Loading...
رنگپنچمی کے تیوہار پر ان5پارمپرک ڈشیس سے کریں مہمانوں کا سواگت‍۔5 Holi Festival Recipes | Webdunia Hindi

رنگپنچمی کے تیوہار پر ان5پارمپرک ڈشیس سے کریں مہمانوں کا سواگت‍

رنگ برنگی ہولی کا تیوہار ہو اور خان پان کی بات نہ ہو...,یہ بھلا کیسے سمبھو ہے؟ تو پھر آئیے ہولی کے اس رنگیلے تیوہار پر ہم کچھ خاص طرح کے وینجنوں سے مہمانوں کا سواگت‍کریں اور ہولی کو اور بھی مزیدار بنائیں۔ یہاں پاٹھکوں کے لئے پرستت ہیں5پارمپارک وینجنوں کی سرل ودھیاں...
puran poli


میٹھی میٹھی پورن پولی ریسپی


سامگری
:
چنے کی دال200گرام, 300گرام آٹا, 300گرام شکر, 300گرام شدھ گھی, 6-7پسی ہوئی الائچی, 2گرام جائفل, 8-10قیصر کے لچھے۔


ودھی:
سب سے پہلے ایک پریشر ککر میں چنے کی دال کو اچھی طرح سے دھوکر,دال سے ڈبل پانی لیکر کم آنچ پر30سے35منٹ پکنے دیں۔2-3سیٹی لینے کے بعد گیس بند کر دیں۔

ککر ٹھنڈا ہونے کے بعد چنا دال کو سٹیل کی چھنی میں نکال لیں تاکہ اسکا سارا پانی نکل جائے۔ دال جب ٹھنڈی ہو جائے,تب اس میں300گرام شکر میں سے150گرام شکر ملاکر مکسی میں پیس لیں۔ پی سی ہوئی دال کے مشرن کو ایک کڑاہی میں نکال کر اس میں بچی ہوئی150گرام شکر بھی ملا دیں۔ اس پرکار پوری300گرام شکر بھی ملا دیں۔

اب اس مشرن کو کم آنچ پر اوٹائیں یعنی تب تک پکائیں,جب تک پورن کی گولی نہ بننے لگے۔ جب پورن بن جائے تب آنچ سے اتار لیں اور ٹھنڈا کریں۔ اوپر سے جائفل,الائچی,قیصر ڈال کر مشرن کے آوشیکتاانوسار10-12گولے بنا لیں۔

پورن پولی بنانے کے لئے:

ایک تھالی میں میدے کی چھنی سے چھنا آٹا لیں۔ اس میں1بڑا چمچ شدھ گھی کا موین ڈال کر روٹی کے آٹے جیسا گونتھ لیں۔ اسکی چھوٹی چھوٹی لوئیاں بناکر1-1لوئی میں1-1پورن کا گولہ رکھ کر آٹا لگاکر موٹی روٹی کی طرح بیل لیں۔

اب گرم توے پر دھیمی آنچ پر شدھ گھی لگاکر دونوں طرف گلابی سینک لیں۔ اس پرکار سبھی پورنپولی(پورنپولی)بنا لیں۔ پورنپولی اب اچھی زیادہ ماترا میں گھی لگاکر کڑھی یا آمٹی کے ساتھ پروسیں۔

****


moktel

پھروٹ‍س فریش ماکٹیل ود جنجر

سامگری:
ایک کپ کالے انگور,ایک کپ سٹرابیری,ایک کپ کیلے کٹے ہوئے,ایک کپ پائناپل من پسند آکار میں کٹے,دو کپ چینی,آدھا کپ لیمو کا رس,کوٹی ہوئی برف,ایک بڑا چمچ ادرک کا رس۔

ودھی:
مکسر میں سارے پھلوں کے کٹے ہوئے پیسیج ڈالیں ساتھ ہی چینی اور کوٹی برف بھی ڈال کر چلائیں۔ اس میں لیمو اور ادرک کا رس ملاکر شیک کریں اور لمبے گلاسوں میں بھریں۔ سٹرابیری کے چھوٹے چھوٹے پیسیج ڈالیں۔ پائناپل کے گول سلائس کو سٹرا پر لگاکر گلاسوں میں ڈالیں۔ کول کول فریش ماکٹیل خود بھی پیئیں اور پلائیں۔


****

shrikhand


بھارت کی پارمپرک مٹھائی ہے شریکھنڈ,ایسے بنائیں گھر پر...

سامگری:
2کلو تازہ دہی,میوے کی کترن,جائفل پاؤڈر چٹکی بھر,کچھیک لچھے قیصر,الائچی پاؤڈر ایک چھوٹا چمچ,شکر سوادانوسار,تازے اور صاف کئے ہوئے انگور(اچھاانوسار)۔

ودھی:
سب سے پہلے تازہ دہی کو ایک دن پہلے ململ کے کپڑے میں باندھ کر لٹکا دیں۔ دوسرے دن پورا پانی نتھر جانے پر اتار لیں۔ اب اس میں شکر ملاکر کچھ دیر کے لئے رکھ دیں۔ شکر گھل جانے پر کسی برتن پر ململ کا باریک کپڑا باندھ کر اسے چھان لیں۔

آدھے چمچ دودھ میں قیصر ڈال کر کچھ دیر بھیگے دو,پھر گھوٹ لیں۔ اب الائچی پاؤڈر,میوے کی کترن,جائفل پاؤڈر اور گھونٹی ہوئی قیصر ملاکر اچھی طرح مکس کر لیں۔ اب انگور ڈال کر فرج میں ٹھنڈا ہونے کے لئے رکھیں۔ اچھی طرح ٹھنڈا ہو جانے پرپیش کریں۔ شریکھنڈ پچھم بھارت کی پارمپرک مٹھائی ہے,جو ہر کسی کو پسند آتی ہے۔

****

kachori



سپائسی کرسپی آلو کچوری

کور سامگری:
3کپ سوجی(باریک), 1کپ میدہ, 2بڑا چمچ تیل,چٹکی بھر میٹھا پیلا رنگ,دودھ انداز سے, 1/2چمچ نمک,تلنے کے لئے تیل۔

بھراون سامگری:
250گرام آلو(ابلے و میش کئے ہوئے),
2چھوٹے چمچ دردری سونف, 2ہری مرچ کدوکس کی ہوئی,لال مرچ پاؤڈر,امچور پاؤڈر,چاٹ مسالہ,ادرک(ایک ٹکڑا کدوکس),نمک سوادانوسار۔

ودھی:
سب سے پہلے سوجی اور میدہ چھان کر اس میں نمک,میٹھا رنگ و تیل ملاکر دودھ کی سہایتا سے سخت گونتھ لیں۔ تتپشچات آلو میں سبھی مسالے ملائیں اور مشرن کو ایکسار کر لیں۔

اب گونتھے ہوئے آٹے کی چھوٹی چھوٹی لوئی بناکر اسے بیلے اور آلو مسالہ بھرکر کچوریاں تیار کر لیں۔ ایک کڑاہی میں تیل گرم کرکے دھیمی آنچ پر کچوریوں کو سنہری اور کرکری ہونے تک تل لیں۔ اب گرما گرم ایک دم کرکری آلو کچوری کو ہری چٹنی اور میٹھی چٹنی کے ساتھ پیش کریں۔

****
ice cream shek



رنگ برنگا آئسکری‍م شیک

سامگری:
دودھ4پیالے, 4چھوٹی کٹوری آئس کریم ,پائناپل جیوس آدھا پیالہ,چینی ایک پیالہ,ایک چھوٹا پیکیٹ رنگ برنگی چاکلیٹ بالس,کریم آدھا پیالہ,وینلا ست آدھا چھوٹا چمچ,ہرا و لال رنگ ایک ایک بوند,کٹی برف آوشیکتاانوسار۔

ودھی:
پہلے دودھ,چینی و وینلا کو مکسی میں پیس کر اس میں کریم و جیوس ملا دیں۔ کل مشرن کے3بھاگ کریں۔ ایک بھاگ میں ہرا رنگ,دوسرے میں لال تتھا تیسرا یوں ہی چھوڑ دیں۔ اب6گلاسوں میں اس مشرن کو بھریں۔ اوپر سے کٹی ہوئی برف تھوڑی تھوڑی ڈالیں۔3-4رنگین بال پرتیک گلاس میں ڈالیں۔ اوپر سے آئس کریم ڈالیں اور چمچ سے تھوڑا سا ملاکر پیش کریں۔

****


 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation