Loading...
دینک ٹربیون» News » 275کروڑ کی ہیروئن چھوڑکر بھاگے تسکر

مالدیو میں آپاتکال اودھی بڑھنیے سے بھارت چنتت !    ہیریٹیج باغیچے کا ادگھاٹن !    ٹوٹّر پر کانگریس نیتاؤں کو فولو کر رہے بگ بی !    گلینڈرس روگ دہلی ہائیکورٹ نے کہا,اگلے آدیش تک کوئی گھڑدوڑ نہیں !    پی ایم ایل این پرمکھ کے روپ میں شریف ایوگیہ قرار !    جیند نپ اپادھیکش پر فائرنگ,گمبھیر !    جیبیٹی شکشکوں کی25کو آکروش ریلی !    پارٹیوں نے کیے روڈ شو !    آدھار کارڈ میں دیری پر بھڑکے,کی نعرےبازی !    پاک کے4پورو سینیہ ادھیکاریوں پر چلیگا بھرشٹاچار کا کیس !    

275کروڑ کی ہیروئن چھوڑکر بھاگے تسکر

Posted On December - 7 - 2017

گرداسپر, 7دسمبر(نس)

گرداسپر میں3پاکستانی تسکروں سے ملی55کلوگرام ہیروئن اور2روالور دکھاتے بی ایس ایف کے آئی جی مکل گوئل۔-نس

گرداسپر میں3پاکستانی تسکروں سے ملی55کلوگرام ہیروئن اور2روالور دکھاتے بی ایس ایف کے آئی جی مکل گوئل۔-نس

سیما سرکشا بل(بی ایس ایف)کی112بٹالین کے جن2جوانوں نے غط‌ رات روسا بیئوپی کے سامنے پاکستان سے لیکر آ رہے3تسکروں کو واپس بھاگنے کو مجبور کر275کروڑ کی55کلوگرام ہیروئن سہت2روالور برآمد کئے,انہیں آج بی ایس ایف کے آئی جی مکل گوئل نے10ہزار رپئے نقد انعام دیکر سمانت کیا۔ دونوں جوانوں کو وشیش سمان دینے کی بھی کی گئی۔
پترکاروں سے بات چیت کرتے ہوئے آئی جی گوئل نے بتایا که غط‌ رات جوان ہریش کمار تتھا ڈی.لوکیندر سنگھ نے روسا بیؤپی کے سامنے پاکستان کی طرف سے کچھ لوگوں کو بھارتیہ سیما میں پرویش کرتے ہوئے دیکھا۔3تسکروں کو ایک پلاسٹک پائپ کے ساتھ آتے دیکھ کر انہیں دونوں جوانوں نے للکارا تتھا فائرنگ شروع کر دی۔ لگ بھگ20راؤنڈ فائر کئے گئے۔ اسکے بعد تسکر پائپ آدی سامان وہیں چھوڑ کر واپس پاک کی طرف اندھیرے کا لابھ اٹھا کر بھاگنے میں سپھل ہو گئے۔ انہوں نے بتایا که روسا بیؤپی تتھا انتراشٹریہ سیما ماتر300فٹ کی دوری پر ہے۔
آئی جی نے بتایا که ان دونوں جوانوں نے اپنے ادھیکاریوں کو جانکاری دی تتھا علاقے کی تلاشی لینے پر یہ ہیروئن تتھا روالور برآمد ہوئے۔ گرداسپر سیکٹر میں آج تک کی یہ سب سے بڑی ہیروئن کی کھیپ پکڑی گئی ہے۔


Comments Off on 275کروڑ کی ہیروئن چھوڑکر بھاگے تسکر
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation