Loading...
People Have The Ability To Buy A House In The Worst Of Four Years -گھر خریدنے کی شمتا4سال میں سب سے بدتر,رزرو بینک نے13شہروں میں سروے کرا جٹائے آنکڑے- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

گھر خریدنے کی شمتا4سال میں سب سے بدتر,رزرو بینک نے13شہروں میں سروے کرا جٹائے آنکڑے

بزنس ڈیسک,امر اجالا Updated Fri, 12 Jul 2019 07:19 AM IST
RBI
RBI
خبر سنیں
سرکار کی کفایتی مکان اپلبدھ کرانے کی تمام کوششوں کے باوجود لوگوں میں گھر خریدنے کی شمتا چار سال میں سب سے بدتر ستھتی میں پہنچ گئی ہے۔ رزرو بینک نے دہلی,ممبئی سہت دیش کے13پرمکھ شہروں میں سروے کے بعد اسکا خلاصہ کیا ہے۔
وگیاپن
وگیاپن
آر بی آئی نے بتایا که جولائی2010سے ابھی پرمکھ13شہروں میں بینکوں اور ہاؤسنگ فائنینس کمپنیوں کی اور سے اپلبدھ کرائے آواس رن کے آدھار پر یہ ڈاٹا جٹایا گیا ہے۔ اس میں پتہ چلا ہے که پچھلے چار ورشوں میں آئے کے مقابلے مکان کی قیمت(ایچپیٹیائی)کا اوسط سب سے زیادہ بڑھا ہے۔

یہ مارچ2015کے56.1سے بڑھکر مارچ2019میں61.5پہنچ گئی ہے۔ اس معاملے میں ممبئی واسیوں کی حالت سب سے زیادہ خراب ہے,جبکہ بھوونیشور بہتر ستھتی میں رہا۔ اس دوران آئے کے انوپات میں قرض کا اوسط(ایلٹیائی)بھی مارچ2015کے3انک سے بڑھکر2019میں3.4انک ہو گیا ہے۔

اتنا ہی نہیں بینکوں کا قرض ڈوبنے کا خطرہ بڑھنے سے مولیہ پر قرض(ایلٹیوی)کا اوسط بھی پچھلے چار ورشوں میں67.7فیصدی سے69.6فیصدی کے بیچ رہا ہے۔ آئے کے انوپات میں ایئیمائی میں بھی بڑھوتری ہوئی ہے۔ یہ ممبئی,پنے اور احمدآباد میں سب سے زیادہ بڑھا ہے,جبکہ دہلی,چینئی کولکاتہ,جے پور,لکھنؤ اور بھوپال میں اوسط رہا۔

Recommended

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو
Invertis university

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں
Astrology

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں
سب سے وشوسنیہہندی نیوزویب سائٹ امر اجالا پر پڑھیںکاروبار سماچاراوربجٹ2019سے جڑی بریکنگ اپ ڈیٹ۔ کاروبار جگت کی انیہ خبریں جیسےپرسنل فائنینس,لائیوپراپرٹی نیوز,لیٹیسٹبینکنگ بیمہان ہندی, آن لائن مارکیٹنیوز,لیٹیسٹکارپوریٹ سماچاراوربازارآدی سے سمبندھتبریکنگ نیوز۔
 
رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Property

فلیٹ کا مینٹین نینس ہے7500روپے,تو دینا ہوگا18فیصدی جیئیسٹی

کسی ہاؤسنگ سوسائٹی یا پھر کالونی میں رہنے والے لوگ ہر مہینےRWAکو مینٹین نینس کے طور پر7500روپے سے ادھک دیتے ہیں تو پھر انکو18فیصدی جیئیسٹی دینا ہوگا۔

23جولائی2019

وگیاپن

انکم ٹیکس بھرنے کی تاریخ ایک مہینے بڑھی, 31اگست تک کر سکیں گے فاعل

انکم ٹیکس بھرنے کی تاریخ ایک مہینے بڑھ گئی ہے۔ اب31اگست تک کر سکیں گے فاعل۔

23جولائی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation