Loading...
Narendra Modi۔ نریندر مودی کو بھرپور ملا'بابا کاشی وشوناتھ'کا آشیرواد| Webdunia Hindi

نریندر مودی کو بھرپور ملا'بابا کاشی وشوناتھ'کا آشیرواد

Last Updated: گرووار, 23مئی2019 (22:36 IST)
وارانسی۔ دیش بھر میں بھاجپا کو ملے پرچنڈ بہہ مت کو لیکر پردھان منتری نریندر مودی کا سنسدیہ شیتر وارانسی پوری طرح سے مودیمیہ ہو گیا ہے اور ستھانیہ لوگوں کا کہنا ہے که مودی کواور کاشی کے کوتوال کال بھیرو کاپن: پراپت ہوا ہے۔
دشاشومیدھ گھاٹ ستھت بنارس ساڑی فیکٹری کے مالک شیام کمار پانڈییہ نے کہا که مودی کو بابا کاشی وشوناتھ,کاشی کے کوتوال کالبھیرو اور ماں گنگا کا آشیرواد پن: پراپت ہوا ہے۔ ویسے تو پرینکا اور اکھلیش بھی کاشی وشوناتھ بابا کا آشیرواد لینے آئے تھے,لیکن انہیں آشیرواد ملا نہیں,کیونکہ یہ لوگ مودی کی دیکھا دیکھی آئے تھے۔

مودی سرکار کے'سوچھتا ابھیان'پر انہوں نے کہا که بنارس میں پان کھانے کی صدیوں سے پرمپرا رہی ہے اور یہاں قریب80پرتیشت ناگریک پان کھاتے ہیں لیکن مودی کے اس ابھیان کا لوگوں پر سکاراتمک اثر ہوا ہے۔
دشاشومیدھ چترنجن پارک پر وجے جلوس کا نیترتو کر رہے دشاشومیدھ ویوپار منڈل کے مہا منتری سریش تلسیان نے کہا که بنارس میں مودی کی جیت سنشچت تھی,کیونکہ مودی نے بنارس کے لئے اور پورے دیش میں جو کام کیا ہے,وہ پہلے کبھی نہیں ہوا۔

کمچھا سے دشاشومیدھ گھاٹ پر گنگا آرتی میں حصہ لینے آئیں شالنی سنگھ نے نریندر مودی کی جیت پر خوشی جتاتے ہوئے کہا که ہم سبھی چاہتے تھے که مودیجی ہی جیتیں,کیونکہ بنارس کے لئے انہوں نے جو کام کیا ہے,وہ صاف دکھائی دیتا ہے۔ پہلے جب ہم دہلی ممبئی سے گھوم کر آتے تھے تو لگتا تھا که ہم گاؤں میں آ گئے ہیں,لیکن اب ہمیں بنارسی ہونے پر غرو ہوتا ہے۔
ڈھولتاشے کی آواز اور مودی مودی کے نعرے کے بیچ بھاجپا کے ورشٹھ نیتا لکشمن آچاریہ نے کہا که مہلاؤں,پرشوں,دویانگوں,بجرگوں...سبھی نے مودیجی کے کام پر انہیں بھاری بہہ مت سے جتانے کا کام کیا ہے۔

انہوں نے کہا که پردھان منتری مودیجی نے جس پرکار سے سماج کے سبھی ورگوں کا وکاس کیا ہے,اس سے جاتیواد کی راجنیتی کرنے والوں کا صفایا ہوا ہے,وہیں ای وی ایم کو لیکر وپکشی دلوں کے پاس ورودھ کرنے کے سوائے کچھ بچا نہیں ہے۔
سگرا روڈ ستھت بیجو بھئیا تامبل بھنڈار پر پان کھانے پہنچے منوج مشرع نے کہا که اس بار لوگوں نے وکاس کے نام پر ووٹ کیا ہے,نہ که جاتی کے نام پر۔ وپکش دوارہ ای وی ایم میں گڑبڑی کے آروپوں پر انہوں نے کہا که ای وی ایم میں گڑبڑی کرنا آسان نہیں ہے۔5لوگوں کے ہستاکشر ہوتے ہیں۔ پارٹی کے لوگ پہریداری کرتے ہیں۔ اتنی سرکشا کے باوجود ای وی ایم میں گڑبڑی کا آروپ لگاتے ہوئے ان نیتاؤں کو شرم نہیں آتی۔
کانگریس سمرتھک سماجسیوی کوشل رائے نے کہا که پردھان منتری نریندر مودی نے روزگار و شکشا جیسے مدعوں کو راشٹرواد میں الجھا دیا اور پورا دیش راشٹرواد کے مدعے پر الجھ گیا۔ اب مودی وپکشی پارٹیوں کے نیتاؤں کی کھٹیا کھڑی کرینگے یہ تے ہے,کیونکہ چناؤ کے دوران کئی سیمائیں پار ہو گئیں۔

شام تک دیش بھر میں مودی سرکار کے دوبارہ بننے کی تصویر صاف ہونے کے ساتھ وارانسی کے گودولیا,سگرا,پانڈییپر,چوکاگھاٹ,رویندرپری,لنکا سہت پرمکھ علاقوں میں پارٹی کاریہ کرتاؤں نے ڈھول باجے کے ساتھ وجے جلوس نکالا۔
وارانسی سنسدیہ سیٹ پر نریندر مودی اپنی نکٹ پرتدوندوی شالنی یادو(سپہ بسپا گٹھ بندھن امیدوار)سے4,79, 505متوں سے وجئی گھوشت ہوئے۔ پچھلے2014کے عام چناووں میں مودی3,71,784متوں کے انتر سے جیتے تھے۔(بھاشا)

-->

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation