Loading...
Supreme Court Can Use Article 142 To Protect The Interests Of Home Buyers -فلیٹ خریداروں کے ہت میں اثیم شکتی کا پر یوگ کریگا سپریم کورٹ,انوچھید142کا ہو سکتا استعمال- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

فلیٹ خریداروں کے ہت میں اثیم شکتی کا پر یوگ کریگا سپریم کورٹ,انوچھید142کا ہو سکتا استعمال

نیوز ڈیسک,امر اجالا,نئی دہلی Updated Fri, 12 Jul 2019 03:55 AM IST
supreme court
supreme court -فوٹو: ANI
خبر سنیں
کیندر سرکار نے گرووار کو سپریم کورٹ کو بتایا که وہ بلڈروں کے چنگل میں پھنسے'گھر خریداروں' (ہوم بایرس)کے ہتوں کی رکشا کے لئے یونپھارم پرستاؤ لانے کے کام پر لگی ہے۔ وہیں سپریم کورٹ نے کہا که اگر جیپی انپھراٹیک کے21ہزار سے ادھک ہوم بایرس کی پریشانی سلاجھنے کا پریاس نہیں کیا گیا تو اسے سنودھان کے انوچھید 142کے تحت اسے ہوم بایرس کے ہتوں کی رکشا کرنے کی اثیم شکتی ہے۔
وگیاپن
وگیاپن
نیائےمورتی ایئیم کھانولکر کی ادھیکشتا والی پیٹھ کو یہ جانکاری دی گئی که نیشنل کمپنی آل اپیلیہ پنچاٹ(اینسیئیلئیٹی)کے سمکش جیپی سے سمبندھت معاملے کی سنوائی17جولائی کو پرستاوت ہے۔ جسکے بعد کورٹ نے سنوائی18جولائی تک کے لئے ٹال دی۔ معلوم ہو که اینسیئیلئیٹی کے سمکش دوالیاپن کی کارروائی چل رہی ہے۔

کیندر سرکار کی اور سے پیش ایڈیشنل سالسٹر جنرل مادھوی دیون نے پیٹھ سے کہا که اینسیئیلئیٹی میں17جولائی کو سنوائی ہونی ہے,ایسے میں ہمیں اینسیئیلئیٹی کے نرنیہ کا انتظار کرنا چاہئیے۔

مادھوی دیوان نے یہ بھی بتایا که ہوم بایرس کی سمسیاؤں کو لیکر کیندر سرکار یونپھارم پرستاؤ لانے پر کام کر رہی ہے۔ انہوں نے کہا که اس پرستاؤ کو23جولائی کو یونٹیک ہوم بایرس معاملے پر ہونے والی سنوائی میں پیش کیا جائیگا۔

وہیں ہوم بایرس کی اور سے پیش وکیل ایم ایل لاہوٹی نے کہا که انہیں یہ اندیشہ ہے که جیپی انپھراٹیک لمٹیڈ کو دوالیا گھوشت کر دیا جائیگا۔ ایسا ہونے پر انہیں بہت پریشانی ہوگی۔ اس پر پیٹھ نے کہا که اگر اینسیئیلئیٹی دوارہ ایسا کیا جاتا ہے تو ہوم بایرس کی رکشا کےلئے سپریم کورٹ کے پاس انوچھید 142کیتہت اثیم شکتی ہے۔

معلوم ہو که غط نو جولائی کو سپریم کورٹ نے کہا تھا که یہ ہزاروں فلیٹ خریداروں سے جڑا مسئلہ ہے۔ لہٰذا سرکار کو اس میں آگے آنا چاہئیے۔ سرکار کو ایک ایسا یونپھارم پرستاؤ لانا چاہئیے جس سے که اس طرح کی سبھی معاملوں کا سمادھان ہو سکے۔

Recommended

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو
Invertis university

فیشن کی دنیا کو نیا آیام دیتا یہ خاص فیشن شو

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں
Astrology

سمسیا کیسی بھی ہو,ہمارے جیوتشی سے پوچھیں سوال اور پائیں جواب ماتر99روپے میں

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں
سب سے وشوسنیہہندی نیوزویب سائٹ امر اجالا پر پڑھیںکاروبار سماچاراوربجٹ2019سے جڑی بریکنگ اپ ڈیٹ۔ کاروبار جگت کی انیہ خبریں جیسےپرسنل فائنینس,لائیوپراپرٹی نیوز,لیٹیسٹبینکنگ بیمہان ہندی, آن لائن مارکیٹنیوز,لیٹیسٹکارپوریٹ سماچاراوربازارآدی سے سمبندھتبریکنگ نیوز۔
 
رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Business

سرکار نے ایئر انڈیا سے سبھی نیوکتی اور پدونتی روکنے کو کہا

نجیکرن کی باتوں کے بیچ اب سرکار نے ایئر انڈیا سے سبھی نیوکتیاور پدونتی روکنے کو کہا ہے۔

21جولائی2019

وگیاپن

کرناٹک میں کمار سوامی سرکار گری,بھاجپا ودھایک رینکاچاریہ نے کیا ڈانس

کرناٹک میں کمار سوامی سرکار گر گئی۔ جسکے بعد بینگلرو کے رماڈا ہوٹل میں بھاجپا ودھایک رینکاچاریہ نے اپنے سمرتھکوں کے ساتھ جم کر ڈانس کیا۔

23جولائی2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Web Tranliteration/Translation