Loading...
Hansraj Hans۔ ہنسراج ہنس نے ورودھیوں کا دل کیا'ٹوٹے,ٹوٹے',لگاتار تیسری بار جیت کی اور اگرسر| Webdunia Hindi

ہنسراج ہنس نے ورودھیوں کا دل کیا'ٹوٹے,ٹوٹے',لگاتار تیسری بار جیتے

Last Updated: شکروار, 24مئی2019 (05:04 IST)
نئی دہلی۔'ٹوٹے,ٹوٹے'گیت سے مشہور گایک راجنیتا ہنسراج'ہنس'نے اپنے ورودھی امیدواروں کے دلوں کو'ٹوٹے,ٹوٹے'کرتے ہوئے اتر پچھمی دہلی سیٹ سے5لاکھ53ہزار897لاکھ متوں سےدرج کی۔ وہ اپنے راجنیتک کریر میں لگاتار تیسری بار سنسد میں پہنچینگے۔

ہنس نے اپنے راجنیتک کریر کی شروعات شرومنی اکالی دل سے کرتے ہوئے سال2009میں جالندھر سے چناؤ لڑا تھا لیکن انہیں ہار کا منھ دیکھنا پڑا۔
بعد میں انکی راجنیتک پرتبدھتائیں کانگریس کے ساتھ جڑ گئیں لیکن راجیہ سبھا کے ٹکٹ کے لئے انتم کشنوں میں انکا پتّہ صاف ہونے کے بعد انہوں نے پارٹی سے رشتہ توڑ لیا۔ انکے بجائے پورو پنجاب کانگریس پرمکھ شمشیر سنگھ دلو کو ٹکٹ دے دیا گیا۔
انہوں نے کہا که ایک کلاکار کے ناطے مجھے جنتا سے جو آپار سنیہہ ملا ہے,میں اسکے لئے اسکا آبھاری ہوں۔ میں خود کو خوش قسمت سمجھتا ہوں که راجنیتی میں بھی مجھے لوگوں کا اسی طرح سے پیار ملا ہے۔ مودی لہر کا نشچت روپ سے فائدہ ہوا ہے,کیونکہ لوگوں کا انکے نیترتو اور انکی سرکار دوارہ کئے گئے کاریوں میں بھروسہ تھا۔

ہنس کا نام انکن کچھ کم ناٹکیہ نہیں رہا تھا۔ نام انکن داخل کرنے کی پرکریا کا سمیہ سماپت ہونے میں جب کچھ ہی گھنٹے بجے تھے,تب پارٹی امیدوار کے روپ میں انکا نام گھوشت کیا گیا۔
پدم شری پرسکار سے سمانت ہنس خود کو'صوفی'اور'فقیر'کہلانا پسند کرتے ہیں اور وہ اتر پچھمی دہلی سیٹ سے امیدوار کے روپ میں اچانک سامنے آئے تھے۔ اس سے پہلے بھاجپا سانسد ادت راج اس سیٹ پر قابض تھے لیکن پارٹی کے اس فیصلے سے ادت راج نے بغاوت کر دی اور کانگریس میں شامل ہو گئے۔

'آپ'کے گگن سنگھ اور کانگریس کے راجیش للوٹھیا کے ساتھ ترکونیہ مقابلے میں اترے ہنس کو وپکشی دلوں نے'باہری'قرار دیا تھا لیکن انہوں نے اسے وپکشی امیدواروں کی اسرکشا قرار دیکر اسے خارج کر دیا۔
57ورشیہ صوفیسال2014میں اس ووادوں میں گھر گئے تھے,جب عام آدمی پارٹی نے چناؤ سے پورو آروپ لگایا تھا که انہوں نے اسلام گرہن کر لیا ہے اور وہ اتر پچھم دہلی سے چناؤ نہیں لڑ سکتے,کیونکہ یہ سیٹ انوسوچت جاتی کے لئے آرکشت ہے۔ اتر پچھم دہلی سیٹ پر چناؤ میدان میں سب سے کم کیول10امیدوار میدان میں تھے جبکہ اس سیٹ پر سروادھک متداتا ہیں۔

-->

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation