Loading...
All Party Public Relations For Victory In Jind Bypoll -جیند اپ چناؤٔ: جیت کے لئے دگج بہا رہے پسینہ,سرکار کے کئی منتری بھی میدان میں ڈٹے- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

جیند اپ چناؤٔ: جیت کے لئے دگج بہا رہے پسینہ,سرکار کے کئی منتری بھی میدان میں ڈٹے

نیوز ڈیسک,امر اجالا,چنڈیگڑھ Updated Sun, 20 Jan 2019 09:14 AM IST
سانکیتک تصویر
سانکیتک تصویر
خبر سنیں
جیند اپ چناؤٔ میں اپنی اپنی جیت سنشچت کرنے کے لئے سیاسی دلوں نے اپنی پوری طاقت جھونک دی ہے۔ اسی ماہ28تاریخ کو ہونے جیند اپ چناؤٔ کے مد نظر شہر میں سیاسی پارہ پوری طرح سے چڑھا ہوا ہے۔ چونکہ یہ اپ چناؤٔ ستا کا سیمی فائنل کے روپ میں دیکھا جا رہا ہے,اسلئے کوئی بھی سیاسی دل اس چناؤ کو ہلکے میں لینے کے موڈ میں نہیں ہے۔
وگیاپن
سی ایم منوہر لال کو اپنا چار دوسیہ یوپی گجرات کا دورہ نپٹانے کے بعد جیند میں پرتیاشی کرشن مڈا کے پرچار کے لئے آنا تھا۔ لیکن ماحول کو گرماتا دیکھ,سی ایم دورے سے پہلے ہی ایک دن کے لئے جیند پہنچے اور انہوں نے بھاجپا کے پکش میں ہوا بنانے کی کوشش کی۔ مکھیہ منتری کے علاوہ بھاجپا کے انیہ منتری اور نیتا بھی جیند میں ان دنوں‘چائے پر چرچا’کا سہارا لیتے ہوئے متداتاؤں کے بیچ اپنی پیٹھ بڑھا رہے ہیں۔

ادھر,کانگریسی پرتیاشی رندیپ سنگھ سرجیوالا بھی اپنی جیت کے لئے محنت کر رہے ہیں۔ پورو سی ایم بھوپیندر سنگھ ہڈا سمیت انیہ کانگریسی ودھایک و پورو منتری بھی اس جیت کو پکا کرنے میں جٹے ہوئے ہیں۔ چونکہ کانگریس نے اپنے کداور نیتا کو میدان میں اتار کر یہ صاف کر دیا ہے که بھاوی چناووں کے مد نظر اپ چناؤٔ کی یہ جیت بھی انکے لئے بھی بہت معنی رکھتی ہے۔
وگیاپن
آگے پڑھیں

وگیاپن

Recommended

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔
UP Board 2019

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔

کیا آپ جیون میں کسی چنتا سے پریشان ہے؟ جیوتش شاستر دوارہ اپنے پرشن کا اتر جانئے
جیوتش سمادھان

کیا آپ جیون میں کسی چنتا سے پریشان ہے؟ جیوتش شاستر دوارہ اپنے پرشن کا اتر جانئے

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں

لوک سبھا چناؤ میں کس سیٹ پر بدل رہے سمیکرن,کہاں ہے دل بدل کی سگبگاہٹ, راہل گاندھیسے لیکرنریندر مودیتک ریلیوں کا ریلا,بیانوں کی باڑھ,مدعوں کی پڑتال, لوک سبھا چناؤ2019سے جڑے ہر لائیو اپ ڈیٹ کے لئے پڑھتے رہے امر اجالا چناؤ سماچار۔

رہیں ہر خبر سے اپ ڈیٹ,ڈاؤن لوڈ کریںامر اجالا ہندی نیوزAPPاپنے موبائل پر۔
Amar Ujala Android Hindi News APP Amar Ujala iOS Hindi News APP
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Chandigarh

دوست نے کیا کھلاسا چاول نریاتک روہت گرگ اور مہلا متر کے بیچ اس رات آخر کیا ہوا تھا

دیش کے تیسرے بڑے چاول نریاتک روہت گرگ اور اسکی مہلا متر کے بیچ اس رات کو آخر کیا ہوا تھا تو وہ نہر میں کود گئے۔ اسکا خلاصہ دوست ہردیپ کر رہے ہیں۔

23اپریل2019

وگیاپن

118سال کی اس مہلا کی ہوئی ہائی ہارٹ سرجری,پانچ پیڑھیاں دیکھ چکی ہے مہلا

118سال کی عمر میں ہائی ہارٹ سرجری کرکے صحیح سلامت رہنا کسی اچمبھے سے کم نہیں ہے۔ لیکن ایسا ہوا ہے۔ یہ کارنامہ لدھیانہ کے ایک نجی اسپتال میں دیکھنے کو ملا۔

8مارچ2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation