Loading...
دینک ٹربیون» News » 3-3سے ڈرا رہا ہریانہ تمل ناڈو مقابلہ

مالدیو میں آپاتکال اودھی بڑھنیے سے بھارت چنتت !    ہیریٹیج باغیچے کا ادگھاٹن !    ٹوٹّر پر کانگریس نیتاؤں کو فولو کر رہے بگ بی !    گلینڈرس روگ دہلی ہائیکورٹ نے کہا,اگلے آدیش تک کوئی گھڑدوڑ نہیں !    پی ایم ایل این پرمکھ کے روپ میں شریف ایوگیہ قرار !    جیند نپ اپادھیکش پر فائرنگ,گمبھیر !    جیبیٹی شکشکوں کی25کو آکروش ریلی !    پارٹیوں نے کیے روڈ شو !    آدھار کارڈ میں دیری پر بھڑکے,کی نعرےبازی !    پاک کے4پورو سینیہ ادھیکاریوں پر چلیگا بھرشٹاچار کا کیس !    

3-3سے ڈرا رہا ہریانہ تمل ناڈو مقابلہ

Posted On December - 7 - 2017

سونی پت, 7دسمبر(ہپر)
ہریانہ کے سونی پت میں موتی لال نہرو سکول آف سپورٹس رائی(ایمئینئیسئیس)میں آیوجت66ویں راشٹریہ پولیس ہاکی پرتیوگتا کے تیسرے دن برہسپت وار کو میزبان ہریانہ اور تمل ناڈو کے بیچ کھیلا گیا مقابلہ3-3سے ڈرا رہا۔
ایمئینئیسئیس,رائی میں راشٹریہ پولیس ہاکی پرتیوگتا کے تیسرے دن مکھیاتتھی کے روپ میں آئے سیوانورت پولیس مہاندیشک لایکرام ڈباس نے پرتیوگتا کا شبھ ارمبھ کیا۔ پول ای میں ہریانہ اور تمل ناڈو کے بیچ ہوئے رومانچک مقابلے میں دونوں ٹیموں نے جیت کے لئے پورا زور لگا دیا۔ لیکن انت میں دونونں ٹیموں کا سکور3-3کی برابری پر رہا۔ پول ایچ میں آنے والی ٹیموں جموں اینڈ کشمیر(جیئینڈکے)نے پڈچیری کو ایک طرفہ انداز میں23-0سے روند دیا۔ ایمئینئیسئیس رائی میں پول سی کے انترگت آنے والی ٹیموں سیما سرکشا بل(بیئیسپھ)نے شستر سیما بل(ایسئیسبی)کو5-0سے ہراکر اگلے دور میں جگہ بنائی۔ ایک انیہ میچ میں آئیٹیبیپی نے جھارکھنڈ6-1سے پیٹ دیا۔ اس بیچ سونی پت کے سیکٹر چار ستھت ایسٹروٹرپھ ہاکی میدان میں بھی برہسپت وار کو دو میچ کھیلے گئے۔ پولایپھ میں مہاراشٹر نے کرناٹک کو2-1سے ہراکر جیت درج کی۔ دوسرے مقابلے میں پول جی میں اوڈشا نے آر پی ایف کی ٹیم کو13-0سے ہراکر اگلے دور کے لئے کوالیفائی کیا۔


Comments Off on 3-3سے ڈرا رہا ہریانہ تمل ناڈو مقابلہ
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.

سماچار میں حال لوکپریہ

Powered by : Mediology Software Pvt Ltd.
Web Tranliteration/Translation