Loading...
اس گمبھیر بیماری سے جوجھ رہی ہیں انوشکا شرما,پھر بھی ورلڈ کپ میں وراٹ کوہلی کا حوصلہ اپھجائی کرنے جائینگی| Webdunia Hindi

اس گمبھیر بیماری سے جوجھ رہی ہیں انوشکا شرما,پھر بھی ورلڈ کپ میں وراٹ کوہلی کا حوصلہ اپھجائی کرنے جائینگی

بالی وڈ ایکٹریس انوشکا شرما ان دنوں ایک بڑی بیماری سے جوجھ رہی ہیں۔ حال ہی میں انوشکا کے کچھ فوٹو سوشل میڈیا پر وائرل ہوئے ہیں جسمے وہ کلینک کے باہر نظر آ رہی ہیں۔

رپورٹس کے انوسار انوشکا شرما لمبے سمیہ سمیہ سےنام کی بیماری سے گرست ہیں۔ اس بیماری میں کمر کی ہڈی میں درد رہتا ہے اور بیٹھنے میں دقت ہوتی ہے۔ حال ہی میں انوشکا شرما کی یہ پریشانی پھر سے بڑھ گئی ہے۔ دوبارہ پریشانی آنے سے وہ اسکا علاج کرا رہی ہیں۔
بیماری کے باوجود انوشکا شرما30مئی سے شروع ہونے والے کرکٹ ورلڈکپ کے لئے اپنے پتی وراٹ کوہلی کا حوصلہ اپھجائی کرینگی۔ انوشکا نہیں چاہتی که انکی بیماری کی وجہ سے وراٹ کا دھیان کرکٹ سے ہٹے اور اسکی پرپھارمینس پر کوئی اثر پڑے۔ وراٹ کوہلی2019کے لئے بھارتیہ ٹیم کے ساتھ انگ‍لینڈ روانہ ہو گئے ہے۔
آئی پی ای2019میں رائل چیلینجرس بینگلور کا سفر سماپ‍ت ہونے کے بعد سے وراٹ انوش‍کا کے ساتھ ہی تھے۔ دونوں گوا میں کوالٹی ٹائم سپینڈ کرنے پہنچے تھے۔ ورق پھرنٹ کی بات کریں تو انوشکا شرما ان دنوں کسی فلم پر کام نہیں کر رہی ہیں۔ انکی پچھلی رلیز جیرو تھی۔

-->

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation