Loading...
Railways Set To Increase Fare As Facilities Given To Passengers Increased In Last Five Years -مہنگا ہو سکتا ہے ریل کا سفر,سبسڈی ہٹاکر سودھائیں بڑھانے پر زور- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

مہنگا ہو سکتا ہے ریل کا سفر,سبسڈی ہٹاکر سودھائیں بڑھانے پر زور

بزنس ڈیسک,امر اجالا Updated Wed, 10 Jul 2019 06:16 PM IST
بھارتیہ ریل
بھارتیہ ریل -فوٹو:شٹرسٹاکس
خبر سنیں

خاص باتیں

  • ٹکٹ کے لئے43فیصدی زیادہ رقم چکانی پڑ سکتی ہے۔
  • سب سے پہلے واتانکولتشرینی میں یاترا کرنے والے یاتریوں کو شامل کیا جائیگا۔
  • ریلوے لگاتار یاتریوں کو ملنے والی سودھاؤں میں بڑھوتری کر رہاہے۔
  • چار لاکھ اترکت یاتریوں کو برتھ مہیا کرانے جا رہا ہے۔
  • ان پانچ سالوں میں دیش کے اندر ایئرپورٹ جیسے ریلوے اسٹیشن بننے لگے ہیں۔
ریل کا سفر اگلے کچھ مہینوں میں مہنگا ہو سکتا ہے۔ دراصل ریلوے نے یاتریوں کو دی جانے والی سودھاؤں میں اضافہ کرنے کی تیاری شروع کی ہے اور اسکے لئے ٹکٹ پر ملنے والی سبسڈی کو بھی بند کیا جا سکتا ہے۔ اسکا سیدھا پربھاؤ آرکشت ڈبوں میں یاترا کرنے والے پیسینجرس پر پڑےگا۔ انہیں موجودہ ٹکٹ کے لئے43فیصدی زیادہ رقم چکانی پڑ سکتی ہے۔

ایسی شرینی سے شروع ہوگی یوجنا

اس یوجنا میں سب سے پہلے واتانکولتشرینی میں یاترا کرنے والے یاتریوں کو شامل کیا جائیگا۔ اسکے بعد شینیانشرینی اور بعد میں میمو,ڈیمو جیسی پیسنجر ٹرینوں میں اسے لاگو کیا جائیگا۔ ریلوے اجولایوجنا کی طرح اس سکیم کو شروع کریگا۔ جس طرح سے اجولایوجنا میں ایل پی جی سلینڈر پر سبسڈی چھوڑنے کے لئے لوگوں سے کہا گیا,ویسا ہی ریل یاترا کا ٹکٹ بک کرتے وقت یاتریوں سے کہا جا سکتا ہے۔

اسلئے بنایا پلان

ریلوے لگاتار یاتریوں کو ملنے والی سودھاؤں میں بڑھوتری کر رہاہے۔ پچھلے پانچ سال میں اس دشا میں بہت سارا کام ہو رہا ہے۔ چاہے اسٹیشنوں کا کایا کلپ کرنے کی بات ہو,یا پھر نئی بہتر سودھاؤں والی ٹرینوں کی اتھوا ٹرینوں کی گتی بڑھانے کی,ہر جگہ بہتری دیکھنے کو مل رہی ہے۔

اکتوبر سے بڑھ جائینگی چار لاکھ برتھ

اکتوبر کے مہینے سے ریلوے چار لاکھ اترکت یاتریوں کو برتھ مہیا کرانے جا رہا ہے۔ اسکے لئے بھی ایک نئی تکنیک پر کام ہو رہا ہے,جس سے جہاں ایک طرف پرتیک ٹرین میں ایک اترکت کوچ لگ جائیگا,وہیں ریلوے کو سالانہ چھہ ہزار کروڑ روپے کی بچت بھی ہوگی۔ریلوے ایلئیچبی کوچ میں لگے جینریٹر کار کو ہٹاکر کے کوچ کی چھت کے ذریعے بجلی کی سپلائی کریگا۔ ایسے کوچ کی سنکھیا پانچ ہزار ہوگی۔

تیجس,ہم سفر,وندیبھارت جیسی ٹرین

پہلے پریمیم شرینی میں کیول راجدھانی اور شتابدی جیسی ٹرین ہوا کرتی تھیں۔ لیکن ان پانچ سال میں ریلوے نے کئی اچیکرت سودھاؤں سے لیس ٹرینیں جیسے که تیجس,ہم سفر,وندیبھارت کو شروع کیا تھا۔ ان ٹرین میں یاتریوں کے لئے کئی نئی سودھائیں شروع کی گئی تھیں,جو پہلے کیول ہوائی یاتریوں کو ملتی تھیں۔ ان ٹرین کی گتی کو بھی بڑھایا گیا تھا تاکہ لوگ کم سے کم سمیہ میں اپنے سفر کو پورا کر سکیں۔

2016-17میں شروع کی گئی نئی ٹرینیں

2016-17کے بجٹ میں21فیصدی کی بڑھوتری کے ساتھ1,21,000کروڑ روپے کی گھوشنا کی تھی۔ اس دوران پربھو نے تین نئی ٹرینیں چلانے کی گھوشنا کی تھی۔ ان نئی ٹرینوں کو ہم سفر,تیجس اور ادے نام دیا تھا۔ اسکے علاوہ اتکرشٹ نام سے ڈبل ڈیکر ٹرین کو چلانے کی گھوشنا کی تھی۔ تیجس130کمی پر چلنے والے پہلی تھرڈ ایسی ٹرین تھی,جسمیں وائیپھائی اور انیہ سودھاؤں کو شروع کیا گیا تھا۔

50لاکھ کروڑ روپے کا نویش

ریلوے ڈھانچاگت سودھا کے لئے2018سے2030کے دوران50لاکھ کروڑ روپے نویش کی ضرورت ہے,تیزی سے وکاس اور ریلوے میں یاتری تتھا مال ڈھلائی سیواؤں کے وستار کے لئے ساروجنک نجی بھاگیداری(پی پی پی ماڈل)کا اپیوگ کیا جائیگا۔

بننے لگے ایئرپورٹ جیسے ریلوے اسٹیشن

ان پانچ سالوں میں دیش کے اندر ایئرپورٹ جیسے ریلوے اسٹیشن بننے لگے ہیں۔ صورت,گاندھینگر,ہبیبگنج(بھوپال),وارانسی جیسے کئی اسٹیشنوں کا کایا کلپ شروع ہو گیا ہے,وہیں ویشنو دیوی کٹرا اسٹیشن کو اسی طرظ پر بنایا گیا ہے۔ اسکے علاوہ بھی دیش کے انیہ ریلوے اسٹیشنوں کو اسی طرظ پر بنایا جائیگا۔

ایف ڈی آئی کی ہوئی شروعات

2014کے اپنے پہلے ریل بجٹ میں تتکالین ریل منتری سدانند گوڑا نے اپنے بجٹ بھاشن میں ریلوے میں ایف ڈی آئی لانے کی وکالت کی تھی۔ اسی دوران ممبئی احمدآباد کے بیچ بلیٹ ٹرین چلانے کی گھوشنا کی گئی تھی۔ بلیٹ ٹرین کے لئے بہت زیادہ نویش چاہئیے تھا۔ اسکے بعد ہی سرکار کو جاپان سے بلیٹ ٹرین نیٹ ورک بنانے کے لئے لون مل گیا۔
وگیاپن
وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو
Invertis university

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں
Astrology

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں
سب سے وشوسنیہہندی نیوزویب سائٹ امر اجالا پر پڑھیںکاروبار سماچاراوربجٹ2019سے جڑی بریکنگ اپ ڈیٹ۔ کاروبار جگت کی انیہ خبریں جیسےپرسنل فائنینس,لائیوپراپرٹی نیوز,لیٹیسٹبینکنگ بیمہان ہندی, آن لائن مارکیٹنیوز,لیٹیسٹکارپوریٹ سماچاراوربازارآدی سے سمبندھتبریکنگ نیوز۔
 
رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Business Diary

ایئر انڈیا بکری منتریوں کے سموہ میں امت شاہ بن سکتے ہیں ادھیکش

کیندر سرکار نے سرکاری ایئرلائن کمپنی ایئر انڈیا کو بیچنے کے لئے منتریوں کے سموہ کا دوبارہ سے گٹھن کر دیا ہے۔

18جولائی2019

وگیاپن

انکم ٹیکس بھرنے کی تاریخ ایک مہینے بڑھی, 31اگست تک کر سکیں گے فاعل

انکم ٹیکس بھرنے کی تاریخ ایک مہینے بڑھ گئی ہے۔ اب31اگست تک کر سکیں گے فاعل۔

23جولائی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation