Loading...
Mission Admission On Entry Level In Chandigarh Schools -مشن ایڈمشن: لکی ڈرا میں آیا بچوں کا نام,تو خوشی کے مارے کھل اٹھے ابھبھاوکوں کے چہرے- Amar Ujala Hindi News Live
وگیاپن
وگیاپن

مشن ایڈمشن: لکی ڈرا میں آیا بچوں کا نام,تو خوشی کے مارے کھل اٹھے ابھبھاوکوں کے چہرے

نیوز ڈیسک,امر اجالا,چنڈیگڑھ Updated Sat, 19 Jan 2019 01:48 PM IST
اینٹری کلاس ایڈمشن
اینٹری کلاس ایڈمشن
خبر سنیں
چنڈیگڑھ کے70سے ادھک پرائیویٹ ایڈیڈ اور کانوینٹ سکولوں میں اینٹری لیول(نرسری کی جی)میں داخلے کی پرکریا شروع ہو گئی۔ جن بچوں کا نام ڈرا میں آیا,انکے ابھبھاوکوں کا خوشی کا ٹھکانہ نہیں تھا۔ سب سے پہلا ڈرا سیکٹر 40ستھت دہلی پبلک سکول میں آیوجت ہوا۔ ڈرا میں حصہ لینے کے لئے صبح10.30بجے سیکڑوں کی سنکھیا میں پیرینٹس سکول کے آڈٹوریم پہنچے۔ ڈرا میں سلپ نکالنے کے لئے وہاں موجود پیرینٹس میں سے ایک کو بلایا گیا اور پرچیوں سے بھرے بکسے میں سے پانچ پرچی نکالنے کو کہا گیا۔ یہاں90سیٹوں کے لئے ڈرا ہوا,جسمیں62سیٹیں جرنل کیٹیگری اور28سبلنگ سٹوڈینٹس سے بھری گئی۔ باقی کی25سیٹوں کو ای ڈبلیو ایس کوٹے میں بھرنا ہے,جس کا ڈرا بعد میں آیوجت کیا جائیگا۔
وگیاپن
وگیاپن
ڈیپیئیس میں سب سے پہلا ڈرا منسیرت کور کے نام نکلا
ڈیپیئیس میں ڈرا پرکریا میں سب سے پہلا نام گرجیت کور کی بیٹی منسیرت کور کا نکلا۔ جرنل سیٹوں کا ڈرا ہونے کے بعد سبلنگ کیس کے لئے ڈرا ہوا۔ جن بچوں کا نام ڈرا میں آیا تو ابھبھاوکوں کی خوشی کا ٹھکانہ نہیں تھا۔ ابھبھاوکوں کا کہنا تھا که انکی سب سے بڑی چنتا ختم ہو گئی ہے۔ وہیں کئی ابھیبھاوک ایسے بھی تھا جن کا ڈرا میں نام نہیں آیا اور انہیں نراش ہوکر لوٹنا پڑا۔ غورطلب ہے که شہر کے وبھن سکولوں میں ڈرا کی پرکریا31جنوری تک چلنی ہے,جسکے بعد3فروری سے ابھبھاوکوں کو بچوں کی فیس سکول میں جمع کرانی ہوگی اور اپریل سے انکی پڑھائی شروع ہوگی۔

جڑوا بچوں کا ڈرا میں نکلا نام تو خوشی سے جھوم اٹھیں ڈا.رچا
ڈرا کی پرکریا کے بیچ ایک سمیہ ایسا بھی آیا جب ایک ہی سلپ میں دو بچوں کا نام آ گیا۔ دونوں بچے جڑوا نکلے۔ جسکے بعد ایناؤنس کرنا پڑا که اس کیس میں اب دو سیٹیں بھری جائینگی۔ بچوں کی ماں ڈا.رچا بھی آڈٹوریم میں موجود تھیں,انکے جڑوا بچوں کا نمبر آیا تو وہ خوشی سے جھوم اٹھیں۔

خوشی غم جیسا ماحول ہے۔ ڈرا میں نمبر تو آیا لیکن پہلے ویٹنگ لسٹ میں۔ ابھی پہلا ڈرا ہے,امید ہے که بچے کو یہاں داخلہ مل جائیگا۔ -مہناج,کھرڑ
 

Recommended

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔
UP Board 2019

UP Board Class 10th & 12th 2019کی پریکشاؤں کا سب سے تیز پرنام دیکھنے کے لئے رجسٹر کریں۔

کیا آپ جیون میں کسی چنتا سے پریشان ہے؟ جیوتش شاستر دوارہ اپنے پرشن کا اتر جانئے
جیوتش سمادھان

کیا آپ جیون میں کسی چنتا سے پریشان ہے؟ جیوتش شاستر دوارہ اپنے پرشن کا اتر جانئے

وگیاپن
وگیاپن
امر اجالا کی خبروں کو فیس بک پر پانے کے لئے لائق کریں
وگیاپن

Spotlight

وگیاپن
وگیاپن
وگیاپن

Most Read

Shimla

یوواؤں کے پاس نوکری کا موقع,بھرے جا ئینگے50سے زیادہ پد

الیکٹریشین ٹریڈ کے یوواؤں کے پاس نجی کمپنی میں نوکری کا موقع ہے۔ آئی ٹی آئی منڈی میں25اپریل کو آگرہ کی ٹورینٹ پاور کمپنی ساکشاتکار لینے آ رہی ہے۔

17اپریل2019

وگیاپن

EXCLUSIVE:خاص بات چیت میں بولیے دگوجیہ سنگھ, 'میرے شاسن میں پر گیا پر نہیں تھا کوئی مقدمہ'

بھوپال سے کانگریس کے پرتیاشی دگوجیہ سنگھ نے امر اجالا سے خاص بات چیت کی۔ جس دوران انہوں نے بھاجپا پر گمبھیر آروپ لگاتے ہوئے سادھوی پر گیا کے بیانوں پر دکھ جتایا۔ یہاں دیکھیئے پوری بات چیت

23اپریل2019

آج کا مدعا
View more polls

Disclaimer

اپنی ویب سائٹ پر ہم ڈاٹا سنگرہ ٹولس,جیسے کی ککیج کے مادھیم سے آپکی جانکاری ایکتر کرتے ہیں تاکہ آپ کو بہتر انبھو پردان کر سکیں,ویب سائٹ کے ٹریفک کا وشلیشن کر سکیں,کانٹینٹ ویکتیگت طریقے سے پیش کر سکیں اور ہمارے پارٹنرس,جیسے کیGoogle,اور سوشل میڈیا سائٹس,جیسے کیFacebook,کے ساتھ لکشت وگیاپن پیش کرنے کے لئے اپیوگ کر سکیں۔ ساتھ ہی,اگر آپ سائن اپ کرتے ہیں,تو ہم آپ کا ای میل پتہ,فون نمبر اور انیہ وورن پوری طرح سرکشت طریقے سے سٹور کرتے ہیں۔ آپ ککیج نیتی پرشٹھ سے اپنی ککیج ہٹا سکتے ہے اور رجسٹرڈ یوجر اپنے پروفائل پیج سے اپنا ویکتیگت ڈاٹا ہٹا یا ایکسپورٹ کر سکتے ہیں۔ ہماریCookies Policy, Privacy PolicyاورTerms & Conditionsکے بارے میں پڑھیں اور اپنی سہمتی دینے کے لئےAgreeپر کلک کریں۔

Agree
Election
Web Tranliteration/Translation