Loading...
دینک ٹربیون» News »ہنیپریت کورٹ میں پیش,تھمایی چارج شیٹ

گجرات میں پرچار کا آج انتم دن,پی ایم کر رہے ہیں سی پلین سے پرچار,راہل پہنچے مندر !    برفیلا ہماچل:جن جاتیہ شیتروں میں بیپٹری زندگی,پریٹن میں آئیگی گرماہٹ !    پنجاب نے دوگنی کی ودھائکوں کی میڈکل گرانٹ !    ہنیپریت,انیہ آروپی عدالت میں پیش !    پراپرٹی ڈیلر کی گولی مارکر ہتیا !    فریدآباد کی سینک کالونی میں اویدھ نرمان توڑے !    ابھی راجنیتی میں آنے کا ارادہ نہیں:خلیع !    بی بی سی آئی کی وشیش عام بیٹھک میں ہوئے فیصلے !    شکایت کرتا کی موت,بینک بچوں کو دیگا1.27کروڑ !    گوشالاؤں کے آرتھک سنکٹ پر کیا وچار !    

ہنیپریت کورٹ میں پیش,تھمایی چارج شیٹ

Posted On December - 7 - 2017

پنچکولہ/چنڈیگڑھ/امبالہ, (نس/ہپر)

پنچکولہ میں برہسپت وار کو ہنیپریت کو کڑی سرکشا کے بیچ عدالت میں پیش کیا گیا۔ -نتن متل

پنچکولہ میں برہسپت وار کو ہنیپریت کو کڑی سرکشا کے بیچ عدالت میں پیش کیا گیا۔ -نتن متل

25اگست کو پنچکولہ میں ہوئی ہنسا اور سازش رچنے کے آروپ میں دائر چارج شیٹ کی کاپی ہنیپریت سمیت انیہ آروپیوں کو برہسپت وار کو مہیا کرائی گئی۔ امبالہ کی سینٹرل جیل سے کڑی سرکشا میں انہیں پنچکولہ عدالت میں پیش کیا گیا۔ عدالت میں پیشی کے کچھ سمیہ بعد اسے چارج شیٹ کی کاپی تھمایی گئی۔ ہنیپریت اس بیچ اپنے پرجنوں سے بھی ملی۔
اس معاملے میں ہریانہ پولیس کی پنچکولہ ایس آئی ٹی نے پچھلے ہفتے ہنیپریت کے علاوہ سریندر دھیمان انساں,دلاور سنگھ سمیت15آروپیوں کے وردھ چارج شیٹ داخل کی تھی۔ حالانکہ اسی معاملے میں دلاور انساں کو برہسپت وار کو کرنال جیل سے عدالت میں پیش نہیں کیا جا سکا۔ عدالت نے معاملے میں اگلی سنوائی11دسمبر کے لئے ستھگت کر دی ہے,تبھی دلاور انساں کو بھی چارج شیٹ کی کاپی مہیا کروائی جا سکیگی۔
چارج شیٹ میں67گواہ: سوتروں کے مطابق ہنیپریت کے خلاف داخل کی گئی چارج شیٹ میں کل67گواہ ہیں۔ اسکے اور دوسرے آروپیوں کے خلاف پنچکولہ کے سیکٹر5پولیس تھانے میں27اور28اگست کو آئپیسی کی دھاراؤں121, 121اے, 216, 145, 150, 151, 152, 153اور120بی کے تحت پراتھمکی درج کی گئی تھی۔ اس میں کہا گیا که آروپیوں نے رام رحیم کو چھڑوانے کی سازش رچی اور ہنسا کو انجام دیا گیا۔ پنچکولہ ہنسا میں37لوگ مارے گئے تھے۔

کرنال جیل ادھیکشک کو نوٹس
کرنال جیل میں بند دلاور انساں کو عدالت میں پیش نہ کرنے پر پنچکولہ پولیس کمشنریٹ نے جیل ادھیکشک سے جواب طلب کیا ہے۔ پنچکولہ کے پولیس کمشنر اے ایس چاولہ نے کہا که جن آروپیوں کو عدالت میں پیش کیا گیا,انکے سمبندھ میں جیل ادھیکشکوں کو ویڈیو کانپھرینسنگ کے ذریعے پہلے ہی بتایا گیا تھا که نردھارت سمیہ پر آروپیوں کو پیش کیا جائے۔ پرنتو دلاور انساں کو پیش نہ کر سکنیے پر ادھیکشک کو نوٹس بھیج کر اس سمبندھ میں جواب مانگا جائیگا۔

امبالہ
ہنیپریت,سکھپریت ایک ہی واہن میں لے جائے گئے
امبالہ شہر(ہپر) : ہنیپریت اور سکھدیپ کو ایک ہی واہن میں پنچکولہ عدالت کے لئے لے جایا گیا۔ اسی معاملے کے انیہ14آروپیوں کو بعد میں الگ واہن سے پنچکولہ لے جایا گیا۔ عدالت میں سبھی آروپیوں کی نیایک حراست11دسمبر تک بڑھا دی گئی۔ اس سے پہلے پنچکولہ پولیس کی انسپیکٹر صبح9.45منٹ پر ایک گاڑی میں ہنیپریت اور سکھدیپ کو امبالہ سینٹرل جیل سے لیکر نکلی۔ کڑی سرکشا کے بیچ دونوں گاڑیوں کے نکلنے کے10منٹ بعد جیل سے ہوالاتیوں کا ایک واہن اور نکلا,جسمیں آروپی ڈیرا کے14سدسیہ بھی موجود تھے۔ ان میں پون کمار,سشیل کمار,پون انساں,راجیندر سنگھ,وید پرکایا,گوپال بنسل,سریندر دھیمان,گووند,کھریتیلال,چمکور سنگھ,راکیش کمار,سندر پال,دان سنگھ اور پردیپ شامل تھے۔ آروپیوں کو پنچکولہ کی سیجیئیم کورٹ میں پیش کیا گیا۔

سبھی کو عدالت نے11دسمبر تک نیایک حراست میں بھیج دیا۔ برہسپت وار کو اسکی نیایک حراست سماپت ہو رہی تھی۔ عدالت نے چارج شیٹ کی کاپی اپلبدھ کرائی۔


Comments Off onہنیپریت کورٹ میں پیش,تھمایی چارج شیٹ
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation