Loading...
ہنومان جینتی پر اس نیویدیہ سے اتی پرسن ہو نگے بجرنگ بلی,جانئے5وودھ پرکار کے بھوگ۔Hanuman Jayanti Bhog | Webdunia Hindi

ہنومان جینتی وشیش:ان خاص5پرساد سے خوش ہو نگے پونپتر



19اپریل2019,شکروار کو ہنومان جینتی ہے۔ اس دن ہنومان جی کو لڈو یا بوندی کے پرساد کا بھوگ لگانے سے وہ پرسن ہوتے ہے۔

ویسے تو پونپتر ہنومان جی کا پوجن منگلوار اور شنیوار کے دن کرنے کا وشیش مہتو ہے۔ لیکن اگر آپ ہنومان جینتی کے دن انہیں پرسن کرنے کے لئے نمن مٹھائی,پکوانوں کا پرساد یا بھوگ لگائیں,تو نشچت ہی آپ پر انکی کرپا برسیگی۔

آپکے لئے پرستت ہیں ہنومان جی کو پریہ5وشیش بھوگ:-

کیسریا بوندی لڈ‍ڈو

سامگری:

3کٹوری بیسن(دردرا پسا ہوا), 2کٹوری چینی,ایک چھوٹا چمچ الائچی پاؤڈر,کاجو اتھوا بادام پاو کٹوری,قیصر5-6لچھے,میٹھا پیلا رنگ چٹکی بھر,تلنے کے لئے پریاپت ماترا میں دیسی گھی,پاو کپ دودھ۔
ودھی:

سب سے پہلے بیسن کو چھان لیں۔ اس میں چٹکی بھر میٹھا پیلا رنگ ملائیے اور پانی سے گھول تیار کر لیجیے۔ اب ایک تپیلے میں پانی ایوں شکر کو ملاکر ایک تار کی چاشنی تیار کر لیں۔ چاشنی میں تھوڑا سا پیلا رنگ اور قیصر ہاتھ سے مسل کر ڈال دیجیے۔ ساتھ ہی پسی الائچی بھی ڈال دیں۔

ایک کڑاہی میں گھی گرم کرکے چھید والی سٹیل کی چلنی یا جھارے کی سہایتا سے تھوڑی تھوڑی کرکے سارے گھول کی بوندی بناتے جائیے اور چاشنی میں ڈالتے جائیے۔ جب بوندی پوری طرح چاشنی پی لیں,تب ہاتھ پر ہلکا سا گھی یا پانی لگاکر ہلکے سے دباتے ہوئے سبھی بوندی کے لڈ‍ڈو تیار کر لیں۔ لڈ‍ڈو بناتے سمیہ سبھی پر ایک ایک کاجو اتھوا بادام لڈ‍ڈو کے اوپر ہاتھ سے دبا دیں۔ گھر پر تیار کئے گئے ان خاص لڈ‍ڈوؤں سے بھوگ لگائیں۔
******

رسیلی امرتی

سامگری:

250گرام چھلکیرہت اڑد کی دال, 50گرام اراروٹ, 500گرام شکر, 1چٹکی کیسریا پیلا رنگ کھانے کا,تلنے کے لئے گھی,جلیبی بنانے والا گول چھید کا رومال کے برابر موٹا کپڑا۔

ودھی:

سب سے پہلے اڑد کی دال کو دھوکر4-5گھنٹے پانی میں گلائیے۔ نتھارکر مکسر میں ہلکا سا پانی کا چھینٹا دیکر چکنا پیسئے۔ پسی ہوئی دال میں پیلا رنگ اور اراروٹ ملاکر خوب اچھی طرح پھینٹئے(تھالی یا پرات میں ہتھیلی کی سہایتا سے پھینٹنے میں آسانی رہیگی)۔ اب شکر کی ڈیڑھ تار کی چاشنی بنائیے۔ ایک سمتل کڑاہی لیکر اس میں گھی گرم کریں۔

جلیبی بنانے والے کپڑے میں پھینٹی ہوئی دال کا تھوڑا گھول بھریں۔ مٹھی سے کپڑا بند کر تیز آنچ پر گول گول کنگورےدار امرتی بناکر کرکری تلئے۔ جھارے سے نتھارکر انھیں چاشنی میں ڈبو کر نکال لیں۔ لیجیے گھر پر بنی رسیلی امرتی تیار ہے۔ اس پکوان سے بھگوان کو بھوگ لگائیں۔

******

بیسن کے لڈو

سامگری:
ایک کپ دردرا پسا موٹا بیسن, 4-5بڑا چمچ گھی,شکر بورا ایک کپ, 1چمچ پسی الائچی,چاندی کا ورق,میوے کی کترن انداز سے۔

ودھی:

سب سے پہلے ایک کڑاہی میں بیسن لیکر4-5چمچ گھی ڈالیں و لگاتار چلاتے رہیں,جب تک که بیسن ہلکا بھورا نہ ہو جائے۔ یہ بھی دھیان رکھیں که بیسن جل نہ جائیں۔ اب ٹھنڈا کریں۔ اب شکر بورا,پسی الائچی و میوے کی کترن ڈال کر چلاتے رہیں۔ جب گنگنا ہو جائے تب اسکے لڈو بنائیں اور اوپر سے چاندی کا ورق لگاکر بھگوان کو بھوگ لگائیں۔

نوٹ: اس میں آپ گھی تتھا شکر اپنے حساب سے کم زیادہ بھی کر سکتے ہیں۔


******


مالپوا

سامگری:

ایک کپ تازہ دودھ,ایک کپ میدہ,ایک کپ چینی,ایک چمچ لیمو رس,ایک چمچ سونف,تیل(تلنے اور موین کے لئے),پاو کٹوری میوے کی کترن۔

ودھی:

سب سے پہلے میدہ چھان کر اس میں2چمچ تیل کا موین ملاکر دودھ تتھا سونف ڈال کر گاڑھا گھول تیار کر لیں۔ اب ایک برتن میں چینی,لیمو رس اور پانی ڈال کر چاشنی تیار کر لیں۔

تتپشچات ایک کڑاہی میں تیل گرم کرکے ایک کڑچھی سے گھول ڈالیں اور کرکرا ہونے تک تل لیں۔ پھر چاشنی میں ڈبو کر ایک الگ برتن میں رکھتے جائیں۔ اوپر سے میوے کی کترن برکاکر بھوگ لگائیں۔

******

ملائی مشری کے لڈ‍ڈو

سامگری:

سوکھے کھوپرے کا بورا150گرام, 200گرام مل‍ک میڈ,ایک کپ گائے کے دودھ کی فریش ملائی,آدھا کپ گائے کا دودھ,الائچی پاؤڈر, 5چھوٹے چمچ مل‍ک پاؤڈر,کچھیک لچھے قیصر۔
بھراون مسالہ سامگری: 250گرام مشری باریک پسی ہوئی,پاو کٹوری پستہ کترن, 1چمچ مل‍کمیڈ,دودھ مسالہ ایک چمچ۔

ودھی:

سروپرتھم کھوپرا بورا,ملک میڈ,دودھ,ملک پاؤڈر اور پسی الائچی کو اچھی طرح ملا لیں۔ تتپشچات مائکروویو میں5-7منٹ تک اسے مائکرو کر لیں۔ اب بھراون سامگری کو الگ سے1کٹورے میں مکس کر لیں۔1چھوٹی کٹوری میں4-5قیصر کے لچھے کم پانی میں گلا دیں۔

اب مائکروویو سے نکلے مشرن کو10-15منٹ تک سوکھنے دیں,پھر اس میں بھراون مسالہ سامگری ڈال کر مشرن کو اچھی طرح ملائیں اور اسکے چھوٹے چھوٹے لڈو بنا لیں۔ سبھی لڈ‍ڈو تیار ہو جانے پر انکے اوپر قیصر کا ٹیکا لگائیں۔ اوپر سے قیصر پستہ سے سزائیں اور ملائی مشری کے لڈ‍ڈو پیش کریں۔

******

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation