Loading...
Navtapa 2019 :نوتپا کیا ہے, 9دنوں میں کیوں پڑتی ہے بھیانک گرمی| Webdunia Hindi

Navtapa 2019 :نوتپا کیا ہے, 9دنوں میں کیوں پڑتی ہے بھیانک گرمی


مئی کے آخری سپتاہ میں سوریہ اور پرتھوی کے بیچ دوری کم ہو جاتی ہے اور اس سے دھوپ اور تیز ہو جاتی ہے۔
روہنی نکشتر سے نوتپا بھی شروع ہو جائیگا۔ روہنی نکشتر25مئی کو شروع ہوگا اور اس بار8جون تک رہیگا۔ روہنی نکشتر جب لگتا ہے تو سورج کے طیور پرچنڈ رہتے ہیں اور دھرتی کا تاپمان تیزی سے بڑھنے لگتا ہے۔

نوتپا اس سال25مئی کو صبح10.33بجےکرنے کے ساتھ شروع ہو جائیگا اور3جون کو نوتپا کا آخری دن ہوگا۔ اس دوران سوریہ,منگل,بدھ کا شنی سے سمسپتک یوگ ہونے سے بھی دھرتی کے تاپمان میں اضافہ ہوتا ہے۔

سال میں ایک بار روہنی نکشتر کی درشٹی سوریہ پر پڑتی ہے۔ یہ نکشتر15دن رہتا ہے لیکن شروع کے پہلے چندرما جن9نکشتروں پر رہتا ہے وہ دن نوتپا کہلاتے ہیں۔ اسکا کارن ان دنوں میں گرمی ادھک رہتی ہے۔ مئی کے آخری سپتاہ میں سوریہ اور پرتھوی کے بیچ دوری کم ہو جاتی ہے اور اس سے دھوپ اور تیز ہو جاتی ہے۔

جییشٹھ ماہ میں سوریہ کے ورش راشی کے10انش سے23انش40کلا تک نوتپا کہلاتا ہے۔ اس دوران تیز گرمی رہنے پر بارش کے اچھے یوگ اور کم تپن پر بارش میں کمی درشاتی ہے۔
نوتپا کے بارے میں کہتے ہیں که جییشٹھ شکل پکش میں آدرا نکشتر سے لیکر دس نکشتروں تک یدی بارش ہو تو ورشہ رتو میں ان دسوں نکشتروں میں بارش نہیں ہوتی,یدی انھیں نکشتروں میں تیور گرمی پڑے تو بارش اچھی ہوتی ہے۔

بھارتیہ جیوتش میں نوتپا کو اس طرح پربھاشت کیا ہے که چندرما جب جییشٹھ شکل پکش میں آردرا سے سواتی نکشتر تک اپنی ستھتیوں میں ہو ایوں تیور گرمی پڑے,تو وہ نوتپا ہے۔ روہنی کے دوران اگر بارش ہو جاتی ہے تو اسے روہنی نکشتر کا گلنا بھی کہا جاتا ہے۔
سوریہ پر روہنی نکشتر کا اثر

سوریہ تیز اور پرتاپ کا پرتیک ہے جبکہ چندرما شیتلتا کا۔ روہنی نکشتر کا مکھیہ روپ سے ادھپتی گرہ چندرما ہی ہے۔ تو سوریہ جب چندرما کے روہنی نکشتر میں پرویش کرتا ہے تو سوریہ اس نکشتر کو اپنے پربھاؤ میں لے لیتا ہے۔ اس سے روہنی نکشتر کا تاپمان بہت زیادہ بڑھ جاتا ہے۔ سوریہ کے اس نکشتر میں آنے سے تاپمان بڑھ جاتا ہے اور اس کارن دھرتی پر آندھی,طوفان آنے کی سنبھاونا بڑھ جاتی ہے۔

-->

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation