Loading...
بچوں کے نام سندیش:یوگ دوس امر رہے... | Webdunia Hindi

بچوں کے نام سندیش:یوگ دوس امر رہے...


 
 
 
پیارے بچو, 
 
آجہے,یعنیہے۔ اس دن کو لیکر آج کل سبھی اتساہت نظر آتے ہیں۔ ورتمان سمیہ میں سوستھ اور تندروست رہنے کے لئے کئی سکولوں میں یوگا سکھایا جاتا ہے۔ اتنا ہی نہیں کئی بڑے چھوٹے سکولوں میں‍اس وشیہ پر نیمت کلاس بھی لی جاتی ہے۔ 
 
چھٹپن سے ہی بچوں کو یوگا سکھانا اور انکے شریر کو سوستھ بنائیں رکھنے کی پہل کرنا...,ایک اچھا قدم ہے,کیونکہ سکول کی پڑھائی کے ساتھ ساتھ کھیل اور یوگا کا بھی اتنا ہی مہتو ہے,جتنا کی ہمارے خان پان کا۔ 
میں بہت خوش ہوتی ہوں جب کسی چھوٹے بچوں کو یوگا کرتے دیکھتی ہوں...۔ آج کے یگ کے بچے کتنے ہوشیار,سمجھدار بن گئے ہیں,نشچت ہی انکا سواستھیہ اور بھوشیہ اجول ہے۔ روزمرہ کی بڑھتی پڑھائی کے بیچ یوگا کرنا بہت ہی صحیح نرنیہ ہے,اس سے بچوں کا مانسک تناؤ,شریرک تھکان بھی جاتی رہیگی اور وہ سوستھ اور تندروست ہوکر,بیماریوں سے دور رہ کر ہمیشہ سوستھ بنے رہینگے۔ تو بچوں,آج سبھی یہ نیم لیں که ہم ہمیشہ یوگا کو بھی اتنا ہی مہتو دینگے,جتنا ہم انیہ چیزوں کو دیتے ہے۔ 
 
اسکے ساتھ ہی آپ کو ایک نیم اور لینا ہوگا اور یہ وہ که جب بھی آپ گرمی کی‍یا انیہ چھٹ‍ٹیوں کے دنوں میں نانا نانی,ماما موسی,اپنے رشتیداروں کے گھر جائے تو آپ انہیں بھی یوگ اوشیہ سکھائیں۔ جب بھی کسی چھوٹے سے گاؤں,قصبے میں جانے کا آپ کا موقع لگے تو وہاں رہنے والے بچوں کو بھی یوگ کے بارے میں اوشیہ بتائیں,ان سے یوگ پر چرچا ضرور کریں,تمہیں جتنا بھی آتا ہے انکے ساتھ بانٹنے کی,انہیں سکھانے کی کوشش کریں تاکہ سبھی بھارتواسی یوگ کو اپنے جیون میں اپنا کر سوستھ رہ سکیں اور دوسروں کو بھی سوستھ بنے رہنے کی سیکھ دے سکیں۔ 
>
ویبدنیا میں پڑھیں یوگ دوس پر کوتا:آؤ یوگ کریں...>  
بس بچوں آج کے لئے اتنا ہی۔ تو سبھی میرے ساتھ زور بولو'یوگ دوس امر رہے۔' 
 
سبھی پیارے پیارے,ننھیں منے بچوں کو میری طرف سے انترراشٹریہ یوگ دوس کی ڈھیروں شبھ کامنائیں۔ 
 
آپ سبھی کے اجول بھوشیہ کی کامنا کے ساتھ... 
 
آپکی دیدی 
مولی 
 

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation