Loading...
دینک ٹربیون» News »سیاسی بونڈر کے ساتھ تھما پرچار

گجرات میں پرچار کا آج انتم دن,پی ایم کر رہے ہیں سی پلین سے پرچار,راہل پہنچے مندر !    برفیلا ہماچل:جن جاتیہ شیتروں میں بیپٹری زندگی,پریٹن میں آئیگی گرماہٹ !    پنجاب نے دوگنی کی ودھائکوں کی میڈکل گرانٹ !    ہنیپریت,انیہ آروپی عدالت میں پیش !    پراپرٹی ڈیلر کی گولی مارکر ہتیا !    فریدآباد کی سینک کالونی میں اویدھ نرمان توڑے !    ابھی راجنیتی میں آنے کا ارادہ نہیں:خلیع !    بی بی سی آئی کی وشیش عام بیٹھک میں ہوئے فیصلے !    شکایت کرتا کی موت,بینک بچوں کو دیگا1.27کروڑ !    گوشالاؤں کے آرتھک سنکٹ پر کیا وچار !    

سیاسی بونڈر کے ساتھ تھما پرچار

Posted On December - 7 - 2017
گجرات ودھان سبھا چناووں سے پورو احمدآباد میں برہسپت وار کو ایک مہلا اپنے بالوں پر ای وی ایم کو پینٹ کراتی ہوئی۔-ایجینسی

گجرات ودھان سبھا چناووں سے پورو احمدآباد میں برہسپت وار کو ایک مہلا اپنے بالوں پر ای وی ایم کو پینٹ کراتی ہوئی۔-ایجینسی

گاندھینگر, 7دسمبر(ایجینسی)
گجرات ودھان سبھا کے لئے پہلے چرن کا چناؤ پرچار برہسپت وار کو کانگریس نیتا منی شنکر ایر کے بیان کے بعد اٹھے سیاسی بونڈر کے ساتھ ہی تھم گیا۔ پرچار کے آخری دن پردھان منتری نریندر مودی,ودیش منتری سشما سوراج اور پورو پردھان منتری منموہن سنگھ نے ریلیاں کیں۔ شنیوار کو89سیٹوں پر متدان ہوگا۔
ایک ووادت ٹپنی میں کانگریس نیتا منی شنکر ایر نے برہسپت وار کو پی ایم نریندر مودی کو نیچ آدمی کہہ دیا۔ ایر نے کہا,وہ(مودی)نیچ قسم کے آدمی ہیں,جنہیں سبھیتا نہیں ہے۔ پردھان منتری نریندر مودی نے23سال پہلے سوچے گئے امبیڈکر انتراشٹریہ کیندر کے ادگھاٹن کے موقعے پر کانگریس پر حملہ کرتے ہوئے کہا تھا که امبیڈکر کے نام پر ووٹ مانگنے والی پارٹیوں نے راشٹرنرمان میں انکے یوگدان کو مٹانے کا پریاس کیا۔
مودی بولے ای وی ایم سے دو جواب
صورت مے ایک ریلی کو سمبودھت کرتے ہوئے پردھان منتری نریندر مودی نے ایر کے بیان پر پلٹوار کیا۔ انہوں نے کہا که آپنے مجھے14سال مکھیہ منتری اور بعد میں پردھان منتری کے طور پر دیکھا ہے۔ کیا مینے کوئی نیچ کام کیا۔ بھلے ہی مے نیچی جاتی کا ہوں پر کام اونچے کئے ہیں۔ میں ہاتھ جوڑ کر ونتی کرتا ہوں که اسکے وردھ کوئی بیان نہ دے اور نہ ہی ٹوٹّر پر ایک شبد بولیں۔ اگر آپکے دل میں ایسی مانسکتا سے روش ہو تو9اور14تاریخ کو کمل کے نشان پر بٹن دباکر اچ کام کرکے بتاؤ۔ نیچ کہنے کا جواب یہی ہے۔ انہیں پاٹھ پڑھانے کا راستہ ای وی ایم ہی ہے۔
mani-shankar-aiyarپی ایم پر ٹپنی کے بعد ایر کانگریس سے سسپینڈ
پردھان منتری نریندر مودی پر آپتیجنک بھاشا کا استعمال کرنے کے معاملے میں کانگریس نے منی شنکر ایر کو پارٹی کی پراتھمک سدسیتا سے نلمبت کر دیا ہے۔ کانگریس پروکتا رندیپ سرجیوالا نے ٹویٹ کر یہ جانکاری دی۔ انہوں نے ٹویٹ کیا, ‘یہی ہے کانگریس کا گاندھیوادی نیترتو و ورودھی کے پرتی سمان کی بھاونا۔ کانگریس پارٹی نے منی شنکر ایر کو کارن بتاؤ نوٹس جاری کر پراتھمک سدسیتا سے نلمبت کر دیا ہے۔ کیا مودیجی کبھی یہ ساہس دکھائینگے؟
اس سے پورو منی شنکر ایر نے اپنے بیان پر صفائی دیتے ہوئے کہا تھا که انکے کہنے کا وہ ارتھ نہیں جو پردھان منتری نریندر مودی بتا رہے ہیں۔ انہوں نے کہا, ‘میں ہندی بھاشی نہیں ہوں۔ میں نے انگلش شبد‘لاے’کو ہندی میں‘نیچ’سمجھا۔’


Comments Off onسیاسی بونڈر کے ساتھ تھما پرچار
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation