Loading...
EVM:کیسا ہے پولنگ بوتھ سے سٹرانگ روم تک کا چکرویوہ| Webdunia Hindi

EVM:کیسا ہے پولنگ بوتھ سے سٹرانگ روم تک کا چکرویوہ

پن سنشودھت بدھوار, 22مئی2019 (13:59 IST)
-ٹیم بی بی سی ہندی(نئی دہلی)

متگننا سے پہلے ای وی ایم یعنی الیکٹرانکمشین کو لیکر وپکشی پارٹیوں میں اوشواس کا ماحول اور بڑھ گیا ہے۔ منگوار کو22وپکشی پارٹیوں نے چناؤ آیوگ سے سمپرک کر ای وی ایم کو لیکر اپنی آپتی درج کرائی تھی۔

حالانکہ چناؤ آیوگ نے وپکشی پارٹیوں کے آروپوں کو سرے سے خارج کر دیا۔ کیا متدان کیندر سے سٹرانگ روم تک کی یاترا میں واقعی ای وی ایم کی سرکشا چنتاجنک ہوتی ہے؟ کیا چناؤ آیوگ کے چکرویو کو بھیدنا اتنا آسان ہے؟ جانئے ای وی ایم کی سرکشا میں چوک چناؤ آیوگ کی ہو رہی ہے پرتیاشیوں کی سترکتا میں کمی ہے؟

سٹرانگ روم کتنا سٹرانگ
سٹرانگ روم کا مطلب ہے که ویسا کمرہ جہاں کی سرکشا اچوک ہے اور انادھکارک لوگوں کی پہنچ اسمبھو ہے۔ بھارتیہ چناؤ میں سٹرانگ روم کا مطلب نشپکش اور پاردرشی متدان اور ووٹوں کی گنتی سے ہے۔
متدان کے بعد ای وی ایم سٹرانگ روم میں رکھی جاتی ہے اور انکی سرکشا کے لئے چناؤ آیوگ پوری طرح سے چاک چوبند رہتا ہے۔ دیش بھر کی سٹرانگ روم میں ای وی ایم کی سرکشا چناؤ آیوگ تین سطروں پر کرتا ہے۔ اسکی سرکشا کے لئے کیندریہ اردھ سینک بلوں کی تعیناتی رہتی ہے۔ کیندریہ بل سٹرانگ روم کے بھیتر کی سرکشا دیکھتے ہیں جبکہ باہر کی سرکشا راجیہ پولیس بلوں کے ہاتھوں میں ہوتی ہے۔
نگرانی کتنی کڑی؟
سٹرانگ روم کی سرکشا کی نگرانی ضلعے کے ڈیئیم اور ایس پی کے ہاتھوں میں ہوتی ہے۔ سٹرانگ روم کی سیلنگ کے وکت راجنیتک پارٹیوں کے پرتیندھی موجود رہتے ہیں۔ ان پرتندھیوں کو بھی اپنی طرف سے سیل لگانے کا پراودھان ہوتا ہے۔

سٹرانگ روم میں کیول ایک طرف سے اینٹری ہونی چاہئیے اور اس میں ڈبل لاک سسٹم ہوتا ہے۔ ایک چابی رٹرننگ آفیسر کے پاس ہوتی ہے اور دوسری چابی سمبندھت لوک سبھا شیتر کے اسسٹینٹ رٹرننگ آفیسر کے پاس ہوتی ہے۔ اگر کسی سٹرانگ روم کوئی دوسری اینٹری ہے,وہ چاہے کھڑکی ہی کیوں نہ ہو تو اسے سنشچت کرنا ہوتا ہے که اس سے کسی کی پہنچ سٹرانگ روم تک نہ ہو۔
کیمرے کا پہرہ
سٹرانگ روم کے اینٹری پوائنٹ پر سی سی ٹی وی کیمرہ ہوتا ہے۔ سرکشا بلوں کے پاس ایک لاگ بک ہوتی ہے جسمیں ہر اینٹری کا ٹائم,تاریخ,اودھی اور نام کا الیکھ انواریہ روپ سے کرنا ہوتا ہے۔ وہ چاہیں پریویکشک,ایس پی,راجنیتک پارٹی,پرتیاشی,ایجینٹ یا کوئی انیہ ویکتی ہو۔ اگر کاؤنٹنگ حل سٹرانگ روم کے پاس ہے تو دونوں کے بیچ ایک مضبوط گھیرا ہوتا ہے تاکہ سٹرانگ روم تک کوئی چاہ کر بھی پہنچ نہ سکے۔
ان سارے مانکوں کا پالن ہر حال میں کرنا ہوتا ہے تبھی چیزیں آگے بڑھتی ہیں۔ اگر کاؤنٹنگ حل اور سٹرانگ روم کے بیچ زیادہ دوری ہے تو دونوں کے بیچ بیرکیڈنگ ہونی چاہئیے اور اسی کے بیچ سے ای وی ایم کاؤنٹنگ حل تک پہنچنی چاہئیے۔

ووٹوں کی گنتی کے دن اترکت سی سی ٹی وی کیمرے لگائے جا سکتے ہیں۔ سٹرانگ روم سے کاؤنٹنگ حل تک ای وی ایم لے جانے کو ریکارڈ کیا جائیگا تاکہ کوئی پھیر بدل نہ ہو۔ سٹرانگ روم اور کاؤنٹنگ حل کی لوکیشن کو لیکر بھی کئی مانک ہیں۔
بیسمینٹ,اسکے پاس کوئی چھت,کچن یا کینٹین,پانی ٹنکی اور پمپ روم نہیں ہونے چاہئیے۔ اسکے علاوہ سبھی پرتیاشیوں کو لکھت میں سوچت کیا جاتا ہے که وہ اپنے پرتیندھی کو بھیج کر سنشچت ہو جائیں که سٹرانگ روم سرکشت ہے۔

چناؤ کے پہلے ای وی ایم کہاں ہوتی ہے؟
ایک ضلعے میں اپلبدھ سبھی ای وی ایم ڈسٹرکٹ الیکٹورل آفیسر(ڈی ای او)کی نگرانی میں گودام میں رکھی ہوتی ہے۔ گودام میں ڈبل لاک سسٹم کام کرتا ہے۔ گودام کی سرکشا میں پولیس بل ہمیشہ تعینات رہتے ہیں۔ اسکے ساتھ ہی سی سی ٹی وی سرولانس بھی رہتا ہے۔
چناؤ سے پہلے گودام سے ایک بھی ای وی ایم چناؤ آیوگ کے آدیش کے بنا باہر نہیں جا سکتی ہے۔ چناؤ کے وکت ای وی ایم کی جانچ پہلے انجینئر کرتے ہیں اور یہ جانچ راجنیتک پارٹیوں کے پرتندھیوں کی موجودگی میں ہوتی ہے۔

چناؤ کی تاریخ قریب آنے کے بعد ای وی ایم بنا کوئی کرم کے آونٹت کی جاتی ہے۔ اس وکت اگر راجنیتک پارٹی کے پرتیندھی موجود نہیں ہوتے ہیں تو آونٹت ای وی ایم اور ویویپیئیٹی کی لسٹ راجنیتک پارٹیوں کے کاریالیوں کو سونپ دی جاتی ہے۔ اسکے بعد رٹرننگ آفیسر کی ذمیداری سٹور روم اور چہنت سٹرانگ روم کی ہوتی ہے۔
الگ الگ متدان کیندروں پر ای وی ایم کا آونٹن پارٹی پرتندھیوں کی موجودگی میں ہوتی ہے۔ ساری ای وی ایم مشینوں کے سیریئل نمبر کو پارٹیوں سے ساجھا کیا جاتا ہے۔ متدان شروع ہونے سے پہلے ای وی ایم کے نمبر کا ملان راجنیتک پارٹیوں کے ایجنٹوں کی موجودگی میں کی جاتی ہے۔

جب ساری مشینیں بیلٹ اور کینڈڈیٹس کے ناموں اور چناؤ چہنوں سے لیس ہو جاتی ہیں تو سٹرانگ روم کو پارٹی پرتندھیوں کی موجودگی میں سیل کر دیا جاتا ہے۔ ایک بار سٹرانگ روم بند ہونے کے بعد تبھی کھلتا ہے جب متدان کیندروں پر ای وی ایم پہنچائی جاتی ہے۔
جب ای وی ایم متدان کیندر کے لئے روانہ کی جاتی ہے تو سبھی راجنیتک پارٹیوں کو سوچت کیا جاتا ہے۔ انکے ساتھ ٹائم اور تاریخ کو ساجھا کیا جاتا ہے۔ کچھ اترکت ای وی ایم بھی رکھی جاتی ہے تاکہ کوئی تکنیکی خرابی آنے کی صورت میں مشین بدلی جا سکے۔

متدان کیندر سے سٹرانگ روم ای وی ایم کیسے پہنچتی ہے؟
متدان ختم ہوتے ہی متدان کیندر سے تتکال ای وی ایم سٹرانگ روم نہیں بھیجی جاتی ہے۔ پریزائڈنگ آفیسر ای وی ایم میں ووٹوں کے ریکارڈ کا پریکشن کرتا ہے۔ سبھی پرتیاشیوں کے پولنگ ایجینٹ کو ایک ستیاپت کاپی دی جاتی ہے۔ اسکے بعد ای وی ایم کو سیل کر دیا جاتا ہے۔ پرتیاشیوں یا انکے پولنگ ایجینٹ سیل ہونے کے بعد اپنا ہستاکشر کرتے ہیں۔ پرتیاشی یا انکے پرتیندھی متدان کیندر سے سٹرانگ روم ای وی ایم کے ساتھ جاتے ہیں۔
اترکت ای وی ایم بھی استعمال کی گئی ای وی ایم کے ساتھ ہی سٹرانگ روم تک آنے چاہئیے۔ جب ساری ای وی ایم آ جاتی ہے تو سٹرانگ روم سیل کر دی جاتی ہے۔ یہاں پرتیاشیوں کے پرتیندھی کو اپنی طرف سے بھی سیل لگانے کی انومتی ہوتی ہے۔

اسکے ساتھ ہی پرتیاشیوں کو سٹرانگ روم کی دیکھ ریکھ کی انومتی ہوتی ہے۔ ایک بار سٹرانگ روم سیل ہونے کے بعد گنتی کے دن کی صبح ہی کھولا جاتا ہے۔ اگر وشیش پرستھتی میں سٹرانگ روم کھولا جا رہا ہے تو یہ پرتیاشیوں کی موجودگی میں ہی سمبھو ہو پائیگا۔

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation