Loading...
غلطی سے بھی گھر میں نہ لگائیں ان3طرح کی تصویروں کو... | Webdunia Hindi

غلطی سے بھی گھر میں نہ لگائیں ان3طرح کی تصویروں کو...

Vastu tips for wall paintings
کی ساج سجا کا ایک اہم حصہ کمروں میں لگائی گئیں تصویریں بھی ہوتی ہیں۔ کچھ تصویروں کے چتر ویکتی کے سوبھاؤ و ویوہار پر سکاراتمک پربھاؤ ڈالتے ہیں,تو کچھ کے چتر ویکتی کے سوبھاؤ و ویوہار پر نکاراتمک۔ کئی ایسے چتر آپ کو بازار میں آسانی سے دیکھنے کو مل جاتے ہیں,جو اتنے سندر ہوتے ہیں که وہ سوت: ہی آپ کو اپنی اور آکرشت کرتے ہیں اور آپ انھیں خریدکر گھر لے آتے ہیں۔ لیکن یہ ایسی تصویریں
ہوتی ہیں,جو گھر میں نکاراتمک اور جا کو بڑھاوا دیتی ہیں۔
آئیے,جانتے ہیں ایسی ہی3پرکار کی تصویروں کے بارے میں,جو آپ کو گھر میں لگانے سے بچنا چاہئیے

1.آپنے کئی ایسی تصویریں دیکھی ہونگی جسمیں پانی کے فوارے یا بہتا ہوا پانی دکھائی دے رہا ہو۔ ایسا مانا جاتا ہے که ایسی تصویروں کو گھر میں نہیں لگانا چاہئیے,کیونکہ جس پرکار سے پانی بہہ جاتا ہے,ٹھیک اسی پرکار سے گھر کا پیسہ بھی ویرتھ کے کاریوں میں خرچ ہو سکتا ہے۔

2.آپنے کئی ایسی تصویریں بھی دیکھی ہونگی جسمیں کوئی ڈوبتی ہوئی و لہروں میں ڈگمگاتی ہوئی ناؤ دکھائی دے رہی ہو۔ واستو کے انوسار انھیں بھی گھر میں نہیں لگانا چاہئیے,کیونکہ گھر میں روزانہ اس طرح کی تصویر کو دیکھنے پر ویکتی کی سوچ پر بھی گہرا اثر ہوتا ہے۔ مانیتا ہے که ایسی تصویر بھاگیہ سمبندھی بادھائیں اتپن کرتی ہیں۔
3.بازار میں آپ کو آسانی سے ایسی کئی تصویریں دیکھنے کو ملتی ہیں جن میں مہابھارت یدھ کے کئی درشیہ دکھائی دیتے ہیں۔ ایسی تصویروں کو گھر میں نہیں لگانا چاہئیے,کیونکہ ایسے چتر ویکتی کی سوچ کو آکرامک بنا سکتے ہیں اور سوبھاؤ میں غصے کو بڑھاوا دے سکتے ہیں۔


 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation