Loading...
ورل‍ڈ بک ڈے:کلپنا اور شبدوں کی جادئی دنیا| Webdunia Hindi

ورل‍ڈ بک ڈے:کلپنا اور شبدوں کی جادئی دنیا

WD|
کہتے ہیں بک‍س انسان کی سب سے اچ‍چھی فرینڈ ہوتی ہیں۔ یہ نہ کچھ مانگتی ہیں نہ ہی پلٹ کے جواب دیتی ہیں۔ اور خرچہ بھی آپ سے سی‍رپھ ایک بار ہی کراتی ہیں ورنہ ویسے آپکے پھرینڈس روز ہی آپکی جیب خالی کرواتے ہو نگے۔ ویلینٹائن ڈے اور پھرینڈشی‍پ ڈے تو آپ سبھی کو پتہ ہوگا لی کی‍نہ آج بک ڈے ہے یہ شائد آپ میں سے کئی لوگ نہ جانتے ہوں۔ ہانلاکی‍بک پڑھنے والوں کے لی‍اے بک ڈے کب ہے یہ جاننا اسی طرح ضروری نہیں ہے جی‍س طرح سچ‍چ دوس‍توں کے لی‍اے پھرینڈشی‍پ ڈے کی خبر رکھنا۔ 
وہ تو یہ سب ٹی وی,پیپر اور بازار والے بول کر اور دی‍کھاکر دی‍ماگ میں بھر دیتے ہیں که‍آج پھرینڈشی‍پ ڈے ہے...آج پھرینڈشی‍پ ڈے ہے۔ بک تو آپ لوگ ڈیپھی‍نی‍ٹلی پڑھتے ہو نگے کئی لوگ تو اپنی فیوریٹ بک‍س کا کلیک‍شن بھی رکھتے ہیں۔ اسکے لی‍اے آپنے بک شیل‍پھ بھی بنا رکھی ہوگی۔ لی کی‍نہ آپ کو شائد ہی کبھی اپنی بک شیل‍پھ کو سلیقے سے رکھنے کا ٹائم می‍ل پاتا ہوگا یا شائد آپ کو طریقہ معلوم نہ ہو۔ یا شائد آپ سب سے اچ‍چھی اس پھرینڈس کو ٹیکن فار گرانٹیڈ لیتے ہو نگے,ہے نہ۔> > تو ک‍یوں نہ آج بک ڈے پر ایک نظر اپنی بک شیل‍پھ پر ڈال لیں جو نہ جانے کب سے اپنے سنورنے کا انتظار کر رہی ہے۔ ج‍یادہ ٹائم نہیں لگےگا۔ یہاں ہم س‍پیشلی آپکے لی‍اے آپکی بک شیل‍پھ کو ٹھیک ٹھاک کرنے کی ٹی‍پ‍س دے رہے ہیں۔ انکو آجمائینگے تو آپکی یہ ٹیکن فار گرانٹیڈ دوس‍ت بہت خوش ہو جائینگی۔
بک‍س ہوں نو اینٹری جون میں
بک‍س کی شیل‍پھ ڈرائنگ روم میں نہ بیڈروم میں رکھیں۔ یہاں آپکی پرایویسی ج‍یادہ مینٹین رہتی ہے۔ که‍تابیں پڑھنے کے لی‍اے پیسپھل اینوایمینٹ کی ضرورت ہوتی ہے۔ ڈرائنگ روم میں کبھی بھی کوئی بھی اینٹری مار سکتا ہے اسلی‍اے بہتر ہے که‍یا تو بیڈروم کو اپنا ریڈنگ روم بنائیں یا اگر کوئی الگ روم ہو تو بہت ہی اچ‍چھا۔ بک‍س کی الماری میں'بکمارک'بھی رکھیں۔

شیل‍پھ کو مینٹین رکھیں
شیل‍پھ کے پاس ایک س‍ٹول بھی رکھیں تاکہ‍بک‍س نی‍کالنے میں آسانی رہے۔ شیل‍پھ میں بک‍س زمانے سے پہلے پیس‍ٹیسائڈ چھی‍ڑکیں,اس سے بک‍س میں کیڑے نہیں لگینگے۔ بک‍س رکھنے سے پہلے اس میں پیپر بی‍چھائیں ہو سکے تو امرت وچن کے والپیپرس لگائیں اور اس میں تھوڑا ٹیلکم پاؤڈر چھڑکیں۔ الماری کے دروازے اگر کانچ کے ہیں تو بہت اچ‍چھا۔

بک‍س کو رکھیں سلیقے سے
بک‍س پر کور چڑھائیں۔ یہ کور براؤن پیپرس سے لیکر پلاسٹک کے چکنے کور بھی ہو سکتے ہیں۔ بک‍س پر لیبل لگائیں۔ لیبل پر پرانے کیلینڈر سے انک کاٹ کر کرمانسار چپکائیں۔ میگجین‍س اور بک‍س کو الگ الگ جگہ پر رکھیں۔ بک‍س یا تو سب‍جیک‍ٹ کے انوسار ڈی‍وائڈ کریں یا آتھرس کے انوسار۔
 
 
رجی‍س‍ٹر مینٹین کریں
ایک رجسٹر بنائیں,اس میں بک‍س پر انکت نمبر لکھیں,اسکے سامنے بک‍س کا نام تتھا لیکھک کا نام لکھیں۔ اس سے آپکی بک کبھی گم نہیں ہوگی۔

بک‍س کے آس پاس
بک شیلف کے پاس پرانے گریٹنگ کارڈ,جنم دن کے کارڈ سجاکر لگائے جا سکتے ہیں۔ جہاں بک شیلف ہو,وہاں ایک آرام کرسی بھی ہو تو ک‍یا بات ہے۔ بک شیلف کے نزدیک ٹیبل کرسی پر نائٹ لیمپ کی ویوستھا بھی ہونی چاہئیے۔ بک شیلف کے پاس ہی سی ڈی اور کی سیٹ‍س کلیکشن ہوگا تو بک‍س ڈھونڈتے ہوئے یا شیل‍پھ جماتے سمیہ م‍یوجی‍ک سنا جا سکتا ہے۔ اس سے آپ سرچنگ کرتے سمیہ بور نہیں ہو نگے اور شیل‍پھ کی بھی صفائی بوجھ نہیں لگےگی۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation