Loading...
دینک ٹربیون» News »سکولوں میں تے کرنے ہو نگے سرکشا مانک:شکشا ندیشک

مالدیو میں آپاتکال اودھی بڑھنیے سے بھارت چنتت !    ہیریٹیج باغیچے کا ادگھاٹن !    ٹوٹّر پر کانگریس نیتاؤں کو فولو کر رہے بگ بی !    گلینڈرس روگ دہلی ہائیکورٹ نے کہا,اگلے آدیش تک کوئی گھڑدوڑ نہیں !    پی ایم ایل این پرمکھ کے روپ میں شریف ایوگیہ قرار !    جیند نپ اپادھیکش پر فائرنگ,گمبھیر !    جیبیٹی شکشکوں کی25کو آکروش ریلی !    پارٹیوں نے کیے روڈ شو !    آدھار کارڈ میں دیری پر بھڑکے,کی نعرےبازی !    پاک کے4پورو سینیہ ادھیکاریوں پر چلیگا بھرشٹاچار کا کیس !    

سکولوں میں تے کرنے ہو نگے سرکشا مانک:شکشا ندیشک

Posted On December - 7 - 2017
چنڈیگڑھ میں بدھوار کو د ٹربیون پرایوجت پنسپل میٹ کے موقعے پر ودیارتھیوں کی سرکشا کے مددے پر بڑھی چنتاؤں پر پرشن پوچھتیں ٹربیون ماڈل سکول کی پردھاناچاریہ وندنا سکسینہ۔-روکمار

چنڈیگڑھ میں بدھوار کو د ٹربیون پرایوجت پنسپل میٹ کے موقعے پر ودیارتھیوں کی سرکشا کے مددے پر بڑھی چنتاؤں پر پرشن پوچھتیں ٹربیون ماڈل سکول کی پردھاناچاریہ وندنا سکسینہ۔-روکمار

نگر سنوادداتا
چنڈیگڑھ/پنچکولہ, 6دسمبر
ہمیں سبھی پرائیویٹ و سرکاری سکولوں میں سرکشا مانک تے کرنے ہو نگے بلکہ سکول میں بچے کی سرکشا کے درشٹیگت ساماج میں سنیکت اتردایتو کی بھاونا کو مضبوط کرنا ہوگا۔ تبھی ہم ودیالیوں میں بچوں کو سرکشت ایوں بھیمکت واتاورن دینے میں سپھل ہو سکیں گے۔ یو ٹی شکشا وبھاگ کے ندیشک روپندرجیت سنگھ براڑ نے بدھوار کو چنڈیگڑھ میں آیوجت‘ودیارتھیوں کی سرکشا ایوں چنتائیں’وشیہ پر آدھارت ایک ویا کھیان میں بطور مکھیہ اتتھی یہ وچار ویکت کئے۔ اس سے پورو انہوں نے وششٹ اتتھیوں میں چنڈیگڑھ یونیورسٹی کے کلپتی راجندر سنگھ باوا,آئی اے ایس وویک اترے,مارکیٹنگ پرمکھ راکیش بالی,سرکولیشن پرمکھ مکیش کالکوٹی تتھا منوچکتسک سمی وڑیچ کے ساتھ دیپ پرجولت کر ویا کھیان کا شبھ ارمبھ کیا۔‘د ٹربیون’و‘چنڈیگڑھ یونیورسٹی’کے سنیکت تتواودھان میں آیوجت اس کاریہ کرم میں چنڈیگڑھ,پنچکولہ و موہالی کے وبھن سکولوں کے پرنسپل اپستھت تھے۔

ودیارتھیوں کی سرکشا کے مدعے پر آیوجت سیمنار کے تحت پرنسپل میٹ میں بھاگ لینے پہنچی شہر کی شکشاود ہستیاں۔-دینک ٹربیون

ودیارتھیوں کی سرکشا کے مدعے پر آیوجت سیمنار کے تحت پرنسپل میٹ میں بھاگ لینے پہنچی شہر کی شکشاود ہستیاں۔-دینک ٹربیون

شکشا ندیشک نے ودیارتھیوں کے ساتھ ساتھ سکولوں کی سرکشا کے اس سنویدنشیل مدعے کو شہریکرن وچار دھارا اور تکنیکی سنرکشن سے جوڑتے ہوئے ودیارتھیوں کے سنرکشن کو سنشچت کرنے پر بل دیا۔ رپندرجیت سنگھ براڑ نے کہا که کیندر سرکار اور سی بی ایس ای نے سنودینشیل معاملوں کو مد نظر رکھتے ہوئے دیش میں ودیالیوں میں سرکشا ماندنڈوں کے کریانوین کی نگرانی کے لئے کڈے قدم اٹھائے گئے ہیں۔
سکولوں کی دیواریں کی جائینگی اونچی
شکشا ندیشک روپندرجیت سنگھ براڑ نے کہا که چنڈیگڑھ میں سکولوں کی سرکشا ایوں ودیارتھیوں کو اچت سنرکشن دینے کے لحاظ سے کئی روپریکھاؤں پر ساجھا پریاس کئے گئے ہیں۔ انہوں نے بتایا که چنڈیگڑھ کے سرکاری ودیالیوں کی سرکشا کے مد نظر دیواروں کی اونچائی4فیٹ سے بڑھاکر6فیٹ کی جائیگی۔

چنڈیگڑھ یونیورسٹی کے کلپتی ڈا.آر ایس باوا سمبودھت کرتے ہوئے۔-دینک ٹربیون

چنڈیگڑھ یونیورسٹی کے کلپتی ڈا.آر ایس باوا سمبودھت کرتے ہوئے۔
-دینک ٹربیون

کیمروں کی مانیٹرنگ ضروری
چنڈیگڑھ یونیورسٹی کے کلپتی راجندر سنگھ باوا کا کہنا ہے که سکول پرسر کے بھیتر بھی کیمرے سے نگرانی رکھنی چاہئیے۔ یہ کیمرے سلبھ بھی ہیں اور سستے بھی۔ انہوں نے کہا که ودیارتھیوں کی سرکشا ایوں سکول کی رکشا کے لئے ان کیمروں کی مانیٹرنگ بیحد ضروری ہے۔ کلپتی نے کہا که سکول پربندھن کو ذمیدار بنانے کے لئے سرکشا مانکوں کو سخت بنانا ضروری ہے۔
بچوں کے سوبھاؤ کو اپنانا ہوگا
ادھر,منوچکتسک سمی وڑیچ کا کہنا ہے که سکول میں بچے کی سرکشا کو لیکر سکول جتنی گمبھیرتا سے جمیواری نبھاتے ہیں ٹھیک ویسے ہی ابھبھاوکوں کو بچوں کی مانسک ستھتی کو مضبوط بنانے کے لئے سب سے پہلے انکے سوبھاؤ کو اپنانا ہوگا اور انہیں دینک جیون میں اچھے برے کی پرکھ رکھنے والی سوچ کے پرتی ڈھالنا ہوگا۔


Comments Off onسکولوں میں تے کرنے ہو نگے سرکشا مانک:شکشا ندیشک
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation