیہ پرکریاؤں کا پالن نہیں کیا گیا ہے اور وہ سدن کے سبھاپتی کے اس فیصلے کے خلاف کورٹ میں جا ئینگے۔ راجیہ سبھا کے سبھاپتی ایم.وینکییا نائڈو نے نتیش کمار کے نیترتو والے جنتا دل یو کی یاچکا کے آدھار پر غط4دسمبر کو یادو کی سدسیتا سماپت کر دی تھی۔
وہیں جدیو کے چناؤ چہن تیر کے سمبندھ میں نرواچن آیوگ کے فیصلے کے خلاف شرد یادو دھڑے کے نونرواچت ادھیکش کے راجشیکھرن کی یاچکا پر آج دہلی ہائیکورٹ نے جدیو نیتا رامچندر پرساد سنگھ سے جواب مانگا۔ اس تتھیہ کو بھی چنوتی دی گئی ہے که بہار کے مکھیہ منتری نتیش کمار کی اگوائی والا دھڑا ہی واستوک جدیو ہے۔


Comments Off onسدسیتا ختم کرنے کے خلاف کورٹ جائیں گے شرد
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation