Loading...
مودی نے راہل اور وپکشی دلوں کو دیا دھنیواد| Webdunia Hindi

مودی نے راہل اور وپکشی دلوں کو دیا دھنیواد

پن سنشودھت شکروار, 24مئی2019 (11:14 IST)
نئی دہلی۔ پردھان منتری نریندر مودی نے بھارتیہ جنتا پارٹی کے لوک سبھا چناؤ میں شاندار جیت حاصل کرنے پر بدھائیوں ایوں شبھکامناؤں کے لئے کانگریس ادھیکش راہل گاندھی اور انیہ وپکشی دلوں کے نیتاؤں کا دھنیواد دیا ہے۔ مودی نے گرووار دیر رات ٹویٹ کیا,آپکی شبھکامناؤں کے لئے دھنیواد۔
گاندھی نے انہیں بدھائی دیتے ہوئے لکھا تھا,میں بھارت کی جنتا کے فیصلے کو سویکار کرتا ہوں۔ وجیتاؤں کو بدھائیاں,شری مودی اور راشٹریہ جنتانترک گٹھ بندھن کو بدھائی۔

پردھان منتری نے پنجاب کے مکھیہ منتری کیپٹن امریندر سنگھ کے بدھائی سندیش کا جواب دیتے ہوئے لکھا,میں پنجاب میں آپکی پارٹی کے اچھے پردرشن کے لئے آپ کو بدھائی دیتا ہوں۔ پنجاب کے کلیان کے لئے آپکے ساتھ ملکر کام کرنے کی اپیکشا رکھتا ہوں۔

اسی طرح انہوں نے دروڑ منیتر کشگم کے پرمکھ ایم کے سٹالن اور تیلگودیشم پارٹی کے پرمکھ این چندر بابو نائڈو کے بدھائی سندیشوں کا بھی جواب دیا۔

انہوں نے سٹالن کو سمبودھت کرتے ہوئے لکھا,میں اس اوسر کا آپ کو اور آپکی پارٹی کو بدھائی دینے کے لئے استعمال کرتا ہوں,جس نے تمل ناڈو میں بہہ مت حاصل کیا ہے۔

مودی نے نیشنل کان‍پھرینس کے اپادھیکش ایوں جموں کشمیر کے پورو مکھیہ منتری عمر عبداللہ کے بدھائی سندیش کے جواب میں کہا که جموں کشمیر میں انکی پارٹی کے پربھاوی پردرشن کے لئے انہیں بھی بدھائی۔

انہوں نے آندھر پردیش کے پورو مکھیہ منتری این چندر بابو نائڈو کو بھی انکی شبھکامناؤں کے لئے دھنیواد دیا۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation