Loading...
پھادرس ڈے:پاپا کے سنگ خوبصورت تھا بچپن۔2019 Father day | Webdunia Hindi

پھادرس ڈے:پاپا کے سنگ خوبصورت تھا بچپن


-شکھا پلٹا

ممی نانو کے ساتھ سائکل چلاؤنگا...باہر نانو میرا انتظار کر رہے ہیں۔ یہ کہ کر میرا بیٹا سائکل لیکر بھاگ گیا۔ بگو کو سائکل چلواتے دیکھ اپنےکی یاد آ گئی۔ اسی طرح آپ مجھے بھی سائکل چلوایا کرتے تھے۔

بچپن سے ہی آپ مجھے اپنے ساتھ مارننگ واک پر لے جاتے تھے۔ آپ جلدی جلدی چلتے جاتے تھے اور میں آپکے پیچھے پیچھے دوڑتی تھی۔ بچپن سے ہی آپنے کھیل کود اور پڑھائی کو برابر کا مہتو دیا۔ سکیٹنگ کے دن آج بھی مجھے یاد ہیں۔

میں آٹھ سال کی تھی,تب آپ مجھے گرمی کی چھٹیوں میں سکیٹنگ کی کلاسیس لے گئے تھے۔ جب پہلی بار میں سکیٹنگ پرتی‍یوگیتا میں پرتھم آئی تھی,تب آپکے چہرے پر خوشی کا ٹھکانہ نہ تھا۔ میرا حوصلہ اور بڑھتا گیا اور میں صبح شام اور ابھیاس کرنے لگی۔ اسکے لئے صبح صبح پانچ بجے مجھے ڈیلی کالج کے سامنے روز ابھیاس کے لئے جانا پڑتا تھا۔ کوچ سمیہ کے بہت پابند تھے۔


صبح5:15کے بعد آنے پر یا تو بہت کڑی سجا ہوتی تھی یا پھر واپس گھر بھیج دیا جاتا تھا۔ کبھی کبھی کام کے کارن آپ رات میں لیٹ ہو جاتے تھے اور پھر بھی میں آپ کو4:15پر اٹھا دیتی تھی۔"پاپا4:45ہو گیا ہے جلدی اٹھیے نہیں تو لیٹ ہو جا ئینگے۔"میں گھڑی کو آگے کر دیا کرتی تھی۔

میں جب تک ابھیاس کرتی تھی تب تک آپ بھی میری سکیٹنگ دیکھتے ہوئے اپنی کسرت کیا کرتے تھے۔ بہت بار روڈ پر ابھیاس کرتے وقت گر جاتی تھی اور بہت چوٹ لگ جاتی تھی۔ آپ دیکھتے رہتے تھے,لیکن بیچ کلاس میں کبھی اٹھانے نہیں آتے تھے۔ جیسے ہی کلاس ختم ہوتی تھی,سب سے پہلے چوٹ پر ملہم پٹّی کیا کرتے تھے۔

مجھے آج بھی یاد ہے,نیشنل کے سلیکشن کا دن تھا...میرے سکیٹس آپنے ڈیزائن کئے تھے۔ دوڑ که شروعات میں ہی مجھے کسی نے دھکا دے دیا تھا۔ میرا پورا آتموشواس اس سمیہ ہل گیا تھا۔ پھر پیچھے سے آپ زور سے چلائے اور میں اٹھ کے دوڑی۔ میرا سلیکشن بھی ہوا...ایک بار نہیں,دو بار نیشنل اوپن کئے۔ پڑھائی کے ساتھ ساتھ کھیل میں بھی ایک پہچان بنائی,کیونکہ آپ کا اور ممی کا ساتھ ہمیشہ تھا۔ آج کل کی پیڑھی کو کتابوں اور موبائل فون میں گھسا ہوا دیکھ اپنے آپ کو بہت سوبھاگیہ شالی مانتی ہوں,که میرے جیون میں آپ لوگوں نے پڑھائی اور کھیل دونوں کو برابر مہتو دیا۔

یہ دیکھ بہت دکھ ہوتا ہے که آج کل کے ماتا پتا بڑھتی ذمیداریوں کے کارن اپنے ہی بچوں کو سمیہ نہیں دے پاتے۔ آج بگو کو بھی اسی طرح سمیہ دینا چاہتی ہوں اور کھیل کا مہتو بتانا چاہتی ہوں۔

یہ بہت چھوٹا شبد ہے پر آپ کو شکریہ کہنا چاہتی ہوں,اس سمیہ کے لئے جو آپنے مجھے دیا۔ اب آپ سے ایک گجارش کرنا چاہتی ہوں...پھر اسی طرح مارننگ واک پر جانا چالو کیجئے۔ اپنی صحت کا خیال رکھیے۔ ہیپی پھادرس ڈے...


 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation