Loading...
بھارت کے10پرمکھ رومانچک ہل اسٹیشن| Webdunia Hindi

بھارت کے10پرمکھ رومانچک ہل اسٹیشن

سنکلن:انرودھ جوشی'شتایو' بھارت میں ہر طرح کے پہاڑی علاقے مل جا ئینگے,آپ کو کہیں ودیش جانے کی ضرورت نہیں۔ یہیں پر سویٹجرلینڈ اور افریقہ کے نجارے دیکھے جا سکتے ہیں,تو سائبیریا اور سہارا کے بھی۔ بھارت میں گھمنے اور دیکھنے کے لئے سب کچھ ہے۔ ایک اور دھارمک ستھل ہے,تو دوسری اور پراکرتک۔ ایک اور رومانچک ستھل ہے,تو دوسری اور رومانٹک۔ آؤ اس بار گھمتے ہیں سب سے سندرتم منورم گھاٹیوں اور پہاڑیوں پر...> > بھارت کے10مہتوپورن پہاڑ,جانئے کون سے

ہل اسٹیشن کو منورم پہاڑی علاقہ کہتے ہیں۔ بھارت میں پہاڑیوں کی وشالتم,لمبی,سندر اور ادبھت شررنکھلائیں ہیں۔ ایک اور جہاں ودھیانچل,ستپڑا کی پہاڑیاں ہے,تو دوسری اور آراولی کی پہاڑیاں۔ کشمیر سے لیکر کنیاکماری تک بھارت میں ایک سے ایک شاندار پہاڑ ہیں,پہاڑوں کی شررنکھلائیں ہیں اور سندر ایوں منورم گھاٹیاں ہیں۔ کشمیر سے لیکر کنیاکماری تک ایسے کئی پہاڑ ہیں جن کا دھارمک اور پریٹنی مہتو ہے۔ بھارت میں ہی وشو کے سب سے پراچین اور سب سے نئے پروت ودیمان ہیں۔ ان پہاڑوں کی پراچینتا اور بھویتا دیکھتے ہی بنتی ہے۔

گھمنے پھرنے کے شوکن لوگوں کے لئے اس بار ہم لائیں ہیں بھارت کے ایسے10ہل اسٹیشنوں کی جانکاری,جہاں جاکر آپ کا من رومانچت اور رومانٹک ہو جائیگا۔

اگلے پنے پر پہلا ہل اسٹیشن...



 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation