Loading...
12کام جن سے بوائے فرینڈ کو ہوتی ہے جلن| Webdunia Hindi

12کام جن سے بوائے فرینڈ کو ہوتی ہے جلن

اگر پچھلے کچھ سمیہ سے آپ کو بھی لگ رہا ہے که آپکے بوائے فرینڈ کا دھیان آپ پر سے کم ہو رہا ہے۔ کچھ ایسے طریقے ہیں جن سے آپ بوائے فرینڈ کا دھیان پھر سے اپنی اور کھینچ سکتی ہیں۔ کچھ ایسے کام ہے,جو لڑکیاں جان بوجھ کر یا انجانے میں کرتی ہیں,جن سے انکے بوائے فرینڈ کو بہتہو جاتی ہے۔ آئیے جانتے ہیں- 
 
1. انیہ لڑکوں کے ساتھ پھلرٹنگ :اگر لڑکیاں جانے انجانے انیہ لڑکوں کے ساتھ پھلرٹنگ کرتی ہیں تو انکے بایپھرینڈس کافی جلن سے بھر جاتے ہیں۔ انکے دماغ میں بس آپکے خیال آنے لگتے ہیں۔ ایسا جان بوجھ کر کرنا صحیح نہیں ہے۔ پرنتو اگر وہ دھیان نہیں دے رہے ہیں تو ہیلدی پھلرٹنگ میں کوئی برائی نہیں۔  
2. کسی اور لڑکے کے جوکس پر کھلکھلا کر ہنسنا:آپکے بوائے فرینڈ کی اچھا ہوتی ہے که آپ کو اسکا ساتھ سب سے ادھک اچھا لگے۔ اسکی باتیں آپ کو خوش کریں۔ کئی بار کوئی اور لڑکا اتنی مزیدار بات کہتا ہے که آپکی ہنسی چھوٹ جاتی ہے پرنتو آپکے بوائے فرینڈ کے لئے یہ جلن پیدا کرنے والا ہوتا ہے۔ 
 
3. لڑکیوں کے ساتھ رات میں روکنا,گھومنے جانا :اگر آپکے بوائے فرینڈ کو ایسا لگتا ہے که آپ لڑکیاں ملکر ایسی جگہ جا رہی ہیں جہاں اور بہت سے جان پہچان والے یا اجنبی لڑکے آئینگے تو انہیں آپکے اس پلان سے بھی دقت ہوگی۔ آپ جب تک باہر ہونگی,انہیں آپ کا خیال ستاتا رہیگا۔ 
 
4. ایسے لوگوں کے نام دوہرانا جو آپ کو ٹین ایج میں پسند تھے :ٹین ایج میں ایک بعد ایک کئی لوگوں پر کرش ہوتا ہے۔ شاہ رخ خان سے لیکر بریڈ پٹ تک,لڑکیاں کسی نہ کسی سیلیبرٹی کو پسند کرتی ہیں۔ پرنتو یہ تب کی بات تھی جب آپ کا بوائے فرینڈ آپکے آس پاس نہیں تھا۔ اسکے ہوتے ہوئے بھی اگر آپ کو ان میں سے کسی سے پیار ہے تو یہ اسکے لئے ناگوار ہے۔ 
 
اگلے پیج پر انیہ لڑکوں کو میسیج... 
 

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation