Loading...
Co-living Sector Demand Increases, Will Earn 93 Billion Dollar In A Year - 93عرب ڈالر کا بازار بنےگا کو لونگ شیتر,بڑھ رہی ہے مانگ- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

93عرب ڈالر کا بازار بنےگا کو لونگ شیتر,بڑھ رہی ہے مانگ

بزنس ڈیسک,امر اجالا Updated Wed, 12 Jun 2019 08:41 PM IST
co-living sector demand increases, will earn 93 billion dollar in a year
خبر سنیں

خاص باتیں

  • چھاتروں اور پیشیوروں کی بڑھتی مانگ سے دیش میں بڑھ رہا کو لونگ کلچر
  • 4.63کروڑ بیڈ کی ضرورت ہے کو لونگ شیتر میں
  • 33,000روپے تک ماسک کرایا خرچ کرنے کو تیار ہیں اپبھوکتا
  • سیواؤں کی خراب گنوتا اور وشواس میں کمی اپبھوکتاؤں کے لئے چنتا کے وشیہ
چھاتروں اور پیشیوروں کی بڑھتی مانگ کے کارن کو لونگ شیتر میں سالانہ93عرب ڈالر(قریب6.5لاکھ کروڑ روپے)کا بازار بننے کی شمتا ہے۔ ہاؤسنگ بروکریج کمپنی پروپٹائگر ڈاٹ کام کے سروے میں کہا گیا ہے که اس شیتر میں وردھی کے لئے سیواؤں کی گنوتا میں سدھار اور کرایا پرکریا میں پاردرشتا ضروری ہے۔ کو لونگ آواس کا ایک ایسا آدھونک روپ ہے,جہاں اپبھوکتا رہنے کے ستھان کو آپس میں ساجھا کرتے ہیں۔
وگیاپن
وگیاپن
سروے رپورٹ میں بتایا گیا ہے که برانڈ میں وشواس اور کھوجنے میں آسانی کے کارن کو لونگ آواس کی مانگ بڑھ رہی ہے۔ ایسے آواس کی تلاش کے لئے اپبھوکتا آن لائن مادھیموں کا سہارا لیتے ہیں۔ ان میں فیس بک سموہ بھی شامل ہیں۔ اسکے علاوہ اپبھوکتا کو لونگ آواس کھوجنے کے لئے بروکر سہت وبھن آپھلائن مادھیموں پر بھی نربھر رہتے ہیں۔ حالانکہ,سیواؤں کی خراب گنوتا,خراب رکھ رکھاؤ اور سیوا پرداتا کو لیکر وشواس میں کمی اپبھوکتاؤں کے لئے چنتا کے وشیہ ہیں۔ ان مدعوں پر سیوا پرداتاؤں کو وچار کرنا ہوگا۔

گنوتا پر خرچ کرتے ہیں اپبھوکتا

کو لونگ شیتر میں کل قریب4.63کروڑ بیڈ کی ضرورت ہے۔ اس میں89لاکھ بیڈ کی آوشیکتا صرف چھاتروں کی ضرورتیں پوری کرنے کے لئے ہے۔ سروے میں شامل اترداتا آواس کے لئے ماسک4,500روپے سے لیکر33,000روپے تک خرچ کرنے کو تیار ہیں۔ حالانکہ,یہ خرچ کمرے میں بیڈ کی سنکھیا,سیواؤں کی گنوتا,برانڈ اور سودھاؤں کے آدھار ہوتا ہے۔ کو لونگ آواس میں رہنے کے لئے اپبھوکتاؤں کے سمیہ کو لیکر بڑا فرق ہے۔ کئی اپبھوکتا کو لونگ میں پانچ سال تک رہے,جبکہ کچھ نے تین مہینے میں ہی چھوڑ دیا۔

بھارت بن سکتا ہے اگرنی

ریئل اسٹیٹ سروس کمپنی جیئیلئیل کے ایک ادھئین میں کہا گیا ہے که اگلے15سال میں شہروں میں بڑھنے والی15کروڑ کی آبادی کو لونگ کلچر میں بھارت کو ایشیاء پرشانت شیتر میں اگرنی بنا دیگی۔ اس میں کہا گیا ہے که یووا پیڑھی,اپبھوکتاؤں کی بدلتی پرورتی اور بھارتیہ بازاروں کی پرگتی سے بلڈر اور سٹارٹئپ کمپنیاں کو لونگ بازار میں قدم رکھ رہی ہیں۔ رپورٹ کے مطابق,دیش میں زیادہ تر لوگوں کے پاس کوئی ستھائی یا زیادہ آئے نہیں ہے۔ بڑے شہروں اور مہانگروں میں مکان تلاشنا بھیاوہ انبھو ہو سکتا ہے۔ ایسے میں دیش میں پڑھے لکھے لوگوں کی بڑھتی سنکھیا اس شیتر کی وردھی میں مددگار ثابت ہو سکتی ہے۔

کو لونگ بازار کی وردھی میں کئی روڑے

سروے میں کہا گیا ہے که کرایے کی پرکریا میں پاردرشتا کا ابھاؤ اور سیوا پرداتاؤں کا سودھاؤں کو لیکر انوتردایی درشٹیکون کچھ ایسے کارک ہیں,جو کو لونگ آواس کی اودھارنا کے خلاف ہیں۔ اس کارن اپبھوکتاؤں کو پارمپرک آواس کی اور رخ کرنا پڑتا ہے۔ اگر اپبھوکتاؤں کو سیکورٹی ڈپاجٹ کا بھگتان کرنے کے لئے بادھیہ نہیں کیا جائے تو یہ سیگمینٹ بہتر پردرشن کر سکتا ہے۔ وہیں,کئی اترداتاؤں کا ماننا ہے که کو لونگ آواس میں رہنا تبھی بہتر ہے,جب اسکا کرایا اندیپینڈینٹ آواس کی تلنا میں کم ہو۔

Recommended

ایلپیو ہی بیسٹ چوائس کیوں ہے انجینئرنگ اور انیہ کورسوں کے لئے
Lovely Professional University

ایلپیو ہی بیسٹ چوائس کیوں ہے انجینئرنگ اور انیہ کورسوں کے لئے

کیا آپکی نوکری کی تلاش ختم نہیں ہو رہی؟ پرسدھ کریر وشیشگیہ سے پائیں سمادھان۔
Astrology

کیا آپکی نوکری کی تلاش ختم نہیں ہو رہی؟ پرسدھ کریر وشیشگیہ سے پائیں سمادھان۔

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں
سب سے وشوشنیہندی نیوزویب سائٹ امر اجالا پر پڑھیںکاروبار سماچارسے جڑی بریکنگ اپ ڈیٹ۔ کاروبار جگت کی انیہ خبریں جیسےپرسنل فائنینس,لائیو پراپرٹی نیوز,لیٹیسٹبینکنگ بیمہان ہندی, آن لائن مارکیٹنیوز,لیٹیسٹکارپوریٹ سماچاراوربازارآدی سے سمبندھت بریکنگ نیوز۔
 
رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Property

پجیشن میں دیری پر بلڈر کو دینا ہوگا خریدار کے برابر بیاج

کسی فلیٹ کا بلڈر دوارہ دیری سے پجیشن دینے پر خریدار پر لگنے والے جرما نے کے برابر راشی دینی ہوگی۔

14جون2019

وگیاپن

چندر بابو نائڈو کو بڑا جھٹکا,ٹیڈیپی کے4سانسد بھاجپا میں شامل

تیلگو دیشم پارٹی کے چار سانسد بھارتیہ جنتا پارٹی میں شامل ہو گئے ہیں۔ بھاجپا نے اسکی جانکاری پریس کانپھرینس کر دی ہے۔

20جون2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
سب سے تیز انبھو کے لئے
امر اجالا لائٹ ایپ چنیں
Add to Home Screen
Election
Web Tranliteration/Translation