Loading...
پریجینٹیشن دیکر یوتی نے بتایا,مجھے ڈیٹ کیوں کریں| Webdunia Hindi

پریجینٹیشن دیکر یوتی نے بتایا,مجھے ڈیٹ کیوں کریں


 
ایک پریم کہانی جسے کہا گیا چھہ پاور پائنٹ سلائڈس اور دو ٹویٹ کے ذریعے۔ یہ ایک مارڈن پریم کہانی ہے۔ یونیورسٹی آف منیسوٹا کی چھاترانے تیار کیا ایک خاص پاور پائنٹ پریزینٹیشن۔ اکثر ہی پاور پائنٹ پریزینٹیشن آپھسوں میں یا چھاتروں اپنی بات دوسروں کے گلے اتارنے کے کام آتے ہیں پرنتو پیار کے لئے اسکا استعمال تعریف کے قابل بن گیا۔ 
 
لزی جسے پسند کرتی ہیں انہیں بتانا چاہتی تھیں که کیوں انہیں لزی کے ساتھ ڈیٹ پر جانا چاہئیے۔ ایسا پریزینٹیشن آپنے پہلے کبھی نہیں دیکھا ہوگا اسکی گیارنٹی ہے۔ پہلی سلائڈ میں لکھا ہے,"کیا آپ اپنی پریوار سے پریشان ہیں جو آپ کو مضبوط رشتہ ہونے کے لئے زور ڈال رہے ہیں,تو آپکی کھوج ختم ہو گئی ہے" 
 
اگلی سلائڈ بتاتی ہے که لزی کیوں رہیگی بہترین ساتھی, "میں بات چیت شروع کر لیتی ہوں...میرا رہن صحن اور پہناوا بڑھیا ہے اور پارٹی میں اچھی نظر آتی ہوں,پریوار کے ساتھ ملانے پر بھی وہ مجھے پسند کرینگے اور اسی طرح کی انیہ پرستھتیوں میں بھی میرا ساتھ اچھا ہوگا۔ مجھے اچھا مذاق پسند ہے اور آپکی ممی میرے لئے ضرور ہاں کر دینگی۔"
 
 آخری سلائڈ کہتی ہے, "اگر ابھی بھی آپنے من نہیں بنایا ہے تو اوروں کی سنیں۔"اسکے بعد لزی نے کچھ جھوٹ ھے واکیہ کا حوالہ دیکر اپنا مہتو بتایا ہے۔ ان میں ایک ہالی وڈ ہیرو,ایک پرسدھ انگریزی اخبار اور لزی کی پرانی گرل فرینڈ کی طرف سے کہے گئے واکیہ ہیں(جو نشچتتور پر جھوٹ ھے ہیں)۔ 
 
یہ پریزینٹیشن لزی نے کارٹر بلوچوٹز(جن کے ساتھ وہ ڈیٹ کرنا چاہتی ہیں)کو بھی بھیجا۔ جس پر کارٹر نے لکھا, "یہ بہت اچھا تھا پرنتو مجھے کانٹیکٹ کرنا بند کر دو۔"  > photo courtesy : twitter 

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation