Loading...
پردھان منتری نریندر مودی نے پرچنڈ جیت کے بعد دیشواسیوں سے کئے3بڑے وعدے| Webdunia Hindi

پردھان منتری نریندر مودی نے پرچنڈ جیت کے بعد دیشواسیوں سے کئے3بڑے وعدے

Last Updated: گرووار, 23مئی2019 (21:19 IST)
دہلی۔ بھارتیہ جنتا پارٹی کی بمپر جیت کے بعد پردھان منتری نریندر مودی کا بی جے پی کے مکھ‍یالیہ میں پشپورشا کرکے بھویہ سواگت کیا گیا۔ نریندر مودی کے ساتھبھی تھے۔ مودی اور شاہ نے ہاتھ اٹھاکر جیت کی خوشی کا اجہار کیا۔ اس اوسر پر بھاجپا کے تمام نیتا موجود تھے۔ پردھان منتری نریندر مودی نے دیشواسیوں سے3بڑے وعدے کئے۔ مودی نے کہا که بد نیت ,بدئرادے سے کام نہیں کرونگا۔ میرے اپنے لئے کچھ نہیں کرونگا۔ میرے سمیہ کا پل پل اور شریر کا کن کن دیش کے لئے رہیگا۔ انہوں نے دیشواسیوں سے کہا که کوئی کمی رہ جائے تو مجھے کوستے رہنا۔
-میں ساروجنک روپ سے جو باتیں بتاتا ہوں,انہیں جینے کی پوری کوشش کرونگا۔
-مودی نے کہا که کبھی کوئی کمی رہ جائے تو مجھے کوستے رہنا۔
-مودی نے کہا که میرے سمیہ کا پل پل,میرے شریر کا کن کن صرف اور صرف دیشواسیوں کے لئے ہے۔ میں میرے لئے کچھ نہیں کرونگا۔
-مودی نے کہا که دیشواسیوں سے میرا وعدہ,سنکلپ ہے که بدئرادے,بد نیت سے کوئی کام نہیں کرونگا۔
-مودی نے کہا که بھروسہ جیسے جیسے بڑھتا ہے,ذمیداری اور بڑھتی ہے۔
-آپنے اس فقیر کی جھولی بڑی آکانکشا آشا کے ساتھ بھری ہے۔2014میں
مجھے جانتے نہیں تھے۔2019میں مجھ پر بھروسہ کیا۔
-سرکاروں کو بہہ مت ملتا ہے,لیکن دیش سرومت سے چلتا ہے۔
-مودی نے کہا که ہمارے گھور ورودھیوں کو بھی دیشہت کے لئے ساتھ لیکر چلنا ہے۔ سنودھان ہمارا سپریم ہے,اسی کی چھایا میں ہمیں چلنا ہے۔
-چناؤ میں کیا ہوا,کوئی کیا بولا,ان باتوں کو میں بھلا چکا ہوں۔
-مودی نے کہا که دیش کو سمرتھ راشٹر کی طرف لے جانا ہے۔2024سے پہلے دیش کو نئی اونچائیوں پر لے جانا ہے۔
-مودی نے کہا,آج کی جیت کو میں جنتا جناردن کے چرنوں میں سمرپت کرتا ہوں۔ میں سبھی وجئی امیدواروں کو بدھائی دیتا ہوں چاہے وہ کسی بھی راجنیتک دلوں سے آئے ہو۔ سبھی کو بدھائی۔ سبھی پرتیندھی دیش کی سیوا کرینگے اس وشواس کے ساتھ میں ان سبھی کو شبھ کامنائیں دیتا ہوں۔
-پردھان منتری مودی نے کہا,جب مہابھارت کا یدھ ہوا تھا تو شری کرشن سے پوچھا گیا تھا که آپ کس کے ساتھ ہیں,آج جنتا جناردن نے جواب دیا ہے۔ تب شری کرشن نے جواب دیا میں ہستناپر کے لئے کھڑا تھا۔ آج کے چناؤ میں130کروڑ ناگریک شری کرشن کی طرح بھارت کے لئے کھڑے تھے۔
-پی ایم مودی نے کہا,بھارت کے لوکتنتر کے اتہاس میں یہ سب سے بڑی گھٹنا ہے,لوکتنتر کے اتہاس میں لوکتنتر کے لئے مرنا یہ مثال آنے والی پیڑھیوں کو پریرنا دیتی رہیگی۔ میں چناؤ آیوگ,سرکشابلوں کو بہت اتم طریقے سے چناؤ پرکریا سمپن کرانے کے لئے ہردیپوروک بدھائی دیتا ہوں۔

-پی ایم مودی نے بی جے پی کی پرچنڈ جیت کے بعد کاریہ کرتاؤں کو سمبودھن کرتے ہوئے کہا,دیش کے کوٹی کوٹی ناگرکوں نے اس فقیر کی جھولی کو بھر دیا۔
-امت شاہ کے سمبودھن کے بعد پردھان منتری نریندر مودی بی جے پی مکھیالیہ پر سمبودھت کر رہے ہیں۔ انہوں نے کہا که آج خود میگھ راج بھی بی جے پی کی جیت کے اتسو میں شامل ہو رہے ہیں۔

-50سال کے بعد پہلی بار دیش میں پورن بہہ مت سے شاسن کرنے والا پردھان منتری,دوبارہ پورن بہہ مت کے ساتھ پردھان منتری بننے جا رہا ہے۔ یہ سمان ہم سب کے لوکپریہ نیتا,بھاجپا کے لوکپریہ نیتا نریندر مودیجی کو ملا ہے۔

-یہ جیت اس معنی میں بھی اتہاسک ہے که دیش کے اندر50سالوں کے اندر کوئی پارٹی پھر سے پورن بہہ مت کی سرکار بنانے جا رہی ہے۔
-امت شاہ نے کہا که یہ دیش کی جنتا کی وجے ہے,مودیجی کے نیترتو میں بی جے پی نے اتہاسک وجے حاصل کی ہے۔ یہ جیت سب کا ساتھ,سب کا وکاس کی نیتی کی جے ہے۔
-امت شاہ نے کہا که آزادی کے بعد پہلی بار اس طرح کی اتہاسک وجے کے لئے میں بھارتیہ جنتا پارٹی کی اور سے پردھان منتری نریندر مودی کا دھنیواد کرتا ہوں۔

-امت شاہ نے کہا بھاجپا کی مہاوجیہ کے مہانایک ہیں نریندر مودی

-نریندر مودی اور امت شاہ نے مکھیالیہ کی ایک گیلری میں کھڑے ہوکر ہزاروں کاریہ کرتاؤں کو جیت کا وکٹری سائن بناکر ابھوادن کیا۔
-نریندر مودی اور امت شاہ نے بی جے پی دفتر پر دیندیال اپادھیائے کی پرتما پر مالیارپن کیا۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation