Loading...
دینک ٹربیون» News »سپہیا کے عالیشان مکان پر چلا پیلا پنجہ

مالدیو میں آپاتکال اودھی بڑھنیے سے بھارت چنتت !    ہیریٹیج باغیچے کا ادگھاٹن !    ٹوٹّر پر کانگریس نیتاؤں کو فولو کر رہے بگ بی !    گلینڈرس روگ دہلی ہائیکورٹ نے کہا,اگلے آدیش تک کوئی گھڑدوڑ نہیں !    پی ایم ایل این پرمکھ کے روپ میں شریف ایوگیہ قرار !    جیند نپ اپادھیکش پر فائرنگ,گمبھیر !    جیبیٹی شکشکوں کی25کو آکروش ریلی !    پارٹیوں نے کیے روڈ شو !    آدھار کارڈ میں دیری پر بھڑکے,کی نعرےبازی !    پاک کے4پورو سینیہ ادھیکاریوں پر چلیگا بھرشٹاچار کا کیس !    

سپہیا کے عالیشان مکان پر چلا پیلا پنجہ

Posted On December - 7 - 2017

منن سینی/نس
دھاریوال(گرداسپر), 7دسمبر

دھاریوال میں برہسپت وار کو بچے کے قتل کے سمبندھ میں چرچت گجر محمد رفیع عرف سپہیا کا ڈھہایا گیا مکان۔-نس

دھاریوال میں برہسپت وار کو بچے کے قتل کے سمبندھ میں چرچت گجر محمد رفیع عرف سپہیا کا ڈھہایا گیا مکان۔-نس

پورو اکالی منتری سچا سنگھ لنگاہ کا دایاں ہاتھ مانے جانے والے اور بچے کے قتل کے سمبندھ میں چرچت گجر محمد رفیع عرف سپہیا کا دھاریوال ستھت نہر کنارے عالیشان پکا مکان پر آخرکار پرشاسن نے پیلا پنجہ چلا ہی دیا۔
غورطلب ہے که پچھلے کئی سالوں سے گجر محمد رفیع نہر کنارے ایک کچا مکان بناکر رہتا تھا۔ پرنتو ااروپ ہے که سیاسی پہنچ کے کارن اسنے سرکاری زمین پر وہاں ایک عالیشان بلڈنگ تیار کر لی۔ اس دوران دھاریوال ستھت معصوم بچے کے قتل کے سمبندھ میں بھی انکا نام آیا۔ دھاریوال پولیس نے302کے تحت اگیات کے وردھ کیس درج کر لیا تھا۔ پرنتو اسکی تفتیش بھی سیاسی پربھاؤ کے کارن آگے نہیں بڑھ سکی۔ پرنتو اب ماحول بدلنے کے چلتے بچے کے پتا نے ڈپٹی کمشنر گرداسپر کو بھی ایک آویدن دیکر مانگ کی ہے که تانترک موہبد رفیع سرکاری زمین پر قبضہ کر وہاں پکا مکان بناکر اپنے پریوار سمیت رہا ہے۔ سرکاری زمین کا قبضہ اس سے چھڑوایا جائے۔ ایس ڈی ایم گرداسپر دوارہ اکت عالیشان مکان کو توڑنے کے نہری وبھاگ کے ادھیکاریوں کو حکم جاری کر دیا۔ آج ڈپٹی کمشنر گرداسپر کے آدیش کے انوسار ادھیکاری بھاری پولیس فورس کے ساتھ موقعے پر پہنچے اور مکان کو گرا دیا۔ اس موقعے پر گجر پریوار کی عورتوں نے ورودھ کیا پرنتو بھاری پولیس فورس کے آگے انکی ایک نہ چلی۔


Comments Off onسپہیا کے عالیشان مکان پر چلا پیلا پنجہ
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation