Loading...
Sanjay Raut۔ شیوسینا کا بڑا دعویٰ,اگلے25ورش تک کوئی بھی نہیں کر سکتا مودی کا مقابلہ| Webdunia Hindi

شیوسینا کا بڑا دعویٰ,اگلے25ورش تک کوئی بھی نہیں کر سکتا مودی کا مقابلہ

Last Updated: گرووار, 23مئی2019 (22:42 IST)
ممبئی۔ بھاجپا نیت راجگ کو لوک سبھا چناؤ متگننا رجحان میں پرچنڈ بڑھت کے بیچ شیوسینا نے گرووار کو پردھان منتری نریندر مودی کی پرشنسا کی اور کہا که کوئی بھی اگلے25ورشوں تک انہیں چنوتی نہیں دے پائیگا۔نے کہا که اس بار کی راجگ کی جیت2014سے بڑی ہے۔
شویسنا سانسد نے کہا که جنتا نے ان وپکشی دلوں کو کرارا جواب دیا ہے,جو مودی کے خلاف رافیل لڑاکو ومان سودے جیسے مدعوں کو لیکر'بھرم کا ایک واتاورن'بنانے کا پریاس کر رہے تھے۔ ادھو ٹھاکرے نیت شیوسینا پچھلے5ورش کے دوران اکثر بھاجپا کی آلوچنا کرتی رہی لیکن لوک سبھا چناؤ میں وہ ساتھ میں میدان میں اتری۔ انہوں نے کہا که پورا دیش مودیمیہ ہو گیا ہے۔

راؤت نے کہا که سچائی سویکار کرنی پڑیگی که کوئی بھی مودی کا مقابلہ نہیں کر پائیگا۔ آج جنادیش ایسا ہے که اگلے25ورشوں تک کوئی بھی(مودی کا)مقابلہ نہیں کر پائیگا۔ راجیہ سبھا سدسیہ نے کہا که بھاجپا نیت راجگ راجستھان,مدھیہ پردیش اور چھتیس گڑ میں بھی اچھا پردرشن کر رہا ہے,جہاں کانگریس نے پچھلے ورش ہوئے ودھان سبھا چناووں میں جیت درج کی تھی۔
انہوں نے کہا که دیش نے پھر سے اگلے5ورش کے لئے نریندر مودی کے نیترتو میں بھروسہ جتایا ہے۔ وہ اگلے5ورشوں میں دیش کو اور آگے لے جا ئینگے۔ راؤت نے کہا که لوکتنتر میں وپکشی دل ضروری ہوتے ہیں,لیکن انہیں آتممنتھن کرنا چاہئیے که لوگوں نے انہیں کیوں خارج کر دیا؟(بھاشا)

-->

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation