Loading...
Retail Inflation At Seven Months Peak In May, Food Prices At A New High -سات ماہ کے اچتم سطر پر کھدرا مہنگائی در,کھانے پینے کی چیزوں کے داموں میں ہوئیں بڑھوتری- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

سات ماہ کے اچتم سطر پر کھدرا مہنگائی در,کھانے پینے کی چیزوں کے داموں میں ہوئیں بڑھوتری

بزنس ڈیسک,امر اجالا Updated Wed, 12 Jun 2019 08:12 PM IST
retail inflation at seven months peak in may, food prices at a new high
خبر سنیں
مئی ماہ میں کھدرا مہنگائی در اپنے سات ماہ کے اچتم سطر پر پہنچ گئی ہے۔ کھادھیہ وستوؤں کی قیمتوں میں بڑھوتری کے کارن ہی ایسا دیکھنے کو ملا ہے۔ وت منترالیہ کے کیندریہ سانکھیکی کاریالیہ دوارہ جاری آنکڑوں کے مطابق کھدرا مہنگائی در3.05فیصدی ہو گئی ہے۔

اپریل میں تھی2.99فیصدی

کیندریہ سانکھیکی کاریالیہ کی اور سے جاری سنشودھت آنکڑوں کے انوسار اپبھوکتا مولیہ سوچکانک(سیپیائی)آدھارت کھدرا مدراسفیتی اپریل میں2.99فیصدی رہی۔ پہلے پرارمبھک آنکڑوں میں اسکے2.92فیصدی پر رہنے کا انومان لگایا گیا تھا۔
وگیاپن
وگیاپن
مئی2018میں کھدرا مدراسفیتی4.87فیصدی پر تھی۔ مئی میں مدراسفیتی کا آنکڑا اکتوبر2018کے بعد سب سے اونچا ہے۔ غط اکتوبر میں کھدرا مدراسفیتی3.38فیصدی تھی۔ تازہ آنکڑوں کے مطابق,کھادھیہ مدراسفیتی مئی میں1.83فیصدی رہی۔ یہ اپریل کے1.1فیصدی کی تلنا میں ادھک ہے۔

بھارتیہ رزرو بینک مودرک نیتی کی سمیکشا کے لئے کھدرا مدراسفیتی کے آنکڑوں پر غور کرتا ہے۔

ادیوگک وردھی چھہ مہینے کے شیرش پر

اپریل میں ادیوگک اتپادن سوچکانک(آئیائیپی)کی وردھی در3.4فیصدی کے ساتھ چھہ مہینے کے شیرش پر پہنچ گئی ہے,جو اکتوبر2018کے8.4فیصدی کے بعد سب سے زیادہ ہے۔ اس دوران سب سے زیادہ بڑھت کھنن اور اور جا شیتر میں رہی۔ پچھلے سال کی سمان اودھی میں آئیائیپی4.5فیصدی رہی تھی۔

اپریل میں کھنن شیتر میں وردھی در5.1فیصدی رہی,جو ایک سال پہلے3.8فیصدی تھی۔ اسی طرح,اور جا شیتر میں اتپادن کی در بھی پچھلے سال کے2.1فیصدی سے بڑھکر6فیصدی پہنچ گئی۔ حالانکہ,ونرمان شیتر میں سستی جاری ہے۔

Recommended

ایلپیو ہی بیسٹ چوائس کیوں ہے انجینئرنگ اور انیہ کورسوں کے لئے
Lovely Professional University

ایلپیو ہی بیسٹ چوائس کیوں ہے انجینئرنگ اور انیہ کورسوں کے لئے

لاکھ پریاس کے باوجود نہیں مل رہی نوکری؟ کرائیں شنیکیتو شانتی پوجا 29جون2019
Astrology

لاکھ پریاس کے باوجود نہیں مل رہی نوکری؟ کرائیں شنیکیتو شانتی پوجا 29جون2019

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں
سب سے وشوشنیہندی نیوزویب سائٹ امر اجالا پر پڑھیںکاروبار سماچارسے جڑی بریکنگ اپ ڈیٹ۔ کاروبار جگت کی انیہ خبریں جیسےپرسنل فائنینس,لائیو پراپرٹی نیوز,لیٹیسٹبینکنگ بیمہان ہندی, آن لائن مارکیٹنیوز,لیٹیسٹکارپوریٹ سماچاراوربازارآدی سے سمبندھت بریکنگ نیوز۔
 
رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Business Diary

بند نہیں ہوگیBSNL-MTNL,سرکار بولی جلد ہوگا روائول

سرکاری ٹیلی کام کمپنی بی ایس این ایل اور ایمٹیئینئیل کو بند نہیں کیا جائیگا۔ کیندر سرکار نے لوک سبھا میں کہا که دونوں کمپنیوں کا رواوئل کرنا مقصد ہے,تاکہ وہ پھر سے اپنے خرچوں کو نکال سکیں۔

26جون2019

وگیاپن

پی ایم مودی نے غالب کے ذکر کے ساتھ سنایا جو شیر وہ غالب کا ہے ہی نہیں

پردھان منتری نریندر مودی نے راجیہ سبھا میں راشٹرپتی کے ابھبھاشن پر چرچا کا جواب دیا۔ راجیہ سبھا میں پی ایم مودی کا شاعرانہ انداز دیکھنے کو ملا۔

26جون2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
سب سے تیز انبھو کے لئے
امر اجالا لائٹ ایپ چنیں
Add to Home Screen
Election
Web Tranliteration/Translation