Loading...
سٹریٹ ڈانسر3ڈی کی شوٹنگ کے دوران بھاوک ہوئے ورن دھون| Webdunia Hindi

سٹریٹ ڈانسر3ڈی کی شوٹنگ کے دوران بھاوک ہوئے ورن دھون

بالی وڈ ابھینیتاان دنوں اپنی اپکمنگ فلم'سٹریٹ ڈانسر3ڈی'کی شوٹنگ کر رہے ہیں۔ یہ فلم ایبیسیڈی پھرینچائج کی تیسری فلم ہے۔ فلم میں شردھا کپور فیمیل لیڈ میں نظر آئینگی۔

ریمو ڈیسوجا کی یہ فلم نومبر2019میں رلیز ہوگی۔ ورن اکثر فلم کے سیٹ سے تصویریں اور ویڈیو شیئر کرتے رہتے ہیں۔ حال ہی میں انہوں نے سوشل میڈیا پر ایک وڈیو شیئر کیا جسمیں انکی آنکھیں نم نظر آ رہی ہیں۔ یہ ویڈیو وائرل ہو رہا ہے جسمیں وہ روتے نظر آ رہے ہیں۔

ویڈیو میں ورن کی آنکھے بھیگی ہوئی ہیں اور جب ان سے پوچھا گیا که وہ کیوں روئے تو انہوں نے اسکی وجہ بھی بتایی۔ انہوں نے کہا که انہوں نے ایک سیڈ سانگ شوٹ کیا ہے جسکی وجہ سے وہ ایموشنل ہو گئے۔ اسکے بعد ورن نے سیٹ کی تصویروں کے ساتھ ایک ایموشنل پوسٹ بھی لکھا۔

ورن نے ایک تصویر شیئر کرتے ہوئے لکھا, 'ایک ہی ٹیک میں کئی سال کے اموشن باہر آ گئے.اس ہاتھ دے اور اس ہاتھ لے ڈایریکٹر اور ایکٹر کی زندگی کا بہت ہی مزیدار حصہ ہے۔'
حال ہی میں ورن دھون عالیہ بھٹ کے ساتھ'کلنک'فلم میں نظر آئے تھے۔ انکی اس ملٹیسٹارر فلم کو درشکوں کا زیادہ پیار تو نہیں ملا لیکن اب انکی اپکمنگ فلم'سٹریٹ ڈانسر3ڈی'سے کافی امیدیں جتائی جا رہیں ہیں۔

-->

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation