Loading...
کون ہے امریکہ کا سب سے بڑا دشمن| Webdunia Hindi

کون ہے امریکہ کا سب سے بڑا دشمن

پن سنشودھت بدھوار, 22مئی2019 (15:53 IST)
امریکہ اورکے بیچ بڑھتی تلکھیاں دنیا بھر کو پریشان کر رہی ہیں۔ حالانکہ ایران اکلوتا نہیں ہے جس سے امریکہ کی نہیں پٹتی۔ گیلپ سروے اور تھنک ٹینکوں کے مطابق ایسے کئی دیش ہیں جن کی امریکی سے بالکل نہیں بنتی۔

اتر کوریا
سال2018کے گیلپ سروے کے نتیجے بتاتے ہیں که پچھلے کچھ سالوں سے زیادہ تر امریکی اتر کوریا کو اپنا سب سے بڑا دشمن مان رہے ہیں۔ سال2016میں محض16فیصدی لوگ اتر کوریا کے پرمانو ارادوں کو خطرہ مانتے تھے۔ وہیں2018تک قریب51فیصدی لوگ ایسا ماننے لگے ہیں۔


روس
سینیہ اور پرمانو شکتی سمپنکو امریکہ ہمیشہ ہی شک کی نگاہ سے دیکھتا رہا ہے۔ امریکہ روس کے رشتوں میں اتار چڑھاؤ کا لمبا اتہاس رہا ہے۔2016میں15فیصدی امریکی روس کو اپنا سب سے بڑا دشمن مانتے تھے۔ سال2018تک آتے آتے یہ آنکڑا19فیصدی پر پہنچ گیا۔

چین
اور امریکہ کے بیچ بڑھتی کاروباری جنگ دنیا بھر کی ارتھویوستھاؤں کو پربھاوت کر سکتی ہے۔ مارکسوادی وچار دھارا کا سمرتھک رہا چین بھی امریکہ کو کبھی نہیں بھایا۔ سال2016میں12فیصدی لوگ چین کو اپنا سب سے بڑا دشمن مانتے تھے,حالانکہ سال2018تک یہ آنکڑا11فیصدی پر پہنچ گیا۔


ایران
سال2006سے2012تک امریکہ کے دشمنوں کی سوچی میں ایران پہلے نمبر پر جمع رہا,لیکن اسکے بعد کے سالوں میں دشمنی کا یہ آنکڑا کچھ گھٹا۔ سال2015میں یہ سب سے کم9فیصدی تک پہنچ گیا۔ سال2018کے نتیجوں میں محض7فیصدی امریکی لوگوں نے ایران کو اپنا سب سے بڑا دشمن مانا۔

سیریا
اس سوچی میں ایک نام یدھگرست سیریا کا بھی ہے۔ کنیڈا کے تھنک ٹینک سینٹر فار ریسرچ آن گلوبلائجیشن نے اپنی رپورٹ میں کہا تھا که مدھیپورو میں اپنی رننیتک ستھتی کے چلتے سیریا امریکہ کے لئے بہت اہم ہے۔ لیکن سیریا کے ستادھاری دل کی ایران,فلسطین,عراق اور روس سے نکٹتا امریکہ کو بالکل بھی پسند نہیں۔


وینیجئیلا
تھنک ٹینک مانتے ہیں که وینیجئیلا کا تیل بھنڈار اور اسکی ساماجک راجنیتک ویوستھا امریکہوینیجئیلا کے رشتوں کی بیچ سب سے بڑی دیوار ہے۔ حالانکہ ان دنوں وینیجئیلا مدراسفیتی اور آرتھک سنکٹ کے دور سے گزر رہا ہے۔ حال میں ہی وینیجئیلا نے امریکہ کے ساتھ سبھی راجنیک سمبندھ بھی توڑ لئے۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation