Loading...
Strategist Prashant Kishor Said Modi Will Be Pm Again -پرشانت کشور کا دعویٰ, 2019میں مودی پھر بنینگے پردھان منتری- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

پرشانت کشور کا دعویٰ, 2019میں مودی پھر بنینگے پردھان منتری

نیوز ڈیسک,امر اجالا,نئی دہلی Updated Mon, 11 Feb 2019 09:16 PM IST
Strategist Prashant Kishor said Modi will be PM again
خبر سنیں
جنتا دل(یو)اپادھیکش پرشانت کشور نےسوموار کو ایک اوینٹ میں کہا که لوک سبھا چناؤ کے بعد نریندر مودی پھر سے پردھان منتری بنینگے اور نتیش کمار اینڈیئے کے سب سے بڑے نیتا کے روپ میں ابھرینگے۔حال ہی میں کشور نے مہاراشٹر میں شیوسینا ادھیکش ادھو ٹھاکرے سے ملاقات کی تھی۔ ایسا مانا جا رہا ہے که ملاقات میں انہوں نے جدیو اور شیوسینا کے مہاراشٹر میں گٹھ بندھنکو لیکر باتیں کیں۔
وگیاپن
کشور نے سپشٹ کہا که مودی اینڈیئے کے پردھان منتری امیدوار ہیں اور وہ پھر سے پردھان منتری بنینگے۔ جبکہ بھاجپا اور شیوسینا کے بعد جدیو اینڈیئے میں تیسری سب سے بڑی پارٹی بنیگی۔پرشانت کشور نے کہا که انکی پارٹی ہمیشہ سے مہاراشٹر میں بہاریوں کے خلاف گھرنا کو لیکر سوال کھڑے کرتی رہی ہے,مہاراشٹر میں رہ رہے بہاریوں کے سرکشا پر بھی ٹھاکرے سے بات ہوئی ہے۔

ممبئی کی اپنی یاترا میں شیوسینا پرمکھ ادھوٹھاکرے سے ملاقات کے دوران لوک سبھا چناؤ کے بعد کی سنبھاوناؤں اور پردھان منتری نریندر مودی کو لیکر راجگ میں سویکاروکتی نہیں ملنے کی ستھتی میں پورو میں پی ایم مٹیریلبتائے گئے بہار کے مکھیہ منتری اور جدیو کے راشٹریہ ادھیکش نتیش کمار کے نام پر سہمتی بنانے کو لیکر چرچا کی اٹکلوں کے بارے میں پوچھے جانے پر پرشانت نے سپشٹ کیا که راجگ کے پردھان منتری نریندر مودی جی پہلے سے ہیں اور آگے بھی وہی رہینگے۔ ایسے میں کسی اور کی امیدواری کا سوال ہی کہاں اٹھتا ہے؟

پرینکا پر سوال کا دیا یہ جواب

بھاجپا کی اگوائی والے راجگ کے گھٹک دل جدیو کے پردیش کاریالیہ میں پترکاروں سے بات چیت کے دوران پرشانت سے جب پوچھا گیا که پرینکا بھوشیہ میں راجگ کے لئے کتنی بڑی چنوتی ثابت ہونگی,اس پر جدیو نیتا نے کہا,ایک دم سے بہت کم سمیہ میں دو تین مہینے میں یا آگامی لوک سبھا چناؤ کے نجرئے سے میں انہیں چنوتی کے طور پر نہیں دیکھتا۔ میں ایسا نہیں کہا رہا ہوں که انمیں شمتا ہے یا نہیں,لیکن کسی بھی ویکتی کے لئے ترنت آ کر دو تین مہینے میں پرناموں پر بہت ویاپک اثر ڈالنا سمبھو نہیں ہے۔

انہوں نے کہا,حالانکہ,اگر لمبے سمیہ کے نجرئے سے آپ دیکھینگے تو وہ ایک بڑا چہرہ اور نام ہیں۔ کام کرینگی اور جنتا انکے کام کو پسند کریگی تو اسکا اثر دکھ بھی سکتا ہے۔ یہ پوچھے جانے پر که پرینکا کے راجنیتی میں آنے کا کانگریس کو فائدہ ہوگا یا نہیں,اس پر پرشانت نے کہا که یہ آگامی چناؤ(لوک سبھا چناؤ)میں پتہ چلیگا۔ اس بارے میں ابھی کوئی اٹکل لگانا اچت نہیں ہے۔
 
وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔
UP Board 2019

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019
جیوتش سمادھان

اکشے ترتیا پر اپار دھن سمپدا کی پراپتی ہیتو ساموہک شری لکشمی کبیر یگی- 07مئی2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ میں کس سیٹ پر بدل رہے سمیکرن,کہاں ہے دل بدل کی سگبگاہٹ, راہل گاندھیسے لیکرنریندر مودیتک ریلیوں کا ریلا,بیانوں کی باڑھ,مدعوں کی پڑتال, لوک سبھا چناؤ2019سے جڑے ہر لائیو اپ ڈیٹ کے لئے پڑھتے رہے امر اجالا چناؤ سماچار۔

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Bihar

پی ایم مودی پر رابڑی دیوی کا'ٹویٹ'وار غریب کے آہ بیکار نہ جائی

اپنے ٹویٹ میں رابڑی دیوی کہہ رہی ہیں که غریبوں کو گیس کنیکشن دیکر سرکار نے اپنی پیٹھ تھپتھپا لی,لیکن دوبارہ گیس بھروانے کا کوئی انتظام نہیں کیا۔ گیس کی قیمت بڑھاکر1100روپے کر دی گئی,جس سے رسوئی گھر کا رنگ بدرنگ ہو گیا ہے۔

19اپریل2019

وگیاپن

بہار میں پیسنجر ٹرین پوکلین مشین سے ٹکرائی,کوئی ہتاہت نہیں

بہار میں ایک اور پیسنجر ٹرین حادثے کی شکار ہو گئی ۔ جس سے یاتریوں میں ہڑکمپ مچ گیا۔ حالانکہ اس حادثے میں کسی یاتری کو کوئی نقصان نہیں پہنچا ہے۔

14اپریل2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation