Loading...
نہرو کا سندیش بچوں کے نام... | Webdunia Hindi

نہرو کا سندیش بچوں کے نام...

bal diwas
 
* چٹ‍ٹھی:بچوں کی دردشا... 
 
پیارے بچو, 
 
آپکے پریہ چاچاہے اور ہم سبھی چاچا نہرو کا جنم دن بڑے اتساہ کے ساتھ مناتے ہیں۔ لیکن انکی کہیں گئی باتوں ہم نظر انداز کر دیتے ہیں۔ آج‍جس پرکار بھارت میں بچوں کی دردشا ہو رہی ہے,اگر بچوں کے پیارے چاچا نہرو یہ دیکھتے تو انہیں بہت دکھ ہوتا۔ 
 
آج دیش کے بچے بےحال ہیں۔ دن پرتیدن بچوں پر سکولوں میں پڑھائی کا بوجھ بڑھتا ہی جا رہا ہے۔ خاص کر بالکاؤں کا حال تو بہت ہی چنتاجنک ہے۔‍انکی صحت,چھوٹی چھوٹی,کم عمر کی بچیاں اور انکے ساتھ ہو رہی انیتک گھٹنائیں اور انکے جنم سے پہلے ہی انہیں کوکھ میں مار دیا جانا۔ یہ سب کے لئے بیحد چنتا کا وشیہ ہے۔ اتنا ہی نہیں بھارت بھر میں بال شرمک نرنتر بڑھ رہے ہیں۔ اسکا ایک کارن مہنگائی کا بڑھنا بھی ہے,کیونکہ بالک بالکاؤں کی پراتھمک شکشا پوری ہوتے ہوتے تمام بچے سکول چھوڑ دیتے ہیں۔ ایسے میں غریب طبقے کے پالکوں کے پاس دینے کے لئے سکول فیس بھی نہیں ہوتی ہے۔ 
 
تو کیوں نہ ہم سب ملکر انہیں انکی اس جنگ میں جتانے کے لئے کچھ کام کریں۔ یدی ہم بچوں کو انکی خوشیاں لوٹا سکیں,تبھی چاچا نیہروجی کا جنم دن منانا صحیح معنی میں سچا ثابت ہوگا۔ چاچا نہرو بھی تو یہی چاہتے تھے‍نہ که دیش کے سبھی بچے خوشحال رہیں۔ خوب پڑھے لکھے,کھیلے کودے اور موج کریں اور‍بھارت کے ایک اچھے ناگریک بن کر دنیا بھار‍ت کی ایک الگ پہچان بنائیں۔ 
 
آپکی دیدی 
مولی 
 

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation